Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice)

Go down 
+5
Nerdystreak
Taylor
Hirin
Akatsuki
Kurisu
9 deltagere
ForfatterBesked
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Empty
IndlægEmne: Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice)   Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Icon_minitimeOns Jan 22, 2014 1:22 am

Wee!! Modtog endelig min limited blå-grå Alice i dag. Ret fedt at jeg kun skulle betale 207kr. for at hente hende :O

Nu har jeg også kun ventet 4½ måned på at få hende hjem, så gik også helt bananaz med mit kamera XD
Har prøvet at tage de vigtigste/bedste billeder fra ;P

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) DSC_0024_zps80830830
En noget mindre kasse end hvad jeg er vandt til. XD Men dejlig let og nem at have med bag på cyklen ;D

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) DSC_0025_zpsf10bc750
Hun kom i en skotøjsæske XD

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) DSC_0026_zps17dec30d
Meget tyrkis...

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) DSC_0027_zps6a0c4550
Kassen i...kassen...

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) 230cea2b-d8bd-4363-867c-8b8593229f9d_zps5abae477
Der stod et lille digt på kassen. Meget sødt Smile

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) DSC_0029_zps6908ddef
PW forstår at kombinere lækre farver

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) DSC_0030_zps0a41dd20
Hun har rodet lidt rundt derinde, så hun lå lidt skævt, men der var ikke sket hende noget XD
Der fulgte 2 ekstra par hænder med, samt nogle 14mm brune akryløjne, nogle postkort og certifikat.

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) DSC_0031_zpsed1edc08
Så blev hun de-mumificeret. Hendes farve er bare FANTASTISK hvis jeg selv skal sige det. XD
Er så glad for at jeg havde pengene på det rette tidspunkt til at købe hende i den farve!!

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) DSC_0034_zps92416b56
Hun fik hurtigt prøvet de brune akryløjne og den wig jeg havde liggende til hende, men hun var ikke helt tilfreds. ö__ö"

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) DSC_0037_zps42fc403f
Men så fik hun et par violette glasøjne og en klipning, og så var hun meget mere tilfreds. Pandehåret kunne godt være lidt mere lige...XD

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) DSC_0039_zps6afae098
Og så fik jeg hende i noget tøj. Hun fnyste lidt af, at jeg af alle ting ikke havde købt hende nogle trusser. >_< sorry...

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) DSC_0079_zps2a134754
Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) DSC_0065_zpsc0078896
Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) DSC_0081_zpsc00bce41

Jeg håber at jeg kan få lavet hende en faceup snart, hvis bare vejret ville være knap så koldt ^^"
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice)   Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Icon_minitimeOns Jan 22, 2014 1:53 am

Tillykke med hende! 4½ måned er godt nok også noget af en ventetid, men det virker til, hun var det værd. Very Happy
Hendes farve ser super dejlig ud. Sådan lidt diskret, men rigtig fin.
Elsker det outfit du har givet hende på. Det er kært. Var det en af de ting, du købte fra Taobao?
Glæder mig meget til at se hende med face-up! Husk endelig at post billeder. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice)   Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Icon_minitimeOns Jan 22, 2014 4:10 am

tillykke med endelig at have hende hjemme Very Happy
hun ser rigtig fin ud. glæder mig til at se hende personligt, så du må huske at tage hende med hjem næste gang Wink
hendes farve ser rigtig flot ud.
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice)   Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Icon_minitimeOns Jan 22, 2014 5:36 am

Tillykke med hende! Hun er rigtig flot
Og ser rigtig sød ud Wink
Glæder mig til at se flere billeder af hende, herinde Smile
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice)   Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Icon_minitimeOns Jan 22, 2014 11:37 pm

Tak allesammen, skal nok lægge billeder ind igen så snart hun har fået en faceup ^^

Akatsuki - Jeg tror at grunden til, at det har taget så lang tid, er fordi de har skulle være virkelig forsigtige med den farvede resin. Der er seriøst ingen seam-lines, og de kan jo ikke slibes af på farvet resin, så tror det er fordi de har skulle være så forsigtige med at få støbeformene samlet helt præcist og kun fylde den helt rette mængde resin i. Så ja, det er i hvert fald det jeg bilder mig selv ind XD selvom der står 09.10.2013 i hendes hoved ;P
Og ja! Outfittet er købt fra Taobao. Det er vildt fint. Hatten er dog lidt for stor. Hehe

Hirin - Ja, skal nok have hende med hjem når vi ses igen (påskeferien?).

Tiko - Mange tak Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice)   Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Icon_minitimeTors Jan 23, 2014 1:49 am

Tillykke med hende! Hvor er hun kær. Og farven er også lækker.
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice)   Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Icon_minitimeFre Jan 24, 2014 8:02 am

Tillykke med hende! Hun ser virkelig sød ud. Very Happy
Og tøjet klæder hende super godt. Glæder mig til at se mere til hende. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice)   Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Icon_minitimeFre Mar 07, 2014 1:43 am

Arw!! hvor er hun sød! glæder mig til at se hende med face up Wink
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice)   Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Icon_minitimeFre Mar 07, 2014 2:41 am

Tak Mary, Chazzi og lille_Aki Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice)   Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Icon_minitimeFre Mar 07, 2014 4:57 am

Iiiih hvor kær Very Happy

Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice)   Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Icon_minitimeFre Mar 07, 2014 5:57 am

Tak jeanet kaulitz, jeg håber jeg kan få lavet hendes faceup i weekenden, så jeg igen kan begynde at tage billeder ;D
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice)   Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Icon_minitimeOns Mar 19, 2014 12:00 am

Tillykke med hende! Hvor er hun søød oAo håber vi snart ser en masse billeder af hende herinde <3
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice)   Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Icon_minitimeOns Mar 19, 2014 1:27 am

Ih tak Anori ^__^
Jeg regner med at jeg kan få taget mig sammen og lavet hendes faceup her i weekenden, samt spamme med hendes billeder Wink
Har i midlertid fået hendes nye wig, så der skal leges lidt XD
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice)   Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Boxopening: Hunky Dory (Peak's woods)
» To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD
» Yay..! Sora er ankommet..! (Boksåbning)
» Hr langben er ankommet (Doll Chateau Hugh)
» Endelig... Soom Heliot

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: