Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ventetråden!

Go down 
+27
Calfuray
Chazzi
Kurisu
Anori
LilGrump
Prinsessen
Kia
FifiIsBored
Akatsuki
PotatoMash
Ponpyon
mystearica
NeighborsGirl
Hirin
Mariehønen
Manna
Miki
PukingRainbows
Heceta
PrinceNaru
Kei
jeanet kaulitz
noodle_kun
Saya
BakaYukiko
blood-devil
Hibari
31 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 24  Næste
ForfatterBesked
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeTors Jan 09, 2014 3:51 am

Akatsuki skrev:
Kurisu skrev:
Jubiii!! Very Happy
Min PW v.f. Lady Alice er på vej YAY!!  bounce 

Yay, tillykke! :DDu må huske at poste en masse billeder!

Wee taak <3
Det er så fedt! Og så lige dagen inden jeg skal til min semestereksamen, så kan det jo ikke gå helt galt, vel ;D
Du kan tro jeg skal spamme billeder af hende alle vegne!! XD

Og tillykke med din EID Rebecca!! Iple house laver de lækreste tans!! Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
BakaYukiko

BakaYukiko


Antal indlæg : 77
Age : 33
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeTors Jan 16, 2014 8:44 am

NOOOES!!!! Trolden stjal min baby!!! D: Nu ligger han heeeeeelt alene i en kasse i trolden :C
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeOns Jan 22, 2014 1:25 am

Jubiii fik min skønhed hjem i dag!! Hun er helt perfekt! Very Happy

Tolden/Importdimserne tog kun 207kr. for hende!?! Jeg er helt paf. Skulle ikke engang sende noget ind til dem selv. :O
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeMan Jan 27, 2014 9:08 am

Så venter jeg på to SDer Smile den ene er en dukke der er blevet malet sort, så skal i gang med at gøre ham fin igen (han kommer i næste uge), OG så flytter min Dreamingdoll Airi hjemmefra fordi hendes onde mor har byttet hende til en skøn pige hun hellere ville have Very Happy hovsa.. Smile
Tilbage til toppen Go down
Saya

Saya


Antal indlæg : 80
Age : 31
Geografisk sted : Århus
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeTirs Jan 28, 2014 10:29 am

Elfdooooooooolll........ =_____='' y u pushing my patieeeence... Venter på mit Eun-a hoved bliver sendt, er på 29 dage siden bekræftelse nu. På fredag køber jeg hans krop.. Har øjne og wig liggende... Nu må han godt bare være hos mig! Gawd. Jeg har ikke været i den her hobby så længe, at jeg ikke har tålmodigheden, og jeg ikke har nogen at klage til... Beklager, guise.
Tilbage til toppen Go down
BakaYukiko

BakaYukiko


Antal indlæg : 77
Age : 33
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeOns Jan 29, 2014 8:44 am

hmm, jeg slipper billigt, Trolden siger de kun vil have 721kr. for at frigive ham O.o det er nok det billigste jeg har sluppet for en dukke i trolden, men Enat kostede ca 600~ for det hele XD STOR forskel og Naameh er ca halv højde XD
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeFre Jan 31, 2014 2:46 am

Min SQLabs 61cm pige krop er blevet sendt fra Thailand. :DSå burde jeg snart få en slot ved Cats10 til Lizzie.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeFre Jan 31, 2014 5:02 pm

Det var egentlig ikke meningen, men efter en snak med min mor, blev vi enige om, at jeg lige så godt kunne bruge layaway i stedet for at spare op. I det mindste ville ventetiden være kortere.
Så jeg venter nu på en Iplehouse SID Giorgio i real skin med face-up B. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 01, 2014 3:14 am

Har lige bestilt en M-line Celine fra fairyland Very Happy Skal bruge hendes krop til et projekt, men beholder hovedet, for det er så sødt ! =w=
Tilbage til toppen Go down
noodle_kun

noodle_kun


Antal indlæg : 95
Age : 40
Geografisk sted : Midtjylland, Århus
Registration date : 09/06/11

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 01, 2014 8:11 am

så ringede postbudet på min dør her til aften og det var mit miracle doll lestat hovede der kom Very Happy åbenbart ingen told på ham selvom han har været åben af tolden.

nu har jeg så lige købt en faktisk rimelig billig krop til ham på DOA Very Happy
Tilbage til toppen Go down
noodle_kun

noodle_kun


Antal indlæg : 95
Age : 40
Geografisk sted : Midtjylland, Århus
Registration date : 09/06/11

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeTirs Feb 04, 2014 10:21 pm

ups har også lige købt en dollmore zaoll muse der er modded til dreng. har egentlig ikke råd denne måned men jeg er blevet så dybt forelsket i ham så jeg kunne ikke vente. får dem snart da de kun er fra spanien og allerede begge to sendt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeOns Feb 05, 2014 9:20 am

Så fik jeg min skønne SD pige hjem i går (BeYours Glisten <3), og min dreamingdoll Airi fik et rigtig godt nyt hjem ved samme lejlighed Smile

Venter stadig på min SD dreng der er malet sort, er blevet lovet at han blev sendt et par gange, og iiih! Vil bare så gerne have ham hjem og begynde på arbejdet med ham...
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeOns Feb 05, 2014 11:58 pm

Var egentlig ikke meningen jeg skulle bruge flere penge, men jeg fandt et Dollstown Elysia hoved i white skin ret billigt indenfor EU, og det kunne mit svage hjerte ikke modstå.  Very Happy 
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeFre Feb 07, 2014 4:38 am

Og sælger har sendt mit Elysia hoved. :DYaaay.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
BakaYukiko

BakaYukiko


Antal indlæg : 77
Age : 33
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeFre Feb 07, 2014 9:49 am

Min bebs ligger nu og venter på mig i Åstrup, pakker ham ud Lørdag aften, uanset hvor sent det bliver! :DDD
Tilbage til toppen Go down
Saya

Saya


Antal indlæg : 80
Age : 31
Geografisk sted : Århus
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeFre Feb 07, 2014 10:18 pm

Har lige modtaget min Supia krop! Weeee! Den er SÅ flot sculpted, har bare lyst til at sidde og ae den.
Men... Troede faktisk sælger ville have sendt elastik med til at stringe den, da hun sendte den unstrung for at spare penge. Nogen, der ved, om jeg kan købe ny elastik i en forretning herhjemme, eller om det skal bestilles?
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 08, 2014 12:22 am

Saya:det kan du bare købe i en hobby butik Smile

Har stadig ikke hørt fra sælger, og det har den anden der har købt dukke der heller ikke Sad
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 08, 2014 12:57 am

Jeg kunne hente min SQLabs krop i dag. Den er så fin. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
BakaYukiko

BakaYukiko


Antal indlæg : 77
Age : 33
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeSøn Feb 09, 2014 7:14 am

så er min bette Naameh pakket ud! smider nogle billeder op i morgen ^^ lige nu vil jeg bare nyde ham og sukke dybt over det flytte rod jeg har der skal på plads før mine dukker kan få ordenligt (og sikker) opmærksomhed igen
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeTirs Feb 11, 2014 2:02 am

Modtog mit Elysia hoved i dag. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeTirs Feb 11, 2014 3:35 am

Ih nu er min dreng også sendt!! Very Happy <3 ååååh glæder mig til han er hjemme!
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeOns Feb 12, 2014 7:43 am

Og hentede ham på posthuset i dag <3
Tilbage til toppen Go down
PrinceNaru

PrinceNaru


Antal indlæg : 67
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 10/04/11

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeOns Feb 12, 2014 9:36 am

Det er ALTfor længe siden at jeg har ventet på en dukke!
Men nu venter jeg altså på et hovede <3
Et fairyland Juri event head!
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeTirs Feb 18, 2014 9:25 am

Har lige købt en Popodoll 63cm krop af MorbidNeeds. ^^
Takumi er min anden ældste dukke (5 år) og endelig får han den krop, jeg længe har ønsket mig til ham. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 22, 2014 10:36 am

Akatsuki skulle altså forbydes at snakke med mig! Hun har nu overtalt mig til at købe TO kroppe på én uge. >_< Det her venskab er virkelig ikke sundt for min pengepung! T_T  Razz 
Denne gang en SQ Lab 61cm pige krop til Olivia. :3
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Ventetråden! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ventetråden!
Tilbage til toppen 
Side 5 af 24Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 24  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: