Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Angel

Angel


Antal indlæg : 18
Age : 36
Geografisk sted : Denmark, Odense
Registration date : 29/12/08

Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) Empty
IndlægEmne: Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom)   Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) Icon_minitimeMan Feb 09, 2009 8:02 pm

Bare så de ikke bliver glemt Wink Og en god mulighed for selv at huske på, hvem man har haft igennem tidens løb.

Min første dukke var Midori, en DoD Bee-A, fra dengang de kun havde MSD størrelse dukker (Altså 2005)

Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) _MG_9126

I starten af 2006 fik jeg min første SD, en AngelRegion Diana. Hun blev kaldt Kazuki.

Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) DSC08672

Så gik der en del tid, hvor jeg ikke var så meget inde i hobbyen, men det ændrede sig. I slutningen af 2006 fik Midori ny stil og personlighed.

Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) DSC09221

Og jeg fik mig mine første dukker fra Luts, VDES, som hed Maneth, og Juri 06, som jeg ikke husker navnet på. De blev aldrig rigtig integreret i familien, da de aldrig fik egen krop.

Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) VDES2

Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) Juri

I 2007 var jeg meget dukkeaktiv. Kazuki blev solgt sammen med Maneth og Juri'en, og jeg fik Eliel, en Leeke Honey.

Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) DSC09192

Samme år købte jeg en DoT Camine, som jeg døbte Keichiiro, og et Luts sleeping Chiwoo head, der blev Yue.

Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) DSC00059

Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) DSC00027

Eliel og Yue blev hurtigt solgt igen, og i 2008 fik jeg så en Iplehouse Silvia. Hun blev Ephyra.

Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) DSC00050

Senere købte jeg mig også en Dolkot Bera, der skulle have været min Gamash, men som viste sig, ikke at være den rigtige. Derfor blev hun til Xegi.

Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) HPIM0129

Ephyra og Keichiiro blev solgt senere i 2008, og jeg købte 2 andre dukker, en DoB Libra pige, Churi, og en Soom Beryl, Aeshma.

Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) DSC09497

Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) DSC00063

Og hvem er så tilbage? Jo, det er Midori, Xegi og Churi, da jeg netop har solgt Beryl. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://angelspage.dk
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) Empty
IndlægEmne: Sv: Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom)   Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) Icon_minitimeFre Feb 13, 2009 4:10 am

Sikke en forandring Midori var igennem xD men jeg kan godt lide det, hendes wig ser så blød ud!
Og hvor er Churi dog kær! Sjovt, for jeg huskede DOB's som uhyggelige, men måske er det fordi jeg er blevet meget mere tiny-glad her på de sidste XD
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Lucie
Admin
Lucie


Antal indlæg : 116
Age : 42
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) Empty
IndlægEmne: Sv: Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom)   Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) Icon_minitimeLør Feb 21, 2009 7:49 am

Godt at se dine dukker, fra ende til anden! De er så forskellige og smukke. Der er faktisk flere jeg ikke rigtigt kan kende, hvilket nok skyldes at du fik dem i den periode hvor jeg ikke var så aktiv. Eller også burde du bare tage flere billeder! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Angel

Angel


Antal indlæg : 18
Age : 36
Geografisk sted : Denmark, Odense
Registration date : 29/12/08

Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) Empty
IndlægEmne: Sv: Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom)   Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) Icon_minitimeMan Feb 23, 2009 1:43 am

Chazzi>> Hendes wig er fantastisk blød, så hun går som regel på omgang, når hun er med til træf, fordi folk skal nusse med den XD

Lucie>> Jeg har aldrig været så god til at få taget mange billeder af mine dukker, så det kan udmærket være fordi, der ikke er blevet taget billeder ^^' Jeg havde faktisk svært ved at finde nogle nogen lunde ordentlige billeder af 4 af mine dukker, det siger jo lidt. Men mange tak for kommentaren Smile
Tilbage til toppen Go down
http://angelspage.dk
Sponsoreret inhold





Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) Empty
IndlægEmne: Sv: Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom)   Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Doll Reminder. Angel's dukker (DoD, Angelregion, Luts, Leeke, Iplehouse, Dolkot, Soom)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Three shots [SOOM MD Glot, LUTS Yder, SOOM/LUTS hybrid Dellui]
» Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]
» Welcome to my hostle (luts dukker) GORE ADVARSEL
» Gruppe billeder [Puppeteer-Angels og alle mine dukker! : D]
» To nye dukker i familien (LittleFee Flora, Leeke Kyou)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: