Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid]

Go down 
+5
mystearica
noodle_kun
Kurisu
Akatsuki
Prinsessen
9 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Empty
IndlægEmne: Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid]   Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 12:27 am

Jeg hentede et nyt hoved på posthuset i dag - Elfdoll Ruru i Tan. Elfdolls "tan" matcher Volks' "ebony" næsten helt perfekt, så det nye hoved røg straks på min lysebrune Volks krop (Volks SD16 Rubys). Dette hoved skal bruges som Sparrow Ella Featherstone. Jeg har ikke fundet det rigtige tøj til hende endnu, men jeg synes denne her kjoles farver var rigtig fin på hende. Faktisk er der ikke noget ved hende lige nu som er færdig, men jeg vil lige vise hende frem alligevel. Så det her er bare lige nogle hurtige billeder...

Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] 9022480127_60fa1f9030


Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] 9024708386_d037a4a67f


Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] 9022483433_be8541d672


Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] 9024709710_ddc9fe5d7e


Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] 9024645484_4034b46544
Og lige et enkelt af søstrene - Adella Darling Featherstone og Sparrow Ella Featherstone.
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid]   Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 1:10 am

Ihh, hvor er hun fin! Elsker hendes blonde hår til hendes mørke hud. Det ser så flot ud sammen. 
Face-uppen er rigtig flot! Hvem har lavet den? 
Glæder mig i hvert fald til at se hende færdig. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid]   Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 4:22 am

Wow!! lækker dame!! :O
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
noodle_kun

noodle_kun


Antal indlæg : 95
Age : 40
Geografisk sted : Midtjylland, Århus
Registration date : 09/06/11

Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid]   Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 7:59 am

uhh hun er rigtig fin Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid]   Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 8:27 am

hun er rigtig smuk og wow resin matchen er fantastisk
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid]   Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Icon_minitimeSøn Jun 16, 2013 9:54 pm

de er simpelthen så smukke Wink
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid]   Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Icon_minitimeOns Jun 19, 2013 7:45 am

Hun er bare så smuk! Elsker hendes hudfarve! Kan det hele taget godt lide Ruru! Jeg har hende jo også selv, så kan godt forstå hvorfor du også vil have hende! og endda gange to hehe Wink
Glæder mig til at se hende "færdig" >_<
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid]   Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Icon_minitimeOns Jun 19, 2013 11:21 pm

Mange tak alle sammen Smile

Akatsuki - Faceuppen er lavet af Cristy Stone (Xtremedolls). Den er rigtig fin, men ikke min stil så den skal laves om på et tidspunkt. Nu når jeg har begge Ruru'er hjemme så kan de begge få en ny faceup Smile
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid]   Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Icon_minitimeSøn Jun 23, 2013 8:12 pm

Hvor er hun bare smuk! Jeg har altid elsket lyserødt tøj på tanned dukker. :3
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid]   Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Icon_minitimeSøn Jun 23, 2013 9:15 pm

Wow, de er altså begge vildt smukke! Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Empty
IndlægEmne: Sv: Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid]   Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sparrow er kommet hjem [Elfdoll Ruru Tan / Volks SD16 hybrid]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I skoven... [Elfdoll/Volks SD16 Ruru + Volks SD16 Garnet]
» Leg med Adella [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid NS]
» gamle billeder af Rosetta( Elfdoll Ruru/ volks SD16)
» Smil du er på! Nye faceups [Elfdoll Ruru / Volks SD16 hybrid Tan]
» beatiful lady (Elfdoll Ruru NS/Volks SD16 Hybrid)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: