Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 New kid in the family (Tiny Delf Kai, Resinsoul ni, Ipplehouse iris, Dollmore youth kara klum)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
BakaYukiko

BakaYukiko


Antal indlæg : 77
Age : 33
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

New kid in the family (Tiny Delf Kai, Resinsoul ni, Ipplehouse iris, Dollmore youth kara klum) Empty
IndlægEmne: New kid in the family (Tiny Delf Kai, Resinsoul ni, Ipplehouse iris, Dollmore youth kara klum)   New kid in the family (Tiny Delf Kai, Resinsoul ni, Ipplehouse iris, Dollmore youth kara klum) Icon_minitimeOns Mar 12, 2014 1:42 pm

Endeligt har jeg fundet dem alle sammen igen ^^ og Naameh skulle introduceres til gruppen.
Her er hvad der skete den aften hvor den lille djævel dukkede op.

New kid in the family (Tiny Delf Kai, Resinsoul ni, Ipplehouse iris, Dollmore youth kara klum) C84c45f2-5536-4931-adf2-60c0128ed648_zps47a37153
Seeeee!! Jeg var i Aarhus idag og fik dit nye outfit med hjem! er det ikke dejligt? ^^
Enat: ... Joooh, men ikke det jeg normalt ville gå i..
Mich: du er SUPER kær <3
Enat: :3 yay~

Enat kravler op på ryglænet af sofaen da et mindre plop høres og en lille bitte fyr dukker op ved Iris' fødder, Mich samler den op....
New kid in the family (Tiny Delf Kai, Resinsoul ni, Ipplehouse iris, Dollmore youth kara klum) IMG_0988_zps7465e847
Enat: HVAD er dog det?
Mich: Ej hvor kært, hvor er du fra lille ven?
Naameh: ... O.O;; *fryse*
Iris: Den har horn? og er lille... Det tegner ikke godt, pas på den ikke bider

Enat kigger på den lille djævel fra en anden vinkel...
New kid in the family (Tiny Delf Kai, Resinsoul ni, Ipplehouse iris, Dollmore youth kara klum) IMG_0987_zps2812f001
Mich: jeg ved nu ikke... Hun... Han? ser mere bange ud end farlig...
Iris: jaaah, men Enat SER også harmløs ud men hun laver mere ravage end en typhon
Enat: haaa haaa... >>
Naameh: .... O.o *Ham her ser nu ikke synderligt farlig ud..*

Mich hæver Den lille fyr lidt højere op for at se bedre på ham.
New kid in the family (Tiny Delf Kai, Resinsoul ni, Ipplehouse iris, Dollmore youth kara klum) IMG_0986_zps4f3872f0
Iris: Han ser nu ret nuttet ud! Very Happy
Mich jaeh, det gør han..
Enat: Hva hedder du? vil du leeeeeege?
Naameh: Nej... Naameh..
Mich: Oh! sikke da en kær stemme!
Naameh: *vrikker sig fri*

Naameh kravler op på Mich's hovede...
New kid in the family (Tiny Delf Kai, Resinsoul ni, Ipplehouse iris, Dollmore youth kara klum) IMG_0989_zpseb130778
Naameh: Dig kan jeg lide! Very Happy
Enat: YAY! Arme er fri! *Hoppe ned i Mich's arme*
Iris: *fnis* Du kommer SÅ meget til at fortryde alle de små der begynder at dukke op i det her hus...
Mich: ... Skal du sidde på mit hovede...? *stå helt stille så han ikke falder ned*

En lidt plat minihistorie XDD Men der er et bonusbillede!!! :DD

New kid in the family (Tiny Delf Kai, Resinsoul ni, Ipplehouse iris, Dollmore youth kara klum) IMG_0982_zps0fd74e84

Enat: HAAAAAH! Du er lillere end mig! :3
Naameh: Miiiiich! jeg vil ooooooop! *række arme ud*
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

New kid in the family (Tiny Delf Kai, Resinsoul ni, Ipplehouse iris, Dollmore youth kara klum) Empty
IndlægEmne: Sv: New kid in the family (Tiny Delf Kai, Resinsoul ni, Ipplehouse iris, Dollmore youth kara klum)   New kid in the family (Tiny Delf Kai, Resinsoul ni, Ipplehouse iris, Dollmore youth kara klum) Icon_minitimeOns Mar 19, 2014 12:03 am

De er simpelthen så søde!! Very Happy en rigtig sød historie, og Enat ser så sørens kær ud i det outfit <3
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
 
New kid in the family (Tiny Delf Kai, Resinsoul ni, Ipplehouse iris, Dollmore youth kara klum)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mine Dukker, Iris og Mich (ipplehouse Iris, DollMore Adam Youth)
» Randomness inside while it's storming out! (Adam Youth, Dollmore - Y.I.D. Iris, Ipplehouse)
» En tiny ankommer [Luts Tiny delf Dorothy]
» Kunsten at lave Kastaniedyr (Zuzu delf WOLFFY og Kid Delf ANI)
» Den store Fenris! (Zuzu Delf WOLFFY og Kid Delf ANI)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: