Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke) Empty
IndlægEmne: Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke)   Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke) Icon_minitimeTirs Jul 01, 2014 7:19 pm

Jeg så der var et hoved til salg på facebook. Der stod godt nok at den var "Total ødelagt" men havde ikke forventet det var så skidt.
Tidligere ejer havde fået den i en bytte handel.
Grunden til at jeg VILLE have den, var at jeg kunne se det var en AIL dukke. Jeg var lidt i tvivl om hvilken typen, men er nu ret sikker på at det er en Bertram. Selv om han er modded, og har lidt større øjne nu, så er jeg ret sikker i min sag.

Da jeg fik ham, kunne jeg se at der under farven var en masse ridser. Jeg forsøgte først at fjerne tidligere face up med sprit, det fjernede ikke noget. Så prøvede jeg med acetone, det fjernede heller ikke noget. Så lagde jeg hovedet i acetone bad, det fjernede en minimal farve af det sorte. Så alt farven er fjernet med min dremmel.

Hovedet var i forvejen modded rigtigt meget, læberne var slebet meget på, også det nederste af øjnene.
Så nu er jeg igang med at omforme hele hovedet, med sandpapir. Bygge helt nye læber op osv.

Her er billeder af hvor langt jeg er nået til nu, men der er stadigt rigtigt meget slibe arbejde, men jeg er fast besluttet på at redde denne dreng, især pga min kærlighed til Ail dukker.

Jeg købte ham i første omgang med henblik på at "lave" ham, og så sælge ham igen. Men efter alt min arbejde, og de, allerede, mange timer sammen med ham, er jeg begyndt at holde af ham hehe. Så nu tror jeg han får lov til at blive, hvis projektet kan udføres til et tilfredsstillende resultat.
Dette er jeg  stadigt lidt usikker på, da det er meget svært at lave læberne, fjerne sorte rester i øjenlågenes folder, og især at redde næsen uden at lave den om, og det er jo lige netop ail's specielle næser jeg er forelsket i.

Jeg vil ligge billeder op jo længere jeg kommer, hvis der er interesse for at følge med.

De første billeder.


Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke) WP_000558_zps50c0ac45

Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke) WP_000559_zpsc827b03b

Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke) WP_000570_zps088df71e

Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke) WP_000573_zps60d9c842

Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke) WP_000576_zps096c3279

Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke) WP_000575_zps89ec97fa

Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke) WP_000574_zpsdea7e52f
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke) Empty
IndlægEmne: Sv: Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke)   Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke) Icon_minitimeTirs Jul 01, 2014 8:59 pm

hold da op, den var godt nok slemt tilredt.
du er allerede noget langt, glæder mig til at se dig gøre ham færdig  Smile 
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke) Empty
IndlægEmne: Sv: Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke)   Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke) Icon_minitimeTirs Jul 01, 2014 10:52 pm

stakkels knægt.
Glæder mig til at følge din progress Smile
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke) Empty
IndlægEmne: Sv: Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke)   Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke) Icon_minitimeOns Jul 02, 2014 5:52 pm

Ja stakkels dreng Sad

Er kommet noet videre, men kæmper stadigt med det sorte omkring øjnene, da det er i dybe tynde folder  No 
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke) Empty
IndlægEmne: Sv: Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke)   Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke) Icon_minitimeSøn Jul 20, 2014 11:24 pm

Super godt arbejde!
Synes virkelig du har formået at beholde mange af kendetegnene for molden taget i betragtning hvor hårdt du har måtte til værks!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke) Empty
IndlægEmne: Sv: Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke)   Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fra total ødelagt hoved, til nyt liv (Ail dukke)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Virkeligt kært SD hoved [Nabarro Booth hoved WS]
» Seorin hoved
» Sueding med silikoneringe og mobilt hoved
» Et hoved højere. (Dz Annie mod)
» Ny faceup til Cane-hoved :3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: