Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :)

Go down 
+2
Prinsessen
manda
6 deltagere
ForfatterBesked
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) Empty
IndlægEmne: Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :)   Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) Icon_minitimeSøn Sep 30, 2012 2:00 am

Efter at have ventet i 4½ måned fik jeg endelig min Resinsoul Ian ind af døren for et par dage siden. Smile Jeg gik straks i gang med at lave faceup og fik også syet hende en lille kjole.
Hun er endnu ikke navngivet, men I skal da se hende alligevel! Hun er coffee skin, selvom hun ser en del lysere ud på billederne - det skyldes det skarpe dagslys.
Hun er ikke helt standard, da jeg har kombineret den gamle torso med de nye double jointede arme og ben - det giver rigtig god poserbarhed, så jeg er glad for den beslutning. Smile
Jeg er generelt meget positivt overrasket over hvor meget man får for pengene hos Resinsoul - er virkeligt glad for hende her. <3
Al feedback er meget velkommen. :3

Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) IMG_3174red_zps94a7bedf

Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) IMG_3183red_zps1de6692f

Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) IMG_3192red_zps30e437c0


Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) IMG_3193red_zpsdc0272fa

Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) IMG_3194red_zps27a3059c

Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) IMG_3196red_zpsca08ab1c

Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) IMG_3200red_zps8642afe1

Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) IMG_3204red_zpse1e6d2be

Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) IMG_3206red_zps54dcea10

Tak for kigget! ^_^
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) Empty
IndlægEmne: Sv: Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :)   Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) Icon_minitimeOns Okt 03, 2012 5:58 am

Jeg synes godt at man kan fornemme, at hendes farve er lidt mørkere end normal skin, men hvor mørk er hun egentlig? Hun ligner lidt en "caffe latte" farve.

Jeg synes parykken fungere rigtig godt til hende og i sær til den mørke faceup.
Jeg tænker på Scheherazade når jeg ser hende. Hun udsender lidt en vibe af 1001 Nats Eventyr.
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) Empty
IndlægEmne: Sv: Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :)   Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) Icon_minitimeTors Okt 04, 2012 7:12 am

Hun er en virkelig flot pige Smile
Hendes led ser virkelig nice ud, hvordan virker de egentlig?
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) Empty
IndlægEmne: Sv: Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :)   Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) Icon_minitimeFre Okt 05, 2012 5:41 am

Jeg nåede aldrig at kommentere på din anden tråd, hvor du viste udkastet/skitsen til faceuppen. Men jeg vil sige det samme her.
Det er blevet en rigtig god fuaceup. Jeg kan rigtig godt lide at du har valgt at holde den i mørke farver. Og så kan jeg specielt godt lide hendes mørke og kraftige øjenbryn. Det er ikke så tit at man ser det på dukker, hvilket egentlig er synd.

For at kommentere på kompositionen på billederne, så synes jeg at det aller sidste billede fungerer godt. Både med hensyn til poseringen og kameravinklen.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) Empty
IndlægEmne: Sv: Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :)   Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) Icon_minitimeOns Okt 10, 2012 8:46 pm

Jeg kan godt lide de rolige billeder uden forstyrrende elementer, som alligevel er dynamiske på grund af vinkler og poseringer.
Og så er hendes faceup blevet dejlig. Jeg kan især godt lide farverne omkring øjnene. Smile
Tilbage til toppen Go down
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) Empty
IndlægEmne: Sv: Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :)   Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 9:32 am

Mange tak for jeres kommentarer. Smile

Prinsessen: Tak! I forhold til farven, er caffe latte ikke helt ved siden af, hun er noget lysere end jeg havde regnet med, selvom dagslyset gør hende en del blegere. Det er mere hudens tone, der er kaffeagtig end farvedybden - hun har sådan en lidt mere brunlig/olivenagtig teint, mindre lyserød end normal hudfarve.

Kurisu: Jeg er generelt meget positivt overrasket med hende her, netop fordi Resinsouls dukker er så tæskebillige i forhold til andre mærker. Jeg valgte at lave en specialbestilling, da jeg foretrak den gamle torso, men gerne ville have de doublejointede arme. Heldigvis passer de godt sammen, så man kan ikke se at hun har hybridkrop. Smile Dobbeltleddene fungerer godt og er mere elegant skulptureret end så mange andre dobbeltled, jeg har set.Særligt fordi at der er et stykke, der ligner en knæskal, og et stykke der ligner en albue, er hun mere detaljeret end min doublejointede Ringdoll-dreng, fx. Dobbeltleddene minder i design og funktionalitet mest om min Souldoll-pige. Ganske poserbare, pæne, men har lidt svært ved at holde positioner uden at svirpe tilbage. Det er i hvert fald bedst, hvis hånden kan støtte sig op af halsen, wiggen eller noger andet, hvis albueleddet skal bøjes meget indad. Hænder og fødder består kun af en del, så der er altså ikke separat håndled og ankelled, som på minifee. Dog poserer hun fint med hænderne og holder balancen som hun skal. Og så er hun bare en lækker dukker, der kom med slebne sømme og dollcarrierer uden at det kostede ekstra. ^^

Pallas: Mange tak! Er glad for at du kan lide den. Jeg er, som du nok har gættet, ret mellemøstligt inspireret med hende her, og jeg savnede netop at se nogle piger med lidt kraftigere bryn, da det kan være rigtigt flot. Er glad for at du får 1001 Nats Eventyr-associationer. Very Happy

Mary: Mange tak. Smile Jeg ville gerne gå efter et naturligt, men dybdeskabende look. Det var ret sjovt at arbejde med en anden hudtone, end jeg normalt gør.
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
rocoSTAR

rocoSTAR


Antal indlæg : 64
Age : 30
Geografisk sted : Danmark, Næstved
Registration date : 20/10/12

Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) Empty
IndlægEmne: Sv: Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :)   Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 6:15 am

Jeg ELSKER hendes øjenbryn OqO~<3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) Empty
IndlægEmne: Sv: Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :)   Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Første photoshoot med min nye Resinsoul Ian :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Min nye piges første faceup - Resinsoul Ian/Lan
» A girl and a skull [ResinSoul Mei]
» Erisa -ResinSoul Ni-
» Udpakning af min nye MSD [ResinSoul Mei]
» Skovguden (resinsoul ai)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: