Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning) Empty
IndlægEmne: Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning)   Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning) Icon_minitimeMan Feb 16, 2009 4:09 am

Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning) P2152430eIntroducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning) P2152434eIntroducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning) P2152447e

Nu da han har fået hale og det hele syntes jeg det var på tide at smide ham op ^^ (selvom han ikke har fået noget tøj endnu -_-')

Han er en chibi-version af Sesshoumaru fra Rumiko Takahashi's mangaserie Inuyasha.

Den originale Sesshoumaru er mit livs kærlighed, så da jeg faldt over Leo på messen i Århus kunne jeg ikke lade være : p jeg købte ham/hende (den!) af Jeanet for 500 kr hvilket pænt meget drænede mit penge-at-leve/more-sig/lege/spise/rejse/alt-muligt-for-budget for februar (men hvad... 176 kr til resten måneden... det kan man sagtens klarer når de faste udgifter er betalt, det er min roommate's tur til at købe mad og det desuden allerede er d. 7... ^_^')

Så her er han! Ta-Daa!

Face-up af mig, body-up af mig, wig af mig og hale af et-eller-andet-skrammel jeg fandt på mit værelse ^^

Hans pandehår stritter stadig meget og det skal nok rettes til... og hvis nogen tilfældigvis har set en hvid wig med pandehår i str. tiny (kan ikke lige huske hvad) et eller andet sted, så leder jeg! Mine garn-wigs bliver ret kluntede når de skal være så små...

Anyways: tag godt imod ham ^^
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning) Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning)   Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning) Icon_minitimeMan Feb 16, 2009 4:57 am

AAAW <3 Han er bare så nuttet ~<3
Han er supergennemført, meget meget smukt udført ^^ Og den tydelige lighed ses bestemt! :3
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning) Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning)   Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning) Icon_minitimeMan Feb 16, 2009 7:44 am

Ih hvor er det skønt at se at Leo er kommet et sted hen hvor han bliver elsket ^^

Synes det er fedt med en mini version af dit "idol" hihi.
Tilbage til toppen Go down
Guest
Gæst




Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning) Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning)   Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning) Icon_minitimeMan Feb 16, 2009 9:25 am

Den mold passer rigtig godt til den character! Nuttet på en meget uartig måde (ikke at han er nøgen, det nu mere hans ansigt) og Sesshoumaru er mums *-* Glæder mig til at se ham med tøj ^-^
Tilbage til toppen Go down
Horisont




Antal indlæg : 36
Age : 34
Geografisk sted : Fredericia
Registration date : 29/12/08

Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning) Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning)   Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning) Icon_minitimeMan Feb 16, 2009 10:04 am

Hvor er h*n sød.. Tænkte Inuyasha med det samme jeg så ham.. ( på trods af at jeg aldrig har set eller læst serien )
Han/hun/den/det (? Oo ) er rigtigt nuttet..

Til det med wig.. Hvis du har en enlig hvid ankelsok tilbage, og køber noget uld-garn. ( kan ikke lige huske hvad deet hedder, men mener det er uld ) kan du hurtigt sy dig en wig selv. Gjorde jeg ved min Mizumi ( selvom hun snart skal have en ny ) det eneste du skal huske er at filtre trådene fra hinanden så de får et mere 'håret' look Wink Håber det var behjælpeligt, ellers send mig en pm og jeg skla se om jeg kan forklare dig det bedre der )
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning) Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning)   Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning) Icon_minitimeTors Feb 19, 2009 5:00 am

Nøj sådan havde jeg ikke forstillet mig at se den lille igen xD Men totalt fedt lavet Surprised Ligner kanont godt, vis man se bort fra at det er garn og ikke en rigtig wig, så er det ramt ret godt ^^
Så skal man kaste sig ud i små-syeri? x3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning) Empty
IndlægEmne: Sv: Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning)   Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Introducing Sess-chan (DZ Leo) (3 små billeder) (nudity-warning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Min nye dreng - lidt flere billeder. (mange billeder)Minimee Johnny Depp
» profil billeder af alle mine dukker * spam billeder*
» Phoenix - min nye pige. (Dollzone Feilian/ doll nudity warning.)
» Things we lost in the fire (GORE warning) NYE billeder i farver!
» Odense en-dags træf 11.12.09 - a little NUDITY/lille smule NØGENHED - mange billeder

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: