Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!

Go down 
+3
Anori
Hirin
Kurisu
7 deltagere
ForfatterBesked
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Empty
IndlægEmne: En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!   En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Icon_minitimeTors Maj 15, 2014 7:56 am

Efter 4 måneders layaway, plus 1½ måneders produktionstid har jeg endelig modtaget min lille flok fra Peak's Woods.
Jeg kunne se på Track & Trace nummeret at pakken lå på posthuset, så jeg smuttede forbi på vej hjem fra skole, da der stod på PostDKs hjemmeside at jeg bare kunne medbringe forsendelsesnummeret for at få pakken udleveret. Det blev postdamen dog lidt gnaven over, fordi så skulle hun hen at flytte nogle pakker med havemøbler for at kunne fange min. XD (hun var generelt bare sur over, at nogen havde bestilt et haveset uden at være hjemme til at tage imod det, så det fyldte nærmest hele hendes postbutik) hehe

Anyway. Jeg dokumenterede da selvfølgelig udpakningen af de små kunstværker, så I også kan få en ide om hvor fine de ser ud. ;D

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! 2014-05-14151217_zps38d8051d
Pakken var alligevel ret stor, men ikke helt lige så lang som en SD pakke. Dog lidt bredere. Den vejede heller ikke ret meget, men den var nu lidt bøvlet at slæbe med i bussen. XD

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! 2014-05-14151336_zpsa0f51209
Inde i kassen var der to dukkekasser :Delsker bare farven på Peak's Woods kasser, de er så fine. Den ene flap fra den store papkasse sad i spænd så de to turkis kasser ikke væltede rundt inde i den. Ret smart og så undgår man avispapir, skumchips og andet umuligt stads.

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! 2014-05-14151443_zps66a5e22b
Fine turkis kasser. Der er sådan noget glitter i farven, de er vildt dekorative at have stående ;D

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! 2014-05-14151507_zps3670e8f9
Og nu til det sjove = INDHOLDET!! Very Happy
To hele mumier og to hoved-mumier

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! 2014-05-14151559_zps4e5d09c6
Men først tilbehøret Razz
Fik de her fine postkort med ^^b

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! 2014-05-14151645_zps56982c70
Fik kun 2 certifikater med, så må nok lige bede om de sidste to til hovederne når jeg køber kroppe til dem. ^^"

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Th_2014-05-14151733_zps62165cdbEn hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Th_2014-05-14151809_zpsb081f232
Fik to par akryløjne med. Først troede jeg de var brune eller sorte begge to, men det viste mit kamera at det var de ikke XD
De ryger nu nok til salg. Har nemlig allerede de øjne hjemme dukkerne skal have i, som I vil se lidt længere nede ;D

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! 2014-05-14151900_zps82666bdd
En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! 2014-05-14152506_zpsdc78320b
En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Th_2014-05-14152510_zps9ce6851dEn hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Th_2014-05-14152514_zpsbf2a3058
Så blev det første mumies tur - en Mr Hollow på pigekrop som skal hedde Annabelle. Hun har vildt store dådyrøjne.

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! 2014-05-14152041_zps10488003
Annabelle kunne lige pænt sidde og vente i kassen mens jeg pakker resten af flokken ud.

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! 2014-05-14152151_zps64fb93bb
En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Th_2014-05-14152143_zpsde07f2adEn hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Th_2014-05-14152157_zpsbb9331f9
Så kom Dorothy hovedet frem fra bubblewrappen - hun skal hedde Nellie ^^

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! 2014-05-14152217_zps14791940
Nellie er Annabelles ældre tvillingesøster, men her ligner det nu at Annabelle hoverer lidt over, at hun har kroppen XD

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! 2014-05-14152256_zpse1ed0b71
En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Th_2014-05-14152303_zpsc08264d5En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Th_2014-05-14152309_zps0a4803ea
Det blev damerne først. Dette er Lucy - en Cheshire Goon. Elsker hendes lidt katteagtige øjne ^^

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! 2014-05-14152423_zps087c7b4c
En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Th_2014-05-14152428_zps27416833En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Th_2014-05-14152434_zpsa06752e9
Og til sidst denne hottie - en Naomi som hedder Loki. Han er Lucys klassekammerat og barndomsven.

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! 2014-05-14154911_zps271df43b
Gav Annabelle hendes udstyr på. Det ser rigtig fint ud. Dog opdagede jeg at skoene nok skal fixes. Man kan slet ikke lukke spænderne, så fjerner nok den lille dims der skal stikke igennem hullerne i remmen, for den er da virkelig uduelig. XD

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! 2014-05-14154928_zps3c2367dd
En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! 2014-05-14154944_zps1f0a8655
Både tøjet, øjnene og skoene er købt fra Taobao

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! 2014-05-14160357_zps43b81d0d
https://2img.net/h/i249.photobucket.com/albums/gg235/Kurisu13/dukke/FOF%20arrival/2014-05-14160413_zpsb63e6b23.jpg
Lucy med hendes (meget stramme og umulige) blonde page og blå øjne ^^

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! 2014-05-14161055_zps26dbb585
Nellie med samme slags øjne og wig som Annabelle

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! 2014-05-14162343_zps1375fa91
En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! 2014-05-14162403_zps82e86b70
Den stakkels Loki har indtil nu kun øjne ;___; ...og underbukser XD så trist. Men har uniformer på vej til både ham og Lucy samt wig og sko ^^b

Deres face-ups skal jeg selv stå for, så håber det bliver lidt bedre vejr snart så jeg kan komme igang. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!   En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Icon_minitimeTors Maj 15, 2014 8:04 am

hvor er de alle fine!
glæder mig til at se dem her i weekenden Wink
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!   En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Icon_minitimeTors Maj 15, 2014 8:10 am

Haha god joke hirin, jeg har sagt jeg ikke gider slæbe dem alle sammen med hjem >Razz
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!   En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Icon_minitimeTors Maj 15, 2014 9:28 am

Ej hvor er de fine! Stort tillykke med dem! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!   En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Icon_minitimeTors Maj 15, 2014 7:43 pm

Hvor er de fine Very Happy Jeg glæder mig til at se dem mere færdige.

Tillykke med de små pus.
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!   En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Icon_minitimeTors Maj 15, 2014 9:26 pm

Ih, Peaks Wood laver altså bare nogle af de smukkeste dukker efter min mening. Sikke dog nogle kære darlings, du har fået hjem!
Glæder mig virkelig meget til at se, når du har malet dem! Very Happy
Og håber du poster noget mere om deres personlighed og historie et eller andet sted.
Tillykke med dem. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!   En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Icon_minitimeTors Maj 15, 2014 11:58 pm

Tusind tak allesammen ^^

@Akatsuki: Ja, synes også PW laver virkelig flotte dukker, og så er kvaliteten også bare helt i top.
Jeg har næsten introen til historien på plads, så den regner jeg med snart at poste på min blog. ^_~
Mht. deres personligheder vil er de også under opsejling, men det er en running process ;P
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!   En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Icon_minitimeFre Maj 16, 2014 7:15 am

Ih tillykke med dem Very Happy hvor nuttede!!
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!   En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Icon_minitimeFre Jun 06, 2014 7:04 am

Hvor er de søde alle sammen! Glæder mig til at se mere til dem. Smile
Tillykke med dem (selvom det er ved at være lidt tid siden :p)
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Empty
IndlægEmne: Sv: En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!   En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Træf på Sakura-festivalen... ^^ (billed spam)
» To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD
» Hollow (DIM Jules)
» Bette purk <3 (Dear Mine Dorothy)
» Flere Peak's Woods FoF'er

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: