Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Farver! [Rubin//SSDF Avalanche]

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Farver! [Rubin//SSDF Avalanche] Empty
IndlægEmne: Farver! [Rubin//SSDF Avalanche]   Farver! [Rubin//SSDF Avalanche] Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 1:18 am

Jeg var på fototur med 714 for nyligt. Men jeg havde ikke mit spejlreflekskamera med. Og ... Wow, det kunne jeg godt mærke. Jeg er blevet så vant til at kunne indstille alt, som jeg vil have det og til at bruge søgeren i stedet for et display. (Heldigvis havde 714 sit spejlrefleks med, og vi tog nogle billeder af nogle andre dukker sammen.) Man bliver selvfølgelig ikke bedre til at tage billeder bare af at have et DSLR, men der er altså muligheder med dem, som jeg i hvert fald ikke kan presse ud af et lommekamera eller en telefon.

Nå, men selvom jeg ikke er helt tilfreds med den tekniske kvalitet, vil jeg alligevel lige dele nogle af billederne med jer, for min farverige knægt skal da vises frem. Smile

Farver! [Rubin//SSDF Avalanche] Rubin3_zpse7abdc26

Farver! [Rubin//SSDF Avalanche] Rubin2_zps426b18c9

Farver! [Rubin//SSDF Avalanche] Rubin1_zps94f9f1e5
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Farver! [Rubin//SSDF Avalanche] Empty
IndlægEmne: Sv: Farver! [Rubin//SSDF Avalanche]   Farver! [Rubin//SSDF Avalanche] Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 2:43 am

Bow tie I love you

I forhold til mange af dine andre billeder, så synes jeg godt, at jeg kan mærke, at du ikke har arbejdet med "dit" kamera. Der mangler ligesom et eller andet ved de her billeder, som jeg ikke helt kan placere. Måske noget dybdeskarphed eller også er det lyset eller noget helt andet - jeg kan ikke lige sætte min finger på det. Haha, det var da en dejlig hjælpsom bemærkning.
Men ligegyldigt hvad så er din dreng rigtig fin at se på! Og det klæder ham godt med en bow tie Very Happy
Der er noget dejligt sommerligt med alle de farver både i hans tøj og i omgivelserne Very Happy
Tilbage til toppen Go down
 
Farver! [Rubin//SSDF Avalanche]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hallo! Ik ben Rubin. [SSDF Avalanche]
» Efterårs farver [SOOM Faery Legend Idrial]
» Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!
» Rubin: Episode 05 - Hobbykleptomani
» Rubin: Episode 02 - På fersk gerning (del 1)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: