Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid]

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid] Empty
IndlægEmne: Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid]   Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid] Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 6:09 am

Mit nyeste dukkeprojekt er her endelig. :3 Han hedder Taavi og har et Withdoll Rachel-hoved og en krop fra Doll Chateau.

Jeg er stadig i gang med hans tøj, så et rigtigt photoshoot må lige vente lidt. Men her er en teaser. Smile


Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid] Taaviintro_zpsc7ad367f

Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid]   Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid] Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 6:37 am

uhhh det er rigtig spændene Smile han udgør en flot silluette og jeg er vild med det sidste billede hvor man kan se ansigts formen, det ser ud til at hovedet og kroppen passer godt sammen.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid]   Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid] Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 1:08 am

Tak skal du have! Smile Ja, jeg var nervøs for hovedet, men det passer nærmest perfekt. Og jeg glæder mig til at vise ham rigtigt frem. :3
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid]   Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid] Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 6:23 am

Rigtig spændende! Der er noget virkelig fedt ved Doll Chateaus kroppe. Glæder mig til at se ham Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid]   Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hjemme i Skoven [Taavi: Withdoll Rachel/DollChateau-krop]
» Zeitgeist (Doll Chateau Hugh)
» A bit of Rachel [Dear Mine- Rachel]
» Hr langben er ankommet (Doll Chateau Hugh)
» Resin matches søges - Doll Chateau

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: