Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Fed Up [Dollgru #12]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Fed Up [Dollgru #12]  Empty
IndlægEmne: Fed Up [Dollgru #12]    Fed Up [Dollgru #12]  Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 3:18 am

Ville tage nogle billeder af Nadine, men det endte med, at kun et af dem blev godt. Sådan går det jo nogen gange.
Billedet blev taget med min Samsung Galaxy S3 mini og redigeret i Paint.NET, så ja, ikke det mest professionelle, men jeg er nu engang heller ikke den fødte fotograf. Very Happy

Fed Up [Dollgru #12]  8855432116_30ed5074e6_b
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Akutenshi Uke

Akutenshi Uke


Antal indlæg : 111
Age : 35
Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden)
Registration date : 15/06/11

Fed Up [Dollgru #12]  Empty
IndlægEmne: Sv: Fed Up [Dollgru #12]    Fed Up [Dollgru #12]  Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 4:05 am

Synes faktisk det er et rigtig godt billede, og så ligner hun virkelig (som der står i titlen) at hun er lidt træt af det hele
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Fed Up [Dollgru #12]  Empty
IndlægEmne: Sv: Fed Up [Dollgru #12]    Fed Up [Dollgru #12]  Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 7:04 am

Det var synd, at de andre ikke kunne bruges, for jeg ville gerne have set mere. Smile Og i øvrigt tillykke: Du vinder en pris for at få en skæv horisontlinje til at fungere! Very Happy Det er ellers en af mine kæpheste, men her virker det jo rigtig godt. Det giver dukken endnu mere "kant" og attitude og gør billedet spændende.
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Fed Up [Dollgru #12]  Empty
IndlægEmne: Sv: Fed Up [Dollgru #12]    Fed Up [Dollgru #12]  Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 9:41 am

Akutenshi Uke skrev:
Synes faktisk det er et rigtig godt billede, og så ligner hun virkelig (som der står i titlen) at hun er lidt træt af det hele

Tusind tak. Very Happy Nadines personlighed er ret meget sådan, så jeg er glad for hun også ser sådan ud.

Mary skrev:
Det var synd, at de andre ikke kunne bruges, for jeg ville gerne have set mere. Smile Og i øvrigt tillykke: Du vinder en pris for at få en skæv horisontlinje til at fungere! Very Happy Det er ellers en af mine kæpheste, men her virker det jo rigtig godt. Det giver dukken endnu mere "kant" og attitude og gør billedet spændende.

Ja, jeg var vist ikke så heldig i dag. tongue
Tak, det var slet ikke noget jeg tænkte over, da jeg tog billedet. Jeg er stadig ret nybegynder i at tage billeder.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Fed Up [Dollgru #12]  Empty
IndlægEmne: Sv: Fed Up [Dollgru #12]    Fed Up [Dollgru #12]  Icon_minitimeOns Maj 29, 2013 12:05 am

Jeg synes billedet er blevet rigtig godt! Som Mary også siger, så får du den meget skæve horisont til at fungere for dig og Nadine (først lagde jeg slet ikke mærke til at horisonten var helt skæv!)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fed Up [Dollgru #12]  Empty
IndlægEmne: Sv: Fed Up [Dollgru #12]    Fed Up [Dollgru #12]  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fed Up [Dollgru #12]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fire red (Dollgru #12)
» Nye ansigter (Dollmore Model Doll Lisa Rubik & Dollgru #12)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: