Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Nye Faceups minigem og msd (store billeder)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Hibari

Hibari


Antal indlæg : 74
Age : 29
Geografisk sted : Et lille fint slot :3
Registration date : 13/11/09

Nye Faceups minigem og msd (store billeder) Empty
IndlægEmne: Nye Faceups minigem og msd (store billeder)   Nye Faceups minigem og msd (store billeder) Icon_minitimeOns Apr 24, 2013 11:17 pm

Endelig fik de en faceup, fjerner dem nok snart igen da de er alt for meget. Det er lige det er med at huske at stoppe mens legen er god XD
Hvis I ellers har andet kritik er I mere end velkommen.

Nye Faceups minigem og msd (store billeder) Faceup004_zps8704c1b1

Nye Faceups minigem og msd (store billeder) Faceup002_zps31955aa8

Nye Faceups minigem og msd (store billeder) Faceup009_zps7b4669f4

Nye Faceups minigem og msd (store billeder) Faceup010_zpsb798811e

Nye Faceups minigem og msd (store billeder) Faceup012_zps94a2a1d0

Ved godt at de er alt for meget, men øvelse gør bedre
Tak for kigget Smile
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Nye Faceups minigem og msd (store billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Faceups minigem og msd (store billeder)   Nye Faceups minigem og msd (store billeder) Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 2:12 am

Vil du evt. fortælle hvilke materialer du bruger? Smile
Så er det lidt nemmere at give tips til teknikker og sådan ^^
Dine øjenbryn sidder en smule højt, men ellers virker det som om du har fuld kontrol over hvor du vil male hvad Smile
Men altså, øjenbryn er enhver faceup-malers mareridt. Så det kræver masser af træning før den sidder helt i skabet. Jeg har stadig svært ved det, men har efterhånden nogle gode teknikker til at få dem til at se ok ud ^^
Glæder mig til at se flere faceups lavet af dig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Vincent

Vincent


Antal indlæg : 215
Age : 39
Geografisk sted : Give
Registration date : 29/12/08

Nye Faceups minigem og msd (store billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Faceups minigem og msd (store billeder)   Nye Faceups minigem og msd (store billeder) Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 4:51 am

Uha det var meget stærke farver :O
En go ide ved øjnbryn er at eventuelt tag en vatpind eller pensel. Hvis du bruger pasteller (hvilket det der ud til) så dyp pensel eller fatpin i pulveret og makere hvor øjnbryn skal være. Det gør ik noget det blir en tyk streg. Men IK for meget farve heller!
Brug derefter et viskelædder til at forme brynene som du vil ha dem.

Hva angår øjnene synes jeg du har brugt for meget sort. Hvis det meningen de skal ha make up på så brug blush Smile ik sort maling.. Det blir lige volsomt nok!

Alt i alt bør du ik bruge vand for meget for så blir farverne for kraftige (med mindre det det look du går efter!)

Dette er gode råd og du ka tage dem i brug hvis du vil Smile
Hvis du gerne vil følge rådene men ik forstår hva jeg mener laver jeg gerne en turtorial.. Men der er vist et par stykker herinde allerede.

~vincent
Tilbage til toppen Go down
Hibari

Hibari


Antal indlæg : 74
Age : 29
Geografisk sted : Et lille fint slot :3
Registration date : 13/11/09

Nye Faceups minigem og msd (store billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Faceups minigem og msd (store billeder)   Nye Faceups minigem og msd (store billeder) Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 5:45 am

Tusind mange gange tak for al den feedback! Very Happy
Jeg har brugt pasteller og akvaralblyanter og lidt lak ved læberne(hvilket er næsten umuligt at se på billederne).
Og jeg glæder mig til at prøve jeres tricks :3
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Nye Faceups minigem og msd (store billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Faceups minigem og msd (store billeder)   Nye Faceups minigem og msd (store billeder) Icon_minitimeTors Maj 02, 2013 12:40 am

Jeg bruger også en pensel til at markere øjenbrynene. Derefter bruger jeg et viskelæder til at forme, og så maler jeg streger med en spids akvarelblyant oveni - indefra og ud. Smile
Det er faktisk nogenlunde samme taktik jeg bruger ved læberne.

Desuden bruger jeg kun 'våd' farve til eyeliner og øjenvippehår. Hvis jeg vil have mere end en tynd stribe rundt om øjet (sådan lidt smokey), så bruger jeg en god makeup pensel og kører en masse lag på i den ønskede farve. Det er nemmest at arbejde med lidt farve ad gangen, for så er der mindre risiko for at man får lavet streger med løst pastelstøv. ^^"

Så længe dine akvarelblyanter er spidse, så kan man lave de fedeste detaljer. Evt. kør en blød vatpind let henover bagefter, for at gøre dine streger lidt blødere. Det gør jeg f.eks. på læber, øjenvipper og øjenbryn ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





Nye Faceups minigem og msd (store billeder) Empty
IndlægEmne: Sv: Nye Faceups minigem og msd (store billeder)   Nye Faceups minigem og msd (store billeder) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nye Faceups minigem og msd (store billeder)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fe vinger, fe fødder og fe hoved ,al kritik er velkommen. (store billeder)
» en tur i haven :) (sdf annette & cp Miyu)(store billeder)
» Valkan til Upp-con (aod Chi) (store billeder) (dårlig kvalitet)
» Feen og planterne (mange store billeder)
» Velkommen til Absynthe (mange store billeder, nøgenhed)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: