Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ventetråden!

Go down 
+27
Calfuray
Chazzi
Kurisu
Anori
LilGrump
Prinsessen
Kia
FifiIsBored
Akatsuki
PotatoMash
Ponpyon
mystearica
NeighborsGirl
Hirin
Mariehønen
Manna
Miki
PukingRainbows
Heceta
PrinceNaru
Kei
jeanet kaulitz
noodle_kun
Saya
BakaYukiko
blood-devil
Hibari
31 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 24  Næste
ForfatterBesked
blood-devil

blood-devil


Antal indlæg : 107
Age : 33
Geografisk sted : århus
Registration date : 23/10/11

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeOns Dec 17, 2014 11:47 pm

Jeg har idag fået at hvide at jeg må købe doll chateau Ingemar så nu glæder jeg mig til at få den dejlige drenge i februar når jeg er færdig med at betale Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeOns Dec 17, 2014 11:50 pm

Anori skrev:
Aaaaaaaaah, har lige fået shipping notice idag ; u ; så skal der sgu stalkes track & trace darnit >w<

Ahh, tillykke! I love you Vi må mødes igen en gang, så jeg kan se ham irl Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 18, 2014 2:01 am

Har fået mine minifee Risse hoveder i posten idag - nu mangler hun bare en krop!
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 18, 2014 2:33 am

mysterica: tak, ja det er en rigtig lækker nyhed at få o(>w<)o
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeFre Dec 19, 2014 8:57 pm

Jeg har fået en dukke sat on hold til et layaway for mig. Very Happy
Det er en Supia Juah i tan skin. Jeg ville egentlig gerne have haft en Supia Ariel som Alex, men Juah var bestemt heller ikke noget dårligt valg, og da sælgeren så havde en fornuftig pris og befandt sig i EU, så slog jeg til. Razz
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeLør Dec 20, 2014 12:08 am

Potatomash, Din Risse er så flot Very Happy
Ponpyon, tillykke!

Akatsuki, ja vi må >v<! og det lyder også virkelig spændende med den Supia! De er sådan nogle flotte dukker o u o
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeSøn Dec 21, 2014 12:35 am

Anori, tak i lige måde :D
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeMan Dec 22, 2014 8:43 pm

Har nu også en Withdoll Aiden på en pigekrop i Brown Tam bestilt ;v; iiih jeg glæder mig til at se hende om nogle måneder
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeMan Dec 29, 2014 5:53 am

er nu ude af tråden igen, da jeg modtog min spiritdoll snowdrop msd her i går :DDDDD
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeMan Dec 29, 2014 5:57 am

Anori skrev:
Har nu også en Withdoll Aiden på en pigekrop i Brown Tam bestilt ;v; iiih jeg glæder mig til at se hende om nogle måneder

Glæder mig sådan til at se hende Very Happy Tror hun bliver så fin!

Ponpyon skrev:
er nu ude af tråden igen, da jeg modtog min spiritdoll snowdrop msd her i går :DDDDD

Tillykke! Very Happy Håber du vil poste nogle billeder Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeMan Dec 29, 2014 10:15 am

Akatsuki; mange tak :D ja har lagt et par hurtige udpaknings billeder op i ankomst galleriet :)
Tilbage til toppen Go down
LilGrump

LilGrump


Antal indlæg : 93
Age : 41
Geografisk sted : Herning
Registration date : 20/10/14

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 3:26 pm

Godt nytår, alle sammen! Very Happy

Jeg har to dukker på vej hjem lige nu. Min Lati White Chocola Fairies T. Haru sidder i tolden lige nu, og min Paper Sakura Takako ankom til Danmark den 31. dec. Glæder mig til at få begge hjem! <3
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 9:12 pm

Min Kelp har været fanget i tolden siden den 23. og venter bare på at få en mail eller brev om at de mangler importdokumenterne >w> Ved godt det tager tid med jul og helligdage og nytår, men kan godt mærke jeg er utålmodig nu xD;;
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeLør Jan 03, 2015 6:05 am

Har lige bestilt min mest realistiske grail doll - En tan minifee mirwen! Efter jeg fik en tan feeple celine glæder jeg mig til at få en tan minifee alt, aaaaalt for meget.

Nu mangler jeg bare en tan Ante/Mio og Rheia, men det bliver nok ikke lige foreløbig xD
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeLør Jan 03, 2015 6:06 am

anori tror det er en god ide at kontakte tolden, havde en hvor jeg kontaktede dem før jul, og de sagde brevet var blevet sendt, havde ikke modtaget det. de sendte et nyt så jeg kunne betale
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeLør Jan 03, 2015 6:20 am

Mysterica - Jeg fik ringet til dem yeah, de havde sendt et brev men glemt at få husnummeret på, så fik besked på at sende en mail med ordrebekræftelsen. Så om to-tre dage (præcis p åden 14. urgh) håber jeg at den er sendt videre og jeg så kan få brevet om at hente den på posthuset.


Potatomash - Tillykke! Mirwen er simpelthen sådan et flot sculpt!
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
LilGrump

LilGrump


Antal indlæg : 93
Age : 41
Geografisk sted : Herning
Registration date : 20/10/14

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeTors Jan 08, 2015 5:46 pm

Har fået både min Lati White T. Haru og min Paper Sakura Takako hjem <3

Og nu er min Pukifee Pongpong sendt fra Fairyland! Pongpong har været på min ønskeliste i flere år, så jeg er ret spændt! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeTors Jan 15, 2015 2:35 am

fik bestilt en Tan vampire woosoo girl tidligere denne måned. det er længe siden sidst jeg ventede på en fra FL
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeTors Jan 15, 2015 3:37 am

har lige fået shipping notice her til morgen fra Peakswoods om at min lille Rabbit Waltz pige er blevet sendt Smile
har ikke forventet at der ville gå under 2 måneder så har slet ikke tøj, sko, wig og øjne klar til hende >.<
men glæder mig vildt til at få hende hjem og håber bare at tolden ikke bliver for dyr.
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeTors Jan 15, 2015 4:37 am

Venter stadig på postvæsenet kommer med min Kelp....
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeFre Jan 16, 2015 7:45 pm

Jeg har købt en Tiny delf Dorothy i real skin på layaway fra Sverige. Så om et par måneder er hun forhåbentligt på vej hjem til mig, har også kun drømt lidt om hende i et års tid xD
Tilbage til toppen Go down
LilGrump

LilGrump


Antal indlæg : 93
Age : 41
Geografisk sted : Herning
Registration date : 20/10/14

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeSøn Jan 18, 2015 2:57 am

Min Pukifee Pongpong kom hjem i dag! Very Happy Jeg troede egentlig først, at han ville ankomme på mandag, så det var en dejlig overraskelse! <3
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeSøn Jan 18, 2015 3:17 am

Fik købt (på kort layaway) et LittleRebel Seven hovede igår Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeSøn Jan 18, 2015 6:33 am

Jeg modtog endelig min Kelp igår ; v ; og er så glad for den aa
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitimeSøn Jan 18, 2015 7:15 am

Hvor er det fedt med alle de nye dukker på vej og dem der er ankommet Very Happy

Hirin - Du har et LittleRebel Seven hoved på vej! Lov, at du tager en masse billeder og viser frem når du har ham Very Happy Det er et af de hoveder jeg har kigget på sååå mange gange og været så tæt på at købe.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ventetråden! - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 15 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ventetråden!
Tilbage til toppen 
Side 15 af 24Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 24  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: