Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone.

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
XaviaTeddy

XaviaTeddy


Antal indlæg : 16
Age : 23
Geografisk sted : Horsens
Registration date : 13/07/14

(Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Empty
IndlægEmne: (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone.   (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Icon_minitimeMan Jul 14, 2014 10:11 pm

Igen havde jeg lige lyst til at lave et mindre foto shoot med Xavia~ kritik er altid velkommen! Very Happy

(Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Rh2xco

(Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. 32znbe9

(Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Algck5

(Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Qs8jg5

(Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. 2yy185z



Tilbage til toppen Go down
http://sly-cooper-love.deviantart.com/
Hibari

Hibari


Antal indlæg : 74
Age : 29
Geografisk sted : Et lille fint slot :3
Registration date : 13/11/09

(Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Empty
IndlægEmne: Sv: (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone.   (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Icon_minitimeTirs Jul 15, 2014 9:20 pm

Super søde billeder! Very Happy
Farve-temaet passer godt til titlen, man får helt ondt af den lille stakkel D:
Det er lidt ærgeligt at nogle af billederne er blevet grynet :/
Men ellers søde billeder med gode vinkler Very Happy
Tilbage til toppen Go down
XaviaTeddy

XaviaTeddy


Antal indlæg : 16
Age : 23
Geografisk sted : Horsens
Registration date : 13/07/14

(Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Empty
IndlægEmne: Sv: (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone.   (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Icon_minitimeOns Jul 16, 2014 6:56 am

Hibari skrev:
Super søde billeder! Very Happy
Farve-temaet passer godt til titlen, man får helt ondt af den lille stakkel D:
Det er lidt ærgeligt at nogle af billederne er blevet grynet :/
Men ellers søde billeder med gode vinkler Very Happy

Tusind tak! Very Happy

Ja nogle af dem blev godt nok en smule grynet, men de er nu også taget med en iPhone xD har ikke ligefrem adgang til professionelt foto udstyr. Er igang med at se på et ordentlig kamera! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://sly-cooper-love.deviantart.com/
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

(Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Empty
IndlægEmne: Sv: (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone.   (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Icon_minitimeOns Jul 16, 2014 8:43 am

Jeg kan godt lide det sidste billed, det synes jeg du er sluppet godt afsted med Smile

Jeg tænkte på, hvilken side uploader du dine billeder til? Det er nogle fine billeder, men de er så store, at jeg blev nødt til at scrolle lidt på siden
for at se billedet, og det er en skam synes jeg Smile Der er tit en funktion der bestemmer hvor stort billedet er når det ses på skærmen - Så tror jeg også
de kommer til at se en smule mindre grynet ud, hvis billedet er mindre Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

(Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Empty
IndlægEmne: Sv: (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone.   (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Icon_minitimeOns Jul 23, 2014 4:42 am

Xavia er rigtig kær, men jeg ville ønske, at jeg kunne hende bedre. Billederne er lidt store i det, så det er svært, at se hende ordentlig.
Vingerne er super søde!
Tilbage til toppen Go down
XaviaTeddy

XaviaTeddy


Antal indlæg : 16
Age : 23
Geografisk sted : Horsens
Registration date : 13/07/14

(Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Empty
IndlægEmne: Sv: (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone.   (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Icon_minitimeTors Jul 24, 2014 1:35 am

PotatoMash skrev:
Jeg kan godt lide det sidste billed, det synes jeg du er sluppet godt afsted med Smile

Jeg tænkte på, hvilken side uploader du dine billeder til? Det er nogle fine billeder, men de er så store, at jeg blev nødt til at scrolle lidt på siden
for at se billedet, og det er en skam synes jeg Smile Der er tit en funktion der bestemmer hvor stort billedet er når det ses på skærmen - Så tror jeg også
de kommer til at se en smule mindre grynet ud, hvis billedet er mindre Very Happy

Du må ,eget undskylde at jeg har været noget længe om lige at svarejeg var på ferie i Tjyrkiet, og af en eller anden grund ville Resin garden ikke virke på internettet i mit hotel D: men tusind Tak! Det sidtse er også et af mine ynglings! :3

Jeg uploader meget på Deviantart Smile der putter jeg både tegninger og dukke billeder, men har dog været lidt doven på det sidste og har ikke fået ret meget lagt op, men er igang med at få nogle flere dukker billeder på. Og ja.. De billeder er ret gigantiske xD jeg prøvede at ændre størrelsen, men så gik der bare virkelig koks i den! Så jeg uploadede dem bare som store.. Det ville sikker hjælpe en del vis de var mindre, men min IPhone kan godt lide at tage store billeder..
Tilbage til toppen Go down
http://sly-cooper-love.deviantart.com/
XaviaTeddy

XaviaTeddy


Antal indlæg : 16
Age : 23
Geografisk sted : Horsens
Registration date : 13/07/14

(Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Empty
IndlægEmne: Sv: (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone.   (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Icon_minitimeTors Jul 24, 2014 1:38 am

Prinsessen skrev:
Xavia er rigtig kær, men jeg ville ønske, at jeg kunne hende bedre. Billederne er lidt store i det, så det er svært, at se hende ordentlig.
Vingerne er super søde!

Mange tak! Hun er en rigtig lille engle-basse! Very Happy jeg er igang med at se om jeg kan fikse det med Billede størrelsen, det er bare min IPhone der godt kan lide at tage MEGET store billeder! Og lave dem ret grynet..
Tilbage til toppen Go down
http://sly-cooper-love.deviantart.com/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

(Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Empty
IndlægEmne: Sv: (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone.   (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Icon_minitimeTors Jul 24, 2014 3:39 am

Din Xavia er bare så fin ^^

Hvis det er kan du sagtens bruge Paint til at lave billederne lidt mindre. Jeg plejer at bruge det selv når jeg ikke gider rode med Photoshop.
Det er ikke svært i Paint - fandt denne vejledning:

Gør billeder mindre med Microsoft Paint (Ligger på alle PC'ere)

- Tryk på Start -> Programmer -> Tilbehør -> Paint
- Åben det pågældende billede, enten ved at trække dette derind, eller benytte Filer -> Åbn...
- Væg Billede -> tilpas størrelse/vrid (eller tryk CRTL + W)...
- Afhængig af den originale størrelse på billedet, skal du i felterne Vandret og Lodret indtaste samme tal under 100 - f.eks. 30. Dette   er størrelsen i procent på vores nye billede. Det er muligt du her skal prøve dig lidt frem, før du finder en passende størrelse.
- Til sidst vælges Filer -> Gem som... Vigtigt: Giv billedet et nyt navn når du gemmer det, så det ikke overskriver det originale billede.
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





(Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Empty
IndlægEmne: Sv: (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone.   (Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
(Soon minette((Xavia)) Angels come in flocks, guardians come alone.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Soom Minette (Xavia)
» *~Fear is red as fire~* (Dollzone Shoyo[Cloud] og Soom Minette[Xavia])
» Baby Tooth - Rise of The Guardians
» På eventyr med Xavia og mr. Teddy!
» *~Snow Angels~*

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: