Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ventetråden!

Go down 
+27
Calfuray
Chazzi
Kurisu
Anori
LilGrump
Prinsessen
Kia
FifiIsBored
Akatsuki
PotatoMash
Ponpyon
mystearica
NeighborsGirl
Hirin
Mariehønen
Manna
Miki
PukingRainbows
Heceta
PrinceNaru
Kei
jeanet kaulitz
noodle_kun
Saya
BakaYukiko
blood-devil
Hibari
31 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24  Næste
ForfatterBesked
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 8:00 am

Ej hvor vildt! Mega fedt LacedSarcasm!! Tillykke!!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Gæst
Gæst




Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 11:15 am

Taaak, Kurisu! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 7:55 pm

NeighborsGirl skrev:
jeg venter lige nu på et Little Monica Angel head :'D

var super heldig <3

Tillykke med Angel hovedet! Jeg sad selv og prøvede halvhjertet, fordi jeg egentlig ikke havde noget at bruge det til Smile


Jeg har betalt layaways i dag, og det betyder en Feeple65 Angela og en Ndoll Aiko snart kommer hjem til mig. I love you
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Hibari

Hibari


Antal indlæg : 74
Age : 29
Geografisk sted : Et lille fint slot :3
Registration date : 13/11/09

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeTirs Sep 30, 2014 10:59 pm

Intet nyt fra soom omkring mine 3 feer/minigem's
Har fået købt en faery legend crow via Den Of Angels. Forhåbeligt bliver han sendt på fredag Very Happy
I går købte jeg Souldoll's Devonia så endnu mere ventetid til alle mine dejlige dukker kommer hjem :3
Tilbage til toppen Go down
NeighborsGirl

NeighborsGirl


Antal indlæg : 40
Age : 30
Geografisk sted : jylland
Registration date : 13/11/12

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeOns Okt 01, 2014 1:14 am

Akatsuki skrev:
NeighborsGirl skrev:
jeg venter lige nu på et Little Monica Angel head :'D

var super heldig <3

Tillykke med Angel hovedet! Jeg sad selv og prøvede halvhjertet, fordi jeg egentlig ikke havde noget at bruge det til Smile

ahh tusind tak :3 er personligt heller ikke sikker på at jeg kan med det, men nu fik jeg chancen for at få det, så kunne jeg ligeså godt prøve xD
(nu skal jeg bare finde pengene til en krop :'D )
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeFre Okt 03, 2014 12:06 am

Der er allerede folk som har fået tracking for deres Feeple60 moe piger fra Fairyland, så eftersom mit celine fullset blev bestilt første salgsdag, håber jeg også at jeg får et tracking nummer snarligt! :DD
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeFre Okt 03, 2014 4:25 am

Jeg modtog en Ndoll Aiko i dag Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeFre Okt 03, 2014 5:46 am

Uhh spændende PotatoMash! Håber du får dit tracking nummer snart Very Happy

YAY! Tillykke Akatsuki!! *___*
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeFre Okt 03, 2014 5:59 am

Kurisu skrev:


YAY! Tillykke Akatsuki!! *___*

Tusind tak I love you
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
NeighborsGirl

NeighborsGirl


Antal indlæg : 40
Age : 30
Geografisk sted : jylland
Registration date : 13/11/12

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeFre Okt 03, 2014 6:07 am

Det lyder til at fairyland er ved at have styr på deres forsinkelser så :3 håber snart du får et tracking nr potatomash!
-
Tillykke med det nye hoved Akatsuki :3 det er også en rigtig sød mold!
-

apropos tracking, så er mit angel hoved endt i toldbehandling :'( men forhåbentlig skal jeg ikke af med nogen penge da jeg kun gav 10$ for det... ahahaha :'D
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeTirs Okt 07, 2014 8:03 pm

Min Twigling Ingenieuse er ikke nået længere end den spanske told. Håber de snart frigiver hende, så Twigling kan få hende hjem, og sende hende videre til mig. Nu gider jeg ikke rigtig vente mere.
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeTirs Okt 07, 2014 10:36 pm

Det er også længe du har ventet Prinsessen. Håber du bliver glad for hende Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeOns Okt 08, 2014 3:00 am

Prinsessen: uih, kan godt forstå du ikk gider vente mere :O men weeee- nu kommer hun snart !!!! Glæder mig til at se <3


Jeg skal hente min Timo-mus og Rajas krop næste gang jeg besøger Heceta Very Happy /tusind tak for din hjælp Vincent <3 \
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeOns Okt 08, 2014 3:24 am

Jeg ventede egentlig på, at min sælger skulle sende min Feeple65 Angela, men nu kan hun pludselig ikke finde CoA. :/
Jeg bad hende vente med at sende, til hun har fundet det. Jeg nægter at betale så mange penge for en dukke, hvor CoA ikke kommer med, når det var lovet.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeOns Okt 08, 2014 3:49 am

Det er forståeligt Akatsuki. Håber sælger finder certifikatet snart så du kan få din pige hjem ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeOns Okt 08, 2014 4:07 am

jeanet kaulitz skrev:

Jeg skal hente min Timo-mus og Rajas krop næste gang jeg besøger Heceta Very Happy

Timo? Flytter Timo hjem til dig? Very Happy

Akatsuki skrev:

Jeg ventede egentlig på, at min sælger skulle sende min Feeple65 Angela, men nu kan hun pludselig ikke finde CoA. :/
Jeg bad hende vente med at sende, til hun har fundet det. Jeg nægter at betale så mange penge for en dukke, hvor CoA ikke kommer med, når det var lovet.

Øv! Super surt! Håber hun finder det CoA hurtigt, så du kan få din pige hjem.
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeOns Okt 08, 2014 4:32 am

Akatsuki skrev:
Jeg ventede egentlig på, at min sælger skulle sende min Feeple65 Angela, men nu kan hun pludselig ikke finde CoA. :/
Jeg bad hende vente med at sende, til hun har fundet det. Jeg nægter at betale så mange penge for en dukke, hvor CoA ikke kommer med, når det var lovet.

Ej hvor nedern! Har du besluttet dig for om du beder om pengene tilbage hvis sælger ikke finder CoA'et, eller hvad gør du? o:
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeOns Okt 08, 2014 6:51 pm

Kurisu skrev:
Det er forståeligt Akatsuki. Håber sælger finder certifikatet snart så du kan få din pige hjem ^^

Tak Smile Håber jeg også selv. Har virkelig glædet mig til hende!

Prinsessen skrev:
Øv! Super surt! Håber hun finder det CoA hurtigt, så du kan få din pige hjem.

Ja, det er ret surt Sad Tak!

PotatoMash skrev:


Ej hvor nedern! Har du besluttet dig for om du beder om pengene tilbage hvis sælger ikke finder CoA'et, eller hvad gør du? o:

Jeg vil nok have refunderet pengene, hvis det værste skulle ske, men jeg håber ikke det når så vidt! Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
NeighborsGirl

NeighborsGirl


Antal indlæg : 40
Age : 30
Geografisk sted : jylland
Registration date : 13/11/12

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeTors Okt 09, 2014 12:19 am

Så er jeg ude af tråden Smile modtog mit hoved idag efter posthuset havde forlagt det
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 6:07 pm

Der er blevet sendt en tan feeple60;ud fra Fairyland fra igår af, så eftersom min er et tan fullset, håber jeg virkelig der snart ryger fullsets ud ! Very Happy

... Er lige ved at gå til af excitement.
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeSøn Okt 12, 2014 4:18 am

Der var en billig (virkelig billig) Twigling Ylisande på DoA, og siden Ylisande er grunden til at jeg overhovedet overvejet at købe en Twigling Ingenieuse, så måtte jeg jo lige købe hende. Hovsa!
Jeg har nærmest lige købt hende (hun blev sendt inden jeg fik betalt for hende), og hun ankom i dag. Hun er sååå fin Very Happy

Så nu venter jeg bare på Twigling Ingenieuse, og der har jeg hørt fra Twigling at hun har modtaget Elverne nu, så nu venter jeg bare på at min Ingenieuse bliver sendt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeMan Okt 13, 2014 8:44 am

Min sælger fandt det CoA, der hører til Angela! Hun er blevet sendt! Very Happy
Desværre kunne hun ikke finde sleeping face-platen, som jeg også har betalt for, så den får jeg et refund for. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeMan Okt 13, 2014 8:52 am

Akatsuki - Fedt, at hun endelig er på vej! Jeg glæder mig til at se hende, når hun når frem Very Happy
Er du ked af ikke at få sleeping hovedet med eller er du lidt ligeglad? Det virker til at være en sælger, der ikke har helt styr på sine ting.
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeMan Okt 13, 2014 8:55 am

Prinsessen skrev:
Akatsuki - Fedt, at hun endelig er på vej! Jeg glæder mig til at se hende, når hun når frem Very Happy
Er du ked af ikke at få sleeping hovedet med eller er du lidt ligeglad? Det virker til at være en sælger, der ikke har helt styr på sine ting.

Tak! Jeg må slæbe hende med til Århus, engang når vi skal ses igen. Smile
Og tillykke med din Ylisande! Hende må jeg også se engang! Very Happy

Jeg ville virkelig gerne have haft sleeping face-platen, fordi jeg synes det er så fedt, at have flere udtryk til en dukke, men gider ikke lave vrøvl over det. Så hellere modtage det refund og så bedre held en anden gang. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitimeMan Okt 13, 2014 9:00 am

Akatsuki - Total! Det lyder som en plan.

Øv! Så er det surt Sad Det kan være du er heldig at finde ansigtet til salg på DoA en dag Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ventetråden! - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 11 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ventetråden!
Tilbage til toppen 
Side 11 af 24Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: