Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ventetråden!

Go down 
+27
Calfuray
Chazzi
Kurisu
Anori
LilGrump
Prinsessen
Kia
FifiIsBored
Akatsuki
PotatoMash
Ponpyon
mystearica
NeighborsGirl
Hirin
Mariehønen
Manna
Miki
PukingRainbows
Heceta
PrinceNaru
Kei
jeanet kaulitz
noodle_kun
Saya
BakaYukiko
blood-devil
Hibari
31 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24  Næste
ForfatterBesked
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 10:41 am

Cool! Tillykke Akatsuki! Bliver spændende at høre hvad du beslutter dig for Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeSøn Mar 22, 2015 6:21 pm

Akatsuki - Iiih, det bliver spændende Very Happy

Jeg venter stadig på at Tracking Opdaterer, sidst var den 19., hvor min Aiden om ikke andet var på et fly! Håber på nyt i morgen >w<
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 6:23 am

Har modtaget min tan mnf mirwen og hun er såååå skøn! Så nu venter jeg kun på en minifee krop som jeg afbetaler til en fra Grækenland (INGEN TOLD! 8D)
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeMan Mar 23, 2015 6:52 pm

...jeg tror jeg undgik told??? Den gik direkte videre til Taulov pakke center??? @3@
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 8:03 pm

Jeg bliver nok her i ventetråden i en rum tid endnu, da Peakswood har godkendt et langt, langt layaway til mig. Very Happy
Det blev på en NS Goldie på A.B. Kroppen med default face-up. Har gerne ville have Goldie i et par år nu, og hvem ved, om hun titter frem som en limited engang? Men jeg tør ikke løbe risikoen.
Jeg overvejede også stærkt Hunky Dory, men jeg har ikke en character til hende, så endte med at holde mig til Goldie.

Men i sidste ende bebrejder jeg Kurisu for smitten. Wink
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeTirs Mar 31, 2015 6:33 am

efter hvad der føles som en evighed i tolden er min mnf hjemme Smile hun er så skøn.

Akatsuki: tillykke med hende Smile peakswoods er dejlige
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeTors Apr 02, 2015 1:43 am

mystearica - Tusind tak! Smile Og tillykke selv med din Minifee! Hun er skøn :3

Jeg modtog min tan Minifee Ante i dag! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
LilGrump

LilGrump


Antal indlæg : 93
Age : 41
Geografisk sted : Herning
Registration date : 20/10/14

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeSøn Apr 05, 2015 6:19 am

Yay! Min tan MNF Ante (og MNF dreaming elf Rin hoved) blev sendt fra Fairyland i går! \o/
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeTirs Apr 07, 2015 4:21 am

Ahhh min MNF Juri10 er blevet sendt! Er så spændt på min første msd! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeOns Apr 08, 2015 9:52 pm

Fifth Motif skrev i går på Facebook hvilke ordre der skulle blive sendt i dag... Mig mig mig!!! Ihh, så er min Venitu snart på vej.
Tilbage til toppen Go down
LilGrump

LilGrump


Antal indlæg : 93
Age : 41
Geografisk sted : Herning
Registration date : 20/10/14

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeTirs Apr 14, 2015 1:56 am

Min tan MNF Ante (og MNF dreaming elf Rin hoved) ligger og roder hos tolden lige nu. Venter bare på, at tolden bliver færdig med at behandle min forsendelse *utålmodig* Kom nu, told! >_<
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeTirs Apr 14, 2015 7:46 pm

Fik Shipping Notice for min Heartstrung Ruse igår Very Happy yay! Så kan det ikke vare før jeg får min fe hjem >v<
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeTirs Apr 14, 2015 11:14 pm

Jeg tror min 4kg tunge, 83cm lange pakke fra Korea hoppede udenom tolden (overså de den?)... Passer mig fint, da det ellers ville have været meget dyrt.
Jeg kan hente min Venitu på posthuset i dag! Jeg er så spændt på at se hans farve/tan Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 5:05 am

Prinsessen - Tillykke! Very Happy

Og nu er jeg officielt ude af ventetråden, fik min Heartstrung Ruse idag, og hun er bare bedårende <3
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 8:22 am

Prinsessen skrev:
Jeg tror min 4kg tunge, 83cm lange pakke fra Korea hoppede udenom tolden (overså de den?)... Passer mig fint, da det ellers ville have været meget dyrt.
Jeg kan hente min Venitu på posthuset i dag! Jeg er så spændt på at se hans farve/tan Very Happy

Ahh tillykke! Post endelig nogle billeder når han er pakket ud! Glæder mig også helt vildt til at få min, suk suk..
Lyder fedt at han er tan. Very Happy Det bliver spændende at se ham i den farve, har kun set et par stykker som ikke er oriental skin eller peach.
Tilbage til toppen Go down
LilGrump

LilGrump


Antal indlæg : 93
Age : 41
Geografisk sted : Herning
Registration date : 20/10/14

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeFre Apr 17, 2015 1:26 am

Så skulle min tan MNF Ante (og MNF dreaming elf Rin hoved) endelig være på vej hjem! Skulle gerne have dem i morgen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeLør Apr 18, 2015 3:23 am

Min Supia Juah ankom i dag Very Happy
Men jeg venter tålmodigt videre på mine laaange layaways. Laughing
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
LilGrump

LilGrump


Antal indlæg : 93
Age : 41
Geografisk sted : Herning
Registration date : 20/10/14

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeLør Apr 18, 2015 8:54 am

Så kom min tan MNF Ante og MNF dreaming elf Rin hoved hjem Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Calfuray

Calfuray


Antal indlæg : 9
Age : 32
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 28/01/09

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeLør Apr 25, 2015 8:11 am

Akatsuki skrev:
Min Supia Juah ankom i dag Very Happy
Men jeg venter tålmodigt videre på mine laaange layaways. Laughing

Årh, Akatsuki.. Vil du ikke være sød at poste nogle billeder af din Juah? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeLør Apr 25, 2015 8:21 am

Calfuray skrev:

Årh, Akatsuki.. Vil du ikke være sød at poste nogle billeder af din Juah? Very Happy

Jeg har ikke fået så mange billeder af Juah endnu, og er bange for du bliver skuffet, når du ser ham Razz
Men her er min genderqueer Alex. Smile
Ventetråden! - Page 18 17244514515_98e82e1015_b
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Calfuray

Calfuray


Antal indlæg : 9
Age : 32
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 28/01/09

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeLør Apr 25, 2015 8:33 am

Haha, må indrømme at jeg ikke lige regnede med at det var en "ham", men hvor er han fin! Very Happy
Det var faktisk tan skin jeg selv overvejede.. Hvordan synes du farven er? Der var nogen på DoA som snakkede om at hovedet var lidt lysere end kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeLør Apr 25, 2015 8:36 am

Calfuray skrev:
Haha, må indrømme at jeg ikke lige regnede med at det var en "ham", men hvor er han fin! Very Happy
Det var faktisk tan skin jeg selv overvejede.. Hvordan synes du farven er? Der var nogen på DoA som snakkede om at hovedet var lidt lysere end kroppen.

Haha nej, man ser ikke ret mange Supia piger bliver brugt som andet end piger, hvilket er utroligt. Smile
Jeg synes det er en super lækker tan skin! Har ikke bemærket noget med hovedet i forhold til kroppen, men vil gerne tjekke det for dig i morgen Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Calfuray

Calfuray


Antal indlæg : 9
Age : 32
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 28/01/09

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeLør Apr 25, 2015 8:43 am

Akatsuki skrev:
Haha nej, man ser ikke ret mange Supia piger bliver brugt som andet end piger, hvilket er utroligt. Smile
Jeg synes det er en super lækker tan skin! Har ikke bemærket noget med hovedet i forhold til kroppen, men vil gerne tjekke det for dig i morgen Smile

Ja, Juah fungerer faktisk overraskende godt som dreng også, må jeg sige. Alex er i hvert fald rigtig skøn Smile
Det kan også sagtens være at det bare var den ene model, som havde det problem. Tusind tak, det vil jeg sætte stor pris på!
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeLør Apr 25, 2015 9:10 pm

Kan se at Fifth motif sender min Venitu i næste uge! *Heavy breathing, sweats nervously*
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitimeSøn Apr 26, 2015 3:47 am

Calfuray skrev:


Ja, Juah fungerer faktisk overraskende godt som dreng også, må jeg sige. Alex er i hvert fald rigtig skøn Smile
Det kan også sagtens være at det bare var den ene model, som havde det problem. Tusind tak, det vil jeg sætte stor pris på!

Tak I love you
Jeg kan ikke umiddelbart se nogen forskel fra hoved til krop. Smile Hvis du får brug for det, kan du skrive privat til mig, så kan jeg sende nogen billeder til dig.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Ventetråden! - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 18 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ventetråden!
Tilbage til toppen 
Side 18 af 24Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: