Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

IndeksIndeks  FAQFAQ  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Login  

Share | 

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!

Go down 
ForfatterBesked
Kurisu
Moderator

Antal indlæg : 645
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

IndlægEmne: En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!   Tors maj 15, 2014 7:56 am

Efter 4 måneders layaway, plus 1½ måneders produktionstid har jeg endelig modtaget min lille flok fra Peak's Woods.
Jeg kunne se på Track & Trace nummeret at pakken lå på posthuset, så jeg smuttede forbi på vej hjem fra skole, da der stod på PostDKs hjemmeside at jeg bare kunne medbringe forsendelsesnummeret for at få pakken udleveret. Det blev postdamen dog lidt gnaven over, fordi så skulle hun hen at flytte nogle pakker med havemøbler for at kunne fange min. XD (hun var generelt bare sur over, at nogen havde bestilt et haveset uden at være hjemme til at tage imod det, så det fyldte nærmest hele hendes postbutik) hehe

Anyway. Jeg dokumenterede da selvfølgelig udpakningen af de små kunstværker, så I også kan få en ide om hvor fine de ser ud. ;D

Pakken var alligevel ret stor, men ikke helt lige så lang som en SD pakke. Dog lidt bredere. Den vejede heller ikke ret meget, men den var nu lidt bøvlet at slæbe med i bussen. XD

Inde i kassen var der to dukkekasser :Delsker bare farven på Peak's Woods kasser, de er så fine. Den ene flap fra den store papkasse sad i spænd så de to turkis kasser ikke væltede rundt inde i den. Ret smart og så undgår man avispapir, skumchips og andet umuligt stads.

Fine turkis kasser. Der er sådan noget glitter i farven, de er vildt dekorative at have stående ;D

Og nu til det sjove = INDHOLDET!! Very Happy
To hele mumier og to hoved-mumier

Men først tilbehøret Razz
Fik de her fine postkort med ^^b

Fik kun 2 certifikater med, så må nok lige bede om de sidste to til hovederne når jeg køber kroppe til dem. ^^"

Fik to par akryløjne med. Først troede jeg de var brune eller sorte begge to, men det viste mit kamera at det var de ikke XD
De ryger nu nok til salg. Har nemlig allerede de øjne hjemme dukkerne skal have i, som I vil se lidt længere nede ;D

Så blev det første mumies tur - en Mr Hollow på pigekrop som skal hedde Annabelle. Hun har vildt store dådyrøjne.

Annabelle kunne lige pænt sidde og vente i kassen mens jeg pakker resten af flokken ud.

Så kom Dorothy hovedet frem fra bubblewrappen - hun skal hedde Nellie ^^

Nellie er Annabelles ældre tvillingesøster, men her ligner det nu at Annabelle hoverer lidt over, at hun har kroppen XD

Det blev damerne først. Dette er Lucy - en Cheshire Goon. Elsker hendes lidt katteagtige øjne ^^

Og til sidst denne hottie - en Naomi som hedder Loki. Han er Lucys klassekammerat og barndomsven.

Gav Annabelle hendes udstyr på. Det ser rigtig fint ud. Dog opdagede jeg at skoene nok skal fixes. Man kan slet ikke lukke spænderne, så fjerner nok den lille dims der skal stikke igennem hullerne i remmen, for den er da virkelig uduelig. XD

Både tøjet, øjnene og skoene er købt fra Taobao

https://2img.net/h/i249.photobucket.com/albums/gg235/Kurisu13/dukke/FOF%20arrival/2014-05-14160413_zpsb63e6b23.jpg
Lucy med hendes (meget stramme og umulige) blonde page og blå øjne ^^

Nellie med samme slags øjne og wig som Annabelle

Den stakkels Loki har indtil nu kun øjne ;___; ...og underbukser XD så trist. Men har uniformer på vej til både ham og Lucy samt wig og sko ^^b

Deres face-ups skal jeg selv stå for, så håber det bliver lidt bedre vejr snart så jeg kan komme igang. ^^

Antal indlæg : 597
Geografisk sted : Holstebro

IndlægEmne: Re: En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!   Tors maj 15, 2014 8:04 am

hvor er de alle fine!
glæder mig til at se dem her i weekenden Wink
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Kurisu
Moderator

IndlægEmne: Re: En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!   Tors maj 15, 2014 8:10 am

Haha god joke hirin, jeg har sagt jeg ikke gider slæbe dem alle sammen med hjem >Razz

Antal indlæg : 323
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

IndlægEmne: Re: En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!   Tors maj 15, 2014 9:28 am

Ej hvor er de fine! Stort tillykke med dem! Very Happy
Vis brugerens profil http://Anori-chan.deviantart.com
Prinsessen
Admin

Antal indlæg : 817
Geografisk sted : Beijing, Kina

IndlægEmne: Re: En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!   Tors maj 15, 2014 7:43 pm

Hvor er de fine Very Happy Jeg glæder mig til at se dem mere færdige.

Tillykke med de små pus.

Akatsuki

Antal indlæg : 813
Geografisk sted : Djursland

IndlægEmne: Re: En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!   Tors maj 15, 2014 9:26 pm

Ih, Peaks Wood laver altså bare nogle af de smukkeste dukker efter min mening. Sikke dog nogle kære darlings, du har fået hjem!
Glæder mig virkelig meget til at se, når du har malet dem! Very Happy
Og håber du poster noget mere om deres personlighed og historie et eller andet sted.
Tillykke med dem. Smile
Vis brugerens profil http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator

IndlægEmne: Re: En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!   Tors maj 15, 2014 11:58 pm

Tusind tak allesammen ^^

@Akatsuki: Ja, synes også PW laver virkelig flotte dukker, og så er kvaliteten også bare helt i top.
Jeg har næsten introen til historien på plads, så den regner jeg med snart at poste på min blog. ^_~
Mht. deres personligheder vil er de også under opsejling, men det er en running process ;P

Antal indlæg : 809
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

IndlægEmne: Re: En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!   Fre maj 16, 2014 7:15 am

Ih tillykke med dem Very Happy hvor nuttede!!
Vis brugerens profil
Chazzi

Antal indlæg : 680
Geografisk sted : Aarhus

IndlægEmne: Re: En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!   Fre jun 06, 2014 7:04 am

Hvor er de søde alle sammen! Glæder mig til at se mere til dem. Smile
Tillykke med dem (selvom det er ved at være lidt tid siden :p)
Vis brugerens profil http://tjassi.blogspot.dk/
Sponsored content

IndlægEmne: Re: En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!   

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1