Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ventetråden!

Go down 
+27
Calfuray
Chazzi
Kurisu
Anori
LilGrump
Prinsessen
Kia
FifiIsBored
Akatsuki
PotatoMash
Ponpyon
mystearica
NeighborsGirl
Hirin
Mariehønen
Manna
Miki
PukingRainbows
Heceta
PrinceNaru
Kei
jeanet kaulitz
noodle_kun
Saya
BakaYukiko
blood-devil
Hibari
31 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24  Næste
ForfatterBesked
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeTirs Jun 10, 2014 3:39 am

Ee yay Very Happy

Jeg har lige betalt første afbetaling ud af tre på min centaur baby >v<
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeTirs Jun 10, 2014 7:04 pm

Stik imod mine forventninger har Iplehouse altså lige sendt min Giorgio.  Surprised 
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Gæst
Gæst




Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeTirs Jun 10, 2014 10:07 pm

Venter på et Fairyland Minifée Juri 2013 hoved. Det er allerede på vej fra sælger til Danmark.

Det bliver min allerførste dukke-del fra Fairyland, så jeg er ret spændt! Regner med på en eller anden måde at anskaffe mig en M-line pigekrop med cutie eller small bust til hovedet. Fairyland sælger dog ikke M-line kroppen med andet en glamour og full bust, så jeg må vel tænke kreativt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 10:32 am

Mit Fairyland MNF Juri '13 hoved ankom i dag. Det er super nuttet! Kan ikke vente til, at jeg kan give hende en krop og sende hende afsted til en face-up! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 3:07 pm

Skal snart genforenes med min gamle DZ Ani :-) hun er betalt og sælger sender hende om et par dage :-D
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 6:01 pm

Iplehouse har også lige sendt min nYID Oscar. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 9:37 pm

Så! Efter over 4 måneder er min Minifee skiftet til "before shipping." så hun kommer snart hjem, woop!
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 10:51 pm

Hopper lige herind med en mere. Venter på en Luts El som jeg har fået byttet mig til Smile
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeTirs Jun 17, 2014 7:31 am

Hentede mit Eun-a hoved på posthuset i dag og hun er bare super smuk! ♥️

Så venter jeg kun på min SQ Lab krop. Har stadig intet hørt fra Heartstrings BJD. Sad
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeTirs Jun 17, 2014 9:14 pm

Min minifee blev sendt igår Very Happy !!
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeOns Jun 18, 2014 2:27 am

Hentede min Iplehouse SID Giorgio i dag!! Very Happy Han er mere end perfekt.
Min nYID Oscar fløj bare igennem tolden. Regner med at hente ham, når jeg får penge igen, da jeg ikke lige pt. har råd til mere told. xD
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeTirs Jun 24, 2014 4:12 am

Undskyld for dobbelt post. Surprised 
Jeg hentede min Oscar i dag, men han var desværre slet ikke, som jeg havde håbet. Sad
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeTirs Jun 24, 2014 4:55 am

venter på en dearmine rey Smile

akatsuki: det gør mig ondt, det gør mig ondt med din oscar
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeTirs Jun 24, 2014 5:14 am

Akatsuki - øv, det er så ærgerligt!!!

Jeg venter pt på en Kid Delf dreng som gerne skulle kunne hentes på posthuset i morgen en gang Wink

Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeOns Jun 25, 2014 7:55 am

Min minifee er færdig i tolden, og er på vej til nærmeste posthus! (Bliver spændene at se hvor jeg skal hente hende, hader at de nedlægger posthuse konstant x.x)
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeTors Jun 26, 2014 2:42 am

Har hentet min minifee! Fairyland har virkelig oppet sig, kvaliteten er rigtig god, og hun har absolut ingen seam-lines ! Og så fik jeg et par gratis handske-hænder med, anede ikke at man fik event gaver !
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeTors Jun 26, 2014 5:30 am

Jeg er ude igen, hentede min lille dreng i går og åbnede spændt for pakken på besøg ved Noodle_Kun Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeTors Jun 26, 2014 5:54 am

Så blev min Lati "Monster House" Laches endelig sendt. Bestilte ham kun tilbage i oktober Laughing Skøre Lati og deres langsomme produktions-tid.
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeLør Jun 28, 2014 8:46 pm

Det er en længere historie, men jeg panikkede og købte en dukke. En Iplehouse SID Eric i WS med default A face-up.
Hele dagen i går var jeg ikke glad for, jeg havde bestilt ham, selvom det var planlagt, jeg skulle købe en dukke. Men da min order status ændrede sig til "Payment received" i dag, fik jeg det lidt bedre over det. Glæder mig til han kommer hjem, selvom det nok tager små tre måneder.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeMan Jun 30, 2014 10:02 pm

Har købt to unoa faceplates, af to forskellige sælgere på DoA Very Happy glæder mig!
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeOns Jul 02, 2014 5:50 pm

Havde nogle dukke hoveder jeg ikke har haft held af at sælge, men jeg har været så heldig at få dem byttet Very Happy

Så nu venter jeg på et Dollzone Gretta hoved fra Polen.
Glæder mig rigtigt meget til den kommer, det skal være min kommende morbide dreng, med en forkærlighed for dyreknogler.
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeSøn Jul 06, 2014 11:38 pm

Fik min unoa lusis faceplate igår Very Happy Venter bare på min Akubi faceplate nu, og så skal de til Sverige for face ups :F
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeMan Jul 07, 2014 8:30 am

Yaaaaay! Jeg har endelig hørt fra min dealer! :') Har skrevet til hende mindst 5-6 gange siden maj både gennem hendes hjemmeside, e-mail og DoA bruger uden at høre det mindste fra hende. Er så lettet! Har været mega bange for at blive scammet. D: Nu er det så bare SQ Lab, der har ringe kommunikation og ikke sendt ordre ud længe. -.-
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeTirs Jul 08, 2014 9:04 pm

Modtog min Unoa Akubi faceplate igår, hvor er den lækker >w< er officielt ude af ventetråden igen !
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitimeTirs Jul 15, 2014 9:43 pm

Hold nu op, det er mange år siden jeg sidst har haft anledning til at skrive i denne tråd!

Jeg er lige gået igang med afbetaling på en dejlig Minifee-pige med Soerin-head!
Selvom Soerin ikke er tiltænkt kroppen bliver det skønt at få lidt "liv" i hverdagen igen ^__^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ventetråden! - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ventetråden!
Tilbage til toppen 
Side 9 af 24Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: