Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Gør os klar til vinteren // Hækleriet

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Katia

Katia


Antal indlæg : 92
Age : 36
Geografisk sted : Lille Skensved
Registration date : 29/12/08

Gør os klar til vinteren // Hækleriet Empty
IndlægEmne: Gør os klar til vinteren // Hækleriet   Gør os klar til vinteren // Hækleriet Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 11:03 am

Har fundet en passion for at hækle og det skal de små da også nyde godt af.
Og beklager at billederne blev så kæmpe store, var lidt unødvendigt ^^''

Who took my pokeball?! Oh it's on my head.
Gør os klar til vinteren // Hækleriet DSC_0027
Jeg må ærligt tilstå at jeg ikke er den store pokemon fan, men kunne ikke modstå fristelsen.
Er den første beanie jeg nogensinde har lavet og er da sluppet godt afsted med det, hvis jeg selv skal sige det. Den blev bare lidt for stor i omkreds.

Ørevarmere/pandebånd
Gør os klar til vinteren // Hækleriet DSC_0037
Havde lavet nogle til mig selv og tænkte så at det kunne være sjovt at lave dem i dukkestørrelse.
Vil nok ende med at lave dem i et hav af forskellige farver hen af vejen. Og måske også med tilhørende halstørklæder, hehe Smile
~> Dem jeg lavede til mig selv: http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/248834_10200091686555156_1291659757_n.jpg ^^

Ørevarmere/pandebånd m. blomst
Gør os klar til vinteren // Hækleriet DSC_0210
Nr. 2 pandebånd Smile


Håber på at kunne få hæklet hende nogle fine pullovers (Istedet for at hun skal gå med DOT mandetøj Razz) på et tidspunkt. Men vil opdatere tråden løbende med mine kreationer Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.katia.dk
NeighborsGirl

NeighborsGirl


Antal indlæg : 40
Age : 30
Geografisk sted : jylland
Registration date : 13/11/12

Gør os klar til vinteren // Hækleriet Empty
IndlægEmne: Sv: Gør os klar til vinteren // Hækleriet   Gør os klar til vinteren // Hækleriet Icon_minitimeTors Nov 22, 2012 7:43 am

omg hvor er de bare søde Ö er helt vild med pokeball hatten
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Gør os klar til vinteren // Hækleriet Empty
IndlægEmne: Sv: Gør os klar til vinteren // Hækleriet   Gør os klar til vinteren // Hækleriet Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 12:57 am

Nice! God ide og godt lavet! Wink
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Gør os klar til vinteren // Hækleriet Empty
IndlægEmne: Sv: Gør os klar til vinteren // Hækleriet   Gør os klar til vinteren // Hækleriet Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 1:30 am

Hvor er de fine. Jeg har aldrig kunne finde ud af at hækle, selv om jeg har forsøgt masser af gange. Derfor er jeg også imponeret når nogen kan finde ud af det!
Tilbage til toppen Go down
Katia

Katia


Antal indlæg : 92
Age : 36
Geografisk sted : Lille Skensved
Registration date : 29/12/08

Gør os klar til vinteren // Hækleriet Empty
IndlægEmne: Sv: Gør os klar til vinteren // Hækleriet   Gør os klar til vinteren // Hækleriet Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:52 am

Tusind tak skal I have ^^

Pallas tog mig godt nok også mange forsøg bare at forstå det basale. Bare det at lave en lille kugle tog et ton timer indtil jeg fik fat i teknikken. Men youtube er din ven fandt jeg ud af Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.katia.dk
Sponsoreret inhold





Gør os klar til vinteren // Hækleriet Empty
IndlægEmne: Sv: Gør os klar til vinteren // Hækleriet   Gør os klar til vinteren // Hækleriet Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gør os klar til vinteren // Hækleriet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» stadig ik klar
» stadig ik klar 2
» Var stadig ik klar Watashi wa baka desu

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Fremstilling af tøj, parykker, møbler, etc.-
Gå til: