Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Elegant [Rosettadoll Agave]

Go down 
+4
Nerdystreak
Akatsuki
Pallas
Chazzi
8 deltagere
ForfatterBesked
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Elegant [Rosettadoll Agave] Empty
IndlægEmne: Elegant [Rosettadoll Agave]   Elegant [Rosettadoll Agave] Icon_minitimeOns Maj 29, 2013 9:03 am

Jeg er virkelig blevet dårlig til at poste mine billeder herinde. -.-
Anyways, synes lige at jeg ville dele nogle billeder af min dejlige Charlie fra sidste måned. Normalt går hun i meget mere fancy tøj, men det ejer jeg ikke rigtigt noget af endnu, så hun måtte nøjes med en fin kjole. Smile

Elegant [Rosettadoll Agave] 8644724517_6346d68c54_o

Elegant [Rosettadoll Agave] 8644724389_69657e1b4a_o

Elegant [Rosettadoll Agave] 8645824840_421fc1f5a5_o

Elegant [Rosettadoll Agave] 8645824686_4b210f64fc_o

Elegant [Rosettadoll Agave] 8645824550_d434e16660_o
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Elegant [Rosettadoll Agave] Empty
IndlægEmne: Sv: Elegant [Rosettadoll Agave]   Elegant [Rosettadoll Agave] Icon_minitimeOns Maj 29, 2013 11:05 pm

Det er ærgerligt at du ikke poster herinde noget oftere. For det er nogle virkelig flotte billeder!
Poseringerne, vinklerne, lyset og farverne fungerer rigtig godt sammen. Og ja, så er din dukke også utroligt flot! Jeg er helt vild med hendes små fregner :3

Hvordan redigerer du dine billeder? De harnoget blødt og sådan lidt vintage-agtige farver over sig.
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Elegant [Rosettadoll Agave] Empty
IndlægEmne: Sv: Elegant [Rosettadoll Agave]   Elegant [Rosettadoll Agave] Icon_minitimeOns Maj 29, 2013 11:49 pm

Charlie! <3
Jeg kan godt lide, du har holdt baggrunden så simple. Når jeg tænker "elegant", er det nemlig også noget der er simpelt.
Synes du har brugt armene rigtig godt poseringsmæssigt. Det ser meget naturligt ud.
Og så lige noget sjovt jeg bemærkede. Farven på hendes øjne passer godt sammen med båndene i hende hår. tongue
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Elegant [Rosettadoll Agave] Empty
IndlægEmne: Sv: Elegant [Rosettadoll Agave]   Elegant [Rosettadoll Agave] Icon_minitimeTors Maj 30, 2013 2:17 am

Sikke nogle dejlige, rolige billeder. De er så harmoniske og fine og teknisk gode, og der er ingen forstyrrende elementer (unaturlig posering/paryk, der sidder skævt/ kamerasnor i billedet/tøj, der folder urealistisk/etc.) til at tage fokus væk fra motivet. Jeg er vild med baggrunden; det er snedigt, at den er så diskret, men underbygger stemningen så godt. Er det rent faktiske blomster, eller er det et print, der er hængt op?
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Elegant [Rosettadoll Agave] Empty
IndlægEmne: Sv: Elegant [Rosettadoll Agave]   Elegant [Rosettadoll Agave] Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 7:10 am

Pallas: Mange tak! Er glad for at høre at det hele fungere godt sammen! Jeg er også selv helt vild med hendes fregner. Smile
Mht. til redigeringen, så bruger jeg Photoshop og det er forskelligt hvordan jeg redigere mine billeder fra gang til gang. ^^ Leger lidt med de forskellige features.

Akatsuki: Simple is good. ^^ Jeg er altid så dårlig til at variere poseringer med SD'er, men jeg prøvede mig virkelig frem her.
Ej ja, det havde jeg slet ikke lagt mærke til. Razz

Mary: Der må jeg takke min perfektionistiske side. Jeg bliver ved med at rette på de forskellige ting, til de er som jeg vil have det, og skulle der snige sig et billede ind med forstyrrende elementer, bliver det enten manipuleret (hvis muligt) eller så bliver det straks slettet. xD
Baggrunden er sammensat af lidt forskelligt; et stykke lyserødt tyl stof hængt på væggen, et smykketræ og en kunstig blomst. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Elegant [Rosettadoll Agave] Empty
IndlægEmne: Sv: Elegant [Rosettadoll Agave]   Elegant [Rosettadoll Agave] Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 3:36 am

Det er nogle rigtig gode billeder. De virker sarte og sært drømmende på mig. Jeg kan rigtig godt lide dem I love you
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Elegant [Rosettadoll Agave] Empty
IndlægEmne: Sv: Elegant [Rosettadoll Agave]   Elegant [Rosettadoll Agave] Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 10:00 am

Kan kun skrive at jeg er enig med de andre og at hun er så smuk! Elsker hendes mund >_<
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Elegant [Rosettadoll Agave] Empty
IndlægEmne: Sv: Elegant [Rosettadoll Agave]   Elegant [Rosettadoll Agave] Icon_minitimeSøn Jun 16, 2013 9:45 pm

Tilslutter mig de andre: Sikke nogle flotte billeder! 

Hun er virkelig fin Wink
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Elegant [Rosettadoll Agave] Empty
IndlægEmne: Sv: Elegant [Rosettadoll Agave]   Elegant [Rosettadoll Agave] Icon_minitimeSøn Jun 16, 2013 9:52 pm

Hvor er hun smuk o.O

Og den kjole, jamen altså den er jo fantastisk, hvor er den mon fra ?

Kanon flotte billeder som altid Wink
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Elegant [Rosettadoll Agave] Empty
IndlægEmne: Sv: Elegant [Rosettadoll Agave]   Elegant [Rosettadoll Agave] Icon_minitimeSøn Jun 23, 2013 8:02 pm

Mange tak for alle de søde ord! <3 Very Happy

lille_Aki: Hendes mund er også en af mine yndlings ting ved molden.

Heceta: Kjolen er fra Helleborus, købt gennem Taobao. Men de har også en international webside og så bliver noget af deres tøj forhandlet på Tata's Paradise. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Elegant [Rosettadoll Agave] Empty
IndlægEmne: Sv: Elegant [Rosettadoll Agave]   Elegant [Rosettadoll Agave] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Elegant [Rosettadoll Agave]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: