Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry]

Go down 
+3
pandachan
Kurisu
Akatsuki
7 deltagere
ForfatterBesked
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Empty
IndlægEmne: Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry]   Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Icon_minitimeTors Dec 05, 2013 1:04 am

Chazzi sagde engang til mig, at selv hvis man øver med et mobilkamera, kan man lære og forbedre sig, og fordi jeg var i humør til at tage billeder, prøvede jeg da.
Charlotte blev mit offer. Synes billederne blev rimelig okay, men jeg er ked af, jeg ikke er særlig god til at redigere dem. Det må også være noget, jeg må lære med tiden.
Jeg prøvede med billederne at fange Charlottes drillende og charmerende side.

Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] 11205236793_a25c5d4cb6_c

✯✯✯✯✯

Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] 11205111805_53513d5d31_c

✯✯✯✯✯

Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] 11205142486_24fd4bf28e_c

✯✯✯✯✯

Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] 11205130244_f180f9d0a4_b

✯✯✯✯✯

Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] 11205142156_98edae004b_c

✯✯✯✯✯

Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] 11205111325_25be79c144_c

✯✯✯✯✯

Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] 11205141826_0acffdce86_c

✯✯✯✯✯

Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] 11205129504_474c722402_c
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Empty
IndlægEmne: Sv: Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry]   Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Icon_minitimeTors Dec 05, 2013 4:41 am

Aw hvor er hun bar yndig :3
Det er et specielt sculpt, men synes virkelig hun er fin. Især de der dådyrøjne, dem kan man jo slet ikke stå for.
Og damen har en dejligt simpel men elegant stil - vil også have sådan nogle fine sko XD
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
pandachan




Antal indlæg : 47
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Randers
Registration date : 19/12/11

Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Empty
IndlægEmne: Sv: Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry]   Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Icon_minitimeTors Dec 05, 2013 5:48 am

hun er bare så smuk! jeg elsker de store øjne og den faceup er fantastisk Very Happy jeg vil så gerne ha sådan nogle sko, de er så søde
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Empty
IndlægEmne: Sv: Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry]   Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Icon_minitimeTors Dec 05, 2013 10:20 am

Årh, Charlotte er bare så fin! <3 Du har virkelig fanget hendes personlighed godt.
Synes det er nogle rigtig gode billeder du har fået taget. I forhold til at de er taget med mobil kamera er de dejlig skarpe og klare. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Empty
IndlægEmne: Sv: Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry]   Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Icon_minitimeLør Dec 07, 2013 2:45 am

Kurisu skrev:
Aw hvor er hun bar yndig :3
Det er et specielt sculpt, men synes virkelig hun er fin. Især de der dådyrøjne, dem kan man jo slet ikke stå for.
Og damen har en dejligt simpel men elegant stil - vil også have sådan nogle fine sko XD
Tusind tak!
Ja, hun er lidt unik, men hun falder bare lige i min smag. Very Happy
Tak, lige Charlotte og hendes søstre går meget i tøj, jeg personligt elsker. Razz

pandachan skrev:
hun er bare så smuk! jeg elsker de store øjne og den faceup er fantastisk :Djeg vil så gerne ha sådan nogle sko, de er så søde
Tak skal du have!
Hendes face-up er lavet af min yndlings face-up artist, så jeg er virkelig glad for den!
Jeg elsker SD16 sko! Det er de pæneste sko efter min mening.

Chazzi skrev:
Årh, Charlotte er bare så fin! <3 Du har virkelig fanget hendes personlighed godt.
Synes det er nogle rigtig gode billeder du har fået taget. I forhold til at de er taget med mobil kamera er de dejlig skarpe og klare. Very Happy
Taaak, bestie! ;w;
Jeg er også overrasket over, at de blev decent. Jeg er nødt til at øve mig noget oftere. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Empty
IndlægEmne: Sv: Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry]   Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Icon_minitimeTirs Dec 17, 2013 10:52 am

Charlotte er rigtig fin Very Happy Jeg er også helt vild med hendes stil!

Jeg synes billederne er blevet rigtig fine. Jeg bruger kun min mobil til at tage billeder med, og jeg synes man kan få nogle fine billeder med sådan et kamera.
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Empty
IndlægEmne: Sv: Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry]   Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Icon_minitimeSøn Dec 29, 2013 7:56 am

WAAAH hvor er hun dog bedårende!!!! *haps* hende snupper jeg  Laughing 

Synes virkelig poseringerne er gode, og at hendes personlighed trænger igennem! Flot arbejde Smile
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Empty
IndlægEmne: Sv: Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry]   Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Icon_minitimeTors Jan 23, 2014 1:42 am

Gode beskæringer og vinkler. Hun har også et tydeligt kropssprog, hvilket gør hende levende og interessant at se på. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Empty
IndlægEmne: Sv: Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry]   Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Icon_minitimeTors Jan 23, 2014 5:30 am

Prinsessen skrev:
Charlotte er rigtig fin :DJeg er også helt vild med hendes stil!

Jeg synes billederne er blevet rigtig fine. Jeg bruger kun min mobil til at tage billeder med, og jeg synes man kan få nogle fine billeder med sådan et kamera.

Tak! Very Happy

Jeg skal have købt et kamera snart, men udskyder det bare hele tiden. :/ Må tage mig sammen!

jeanet kaulitz skrev:
WAAAH hvor er hun dog bedårende!!!! *haps* hende snupper jeg  Laughing 

Synes virkelig poseringerne er gode, og at hendes personlighed trænger igennem! Flot arbejde Smile

Tusind tak! :DMen du må ikke stjæle min pige. ;w;

Takker! Prøvede virkelig at arbejde med poseringerne for en gang skyld. Er glad for at høre, at det ikke er helt skidt. Razz

Mary skrev:
Gode beskæringer og vinkler. Hun har også et tydeligt kropssprog, hvilket gør hende levende og interessant at se på. Very Happy

Tak for de pæne ord! Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Empty
IndlægEmne: Sv: Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry]   Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mischievous Lady [Merry Doll Round Merry]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Love Like Magic [Merry Doll Round Merry]
» My Own Ways [Merry Doll Round Merry]
» Isabell - Merry Doll Round hoved
» The Pink Haired Lady (LDK Bera)
» Coy [MDR Merry]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: