Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ventetråden!

Go down 
+27
Calfuray
Chazzi
Kurisu
Anori
LilGrump
Prinsessen
Kia
FifiIsBored
Akatsuki
PotatoMash
Ponpyon
mystearica
NeighborsGirl
Hirin
Mariehønen
Manna
Miki
PukingRainbows
Heceta
PrinceNaru
Kei
jeanet kaulitz
noodle_kun
Saya
BakaYukiko
blood-devil
Hibari
31 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 22, 23, 24  Næste
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeTirs Dec 15, 2015 3:04 am

Kurisu - Yay cheers Men så må vi se hvornår din pige kommer hjem Very Happy

Ponpyon - Hvor er det fedt at du endelig fik hende hjem. Hun er så fin Very Happy

Akatsuki - Haha, fedt! Så må vi se hvad du gør med hende Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeOns Dec 16, 2015 10:04 pm

Akatsuki - We are gonna be Impl-twins Razz Glæder mig til at se hvad du gør med din vampyr ^___^
Ponpyon - Tillykkeee Very Happy
Kurisu - Iih, så spændende! >w< håber ikke det ta'r for lang tid før at hun kommer >w<


Min tracking opdaterede endelig i morges (efter at have stået på det samme siden den 9. december ... ) så nu er det bare at vente på at min Fang lander!
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeTors Dec 17, 2015 8:37 am

Jeg har besluttet mig for at skaffe en bror til Marina. Jeg har allerede fundet hovedet (et Volks SD16 Ruby hoved ligesom Marina) og nu har jeg også en krop på layaway (en Ringdoll RGM-4 krop i tan) Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeTirs Dec 22, 2015 1:14 am

Ameko er hjemme! ...men jeg er ikke ude endnu, ahhaah 8D;; kom til at sætte to tinytaurs på layaway ...hovsa
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeMan Jan 04, 2016 7:57 am

Venter på en Minifee Mio i bw! Very Happy Glæder mig sådan, mangler virkelig en krop i bw til et af mine hoveder. Så kan jeg også lige se om Mio sculptet er noget for mig. Smile Får også Nanuri16! Glæder mig helt vildt til en ny dukke!!
Tilbage til toppen Go down
Lady★Galaxy

Lady★Galaxy


Antal indlæg : 8
Age : 26
Geografisk sted : Aarhus, Danmark
Registration date : 02/10/15

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeTirs Jan 05, 2016 1:30 am

Venter nu officielt på min første BJD! I love you
Det endte med at blive en Guu Doll Verona i normal skin.
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeTirs Jan 05, 2016 2:16 am

Kia - Tillykke med Mio. Jeg synes Mio er et rigtig kært hoved Very Happy

Lady★Galaxy - Tillykke! Jeg kender ikke det mærke, men jeg googlede hende lige. Hun ser rigtig sød ud Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Lady★Galaxy

Lady★Galaxy


Antal indlæg : 8
Age : 26
Geografisk sted : Aarhus, Danmark
Registration date : 02/10/15

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeTirs Jan 05, 2016 2:25 am

Prinsessen skrev:
Kia - Tillykke med Mio. Jeg synes Mio er et rigtig kært hoved Very Happy

Lady★Galaxy - Tillykke! Jeg kender ikke det mærke, men jeg googlede hende lige. Hun ser rigtig sød ud Very Happy

Mange tak Smile Det er vist heller ikke et særlig kendt mærke, men da jeg så hende faldt jeg helt pladask ^-^
Tilbage til toppen Go down
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2016 3:36 am

Lady★Galaxy> Virkelig sød sculpt! Tillykke med det Smile

Venter selv på en confirmation mail fra AC så jeg kan betale første betaling af 3 for at få Jack Frost, DollFamily-A Wen, hjem samt et event hoved. Bliver nok først på mandag at der kommer svar tilbage, bliver en lang weekend.
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeTirs Jan 12, 2016 8:36 pm

Min Ringdoll krop er sendt fra Rusland, så den har jeg forhåbentlig snart Very Happy

Det er en RGM-4 krop i tan, som jeg vil bruge til en hybrid med et Volks Ruby hoved. Det bliver så spændende, synes jeg.
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeOns Jan 13, 2016 5:39 am

Tillykke Anne! Glæder mig til at se din nye dreng samlet Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Nii-san_obsessed

Nii-san_obsessed


Antal indlæg : 37
Age : 30
Geografisk sted : Aarhus N
Registration date : 08/05/12

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeOns Jan 13, 2016 8:27 am

Prinsessen og Ponpyon - Tusind tak begge to! Glæder mig super meget til at modtage dem! De er dog alle stadig på layaway samt der er kommet et par flere på listen Smile
Tilbage til toppen Go down
https://www.facebook.com/NiisanObsessed
Nii-san_obsessed

Nii-san_obsessed


Antal indlæg : 37
Age : 30
Geografisk sted : Aarhus N
Registration date : 08/05/12

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeOns Jan 13, 2016 8:30 am

Opdateret venteliste:
Fairyline Sia seahorse ns + mint hale + menneske arme + sleeping hoved
Fairyline Sia seahorse tan + lyserød hale + sleeping hoved
Minifee FLAM hoved ns
Minifee FLAM hoved ns
Pukifee Choco ns + tilbehør
Dollzone sheep med Daisy Dayes Pukifee hove
Minifee Sagang 14 på A-line pigekrop ns
Minifee Ante på A-line drengekrop uden muskler ns
Minifee Seorin på A-line drengekrop uden muskler ns
Volks SCD Kurenai Pureskin
Volks SDC Miko på Luts KDF krop ns

Overvejer også stærkt den nye minifee der kommer her d. 15., men skal have solgt en dukke eller 2 før jeg kan retfærdiggøre at købe hende, selvom jeg er virkelig forelsket ;w; <3
Tilbage til toppen Go down
https://www.facebook.com/NiisanObsessed
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeTors Feb 04, 2016 9:52 pm

Aaaaaargh! Min Popodoll Ramiel blev åbenbart sendt midt i januar og har været i tolden siden den 20. januar. Der er over 14 dage siden og er det ikke den tid, som de max har pakker liggende i?
Forhandleren glemte at sende mig et tracking nummer, så jeg har ikke holdt øje og jeg har ikke modtaget brevet fra tolden om at indsende papirer (hvilket får mig til at tro at min adresse er skrevet forkert på pakken). Jeg har prøvet at ringe til tolden, men kom ikke igennem, så jeg har sendt dem en email, men han ryger nok tilbage til Kina før han så kan sendes til mig igen pale
Det er kun fordi jeg skrev til dem for at høre hvornår regner med at sende ham, at jeg fik at vide at han da var sendt... Jeg er lidt frustreret nu Crying or Very sad
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeTors Feb 04, 2016 11:33 pm

Æu, det var træls Prinsessen. Håber det hele flasker sig alligevel. Nogle gange har tolden ikke så travlt med at få sendt pakker tilbage. Måske er du heldig? :3
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 12:32 am

Håber alt løser sig for dig, Prinsessen, sælger burde nu også give besked når de sender :/

Jeg selv har gang i to layaways, et på flybilletten hjem til Jack Frost, DollFamily-A Wen ver. 4 body, hvor der kun mangler en enkelt betaling mere og han vil være på vej hjem. Det andet er billetten hjem til Ilya, SoulDoll Keith, fra LotteRotten herinde. Mangler 3 betalinger mere førend han kommer hjem, måske kun 3 hvis jeg kan finde pengene til det.
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeSøn Feb 14, 2016 3:10 am

Det ser ud til at det lykkedes at få stoppet Ramiel inden han lige tog tilbage til Kina.
Selvom de ikke lige godkendte bare min PayPal kvittering, så jeg var nødt til også at sende dem faktura. Men fedt at de bare holder ham tilbage så længe Very Happy
Jeg har i dag fået det der brev med betalingsoplysningerne til tolden. Så forhåbentlig har jeg ham i næste uge Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeSøn Feb 14, 2016 4:17 am

Godt du får din dukke prinsessen Smile

venter på en souldoll junia animal ver med elf og animal hoved i normalskin, betalte hende af i starten af denne måned
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeMan Feb 15, 2016 5:04 am

Fedt Prinsessen! Hvor rart at han ikke blev sendt tilbage Smile

Yay mystearica! Håber du laver en box opening ;D Junia ser skøn ud!
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeOns Feb 17, 2016 2:32 am

HAR HAM!!! Very Happy
Ramiel er nået sikkert frem til mig. Nu skal jeg lege og sammenligne ham med mine andre dukker.
Tilbage til toppen Go down
Ravica




Antal indlæg : 2
Age : 39
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 05/04/15

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeLør Feb 20, 2016 6:56 am

Jeg venter pt på 2 ordre via Angelesque ...

En fra DollZone, købt i Oktober.
En fra DollChateau, købt i December

Ingen opdates endnu, men DZ er nok næste forsending til Angelesque ^^
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeTors Mar 17, 2016 10:43 am

Jeg kunne ikke holde min plan, om ikke at købe dukker igen før jeg ved hvad jeg skal med min kandidat. Så nu venter jeg på et Nabarro Booth hoved. Karakteren er egentlig bare en bi-karakter (side karakter? Lille karakter? Kan ikke huske hvad det hedder) i mit univers, men det bliver sjovt at se hende.
Tilbage til toppen Go down
LilGrump

LilGrump


Antal indlæg : 93
Age : 41
Geografisk sted : Herning
Registration date : 20/10/14

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeOns Mar 30, 2016 4:40 pm

Venter på et LUTS Kid Delf Summery 2015 hoved. Har ikke fået en ny dukke i laaang tid, så jeg glæder mig! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
LilGrump

LilGrump


Antal indlæg : 93
Age : 41
Geografisk sted : Herning
Registration date : 20/10/14

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeTors Apr 28, 2016 12:06 pm

Har fået mit LUTS Kid Delf Summery 2015 hoved for nogle uger siden. Det er meget sødere i virkeligheden end på billeder <3

Og nu har jeg lige bestilt min første dukke fra Peak's Woods! En FOF Rabbit Goon i lavender-pink resin Very Happy Rabbit Goon har stået på min ønskeliste i laaang tid, og jeg kunne ikke stå for at få ham i lavender-pink *___*
Tilbage til toppen Go down
FifiIsBored

FifiIsBored


Antal indlæg : 93
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Esbjerg
Registration date : 21/02/10

Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitimeOns Maj 18, 2016 7:02 am

Venter op en RS 60CM girl body fra Angelesque

og TO Kikipop piger~~

To be fair, de to er til deling, men who cares! De er mine, og min venindes~~
Tilbage til toppen Go down
http://tsugi-kage.deviantart.com/
Sponsoreret inhold





Ventetråden! - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventetråden!   Ventetråden! - Page 23 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ventetråden!
Tilbage til toppen 
Side 23 af 24Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 22, 23, 24  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: