Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Rakuen

Rakuen


Antal indlæg : 28
Age : 41
Geografisk sted : In dream land
Registration date : 29/12/08

A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) Empty
IndlægEmne: A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head)   A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) Icon_minitimeFre Jan 31, 2014 8:52 am

Så kom han endlig hjem! Efter at have været på post huset weekenden over fik jeg endlig min Centaur hjem.
Her er så billederne!

Le Box!
A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) DSC_0339_zps149f2bc6

Le Boxes!
A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) DSC_0340_zpse7c57a5b

Lad os få den bubble plast af!
A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) DSC_0341_zpsf0ec556e

Okay! On to the fun! Hvad er der inden i?
A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) DSC_0342_zps3242479b

Jeg har glædet mig så meget til at se det her ansigt. Jeg har haft rigtig svært ved at finde ud af hvad jeg syntes om det på billeder.
A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) DSC_0343_zpsad4c8b05

Mm... han sprang fra mig da jeg prøvede at samle ham. Ind af døren og så woops!
Heldigvis havde jeg nogen extra der var en okay match!
A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) DSC_0346_zps176db8e7

Her er han så!
A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) DSC_0347_zpse4616f5d

Lidt face up og det er tid til at prøve wigs! hvilken er best?
A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) DSC_0355_zpse1450047
A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) DSC_0356_zps069da70d
A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) DSC_0357_zps52cbdb84

Der er stadig nogen ting jeg gerne vil have styr på men for nu...
Mød Arien Very Happy
A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) DSC_0366_zpsa2594532
A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) DSC_0368_zps5ce3f99c
A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) DSC_0370_zpsb0d2ce2c
A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) DSC_0372_zpsd6505f90
A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) DSC_0373_zps62dbd679

Der var også et event hoved og SD wigs Very Happy
Tror med den Lime wig bliver ham her Florian til min Noir Very Happy
A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) DSC_0351_zps012dd467
A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) DSC_0353_zps168bccf0
A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) DSC_0354_zps723e6bc8

Elsker bare den duft af ny dukke Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) Empty
IndlægEmne: Sv: A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head)   A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) Icon_minitimeFre Jan 31, 2014 8:50 pm

Duften af nyt resin er noget af det bedste. XD
Han er virkelig fin! Elsker hans lange ører. Tillykke med ham. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) Empty
IndlægEmne: Sv: A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head)   A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) Icon_minitimeFre Jan 31, 2014 9:04 pm

Tillykke! Very Happy
Jeg er så misundelig på alle jer der har kentaure. De er så seje!
Han er kær. :3
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) Empty
IndlægEmne: Sv: A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head)   A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) Icon_minitimeSøn Feb 02, 2014 4:12 am

Tillykke med din Yul ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) Empty
IndlægEmne: Sv: A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head)   A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) Icon_minitimeSøn Feb 02, 2014 4:36 am

Cool tilykke! :-)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) Empty
IndlægEmne: Sv: A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head)   A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A new prince. (Luts Delf Kid Yul Satyros and DF-SSDF Event head)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Let's Play! [Luts kid delf 2010 summer event head]
» Mine nyeste pigers face-ups. [Infinitidoll Miho & Luts 2012 WINTER EVENT Kid Delf Head]
» Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body]
» En tur ved havet [Luts winter event head 2010]
» Pipos Chessire basic ankomst... eller? [Luts 2010 event head på KDF pige krop WS + Pipos Chessire basic WS]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: