Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 April Story udgiver nye kroppe

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

April Story udgiver nye kroppe Empty
IndlægEmne: April Story udgiver nye kroppe   April Story udgiver nye kroppe Icon_minitimeFre Jul 25, 2014 10:25 pm

April Story discontinued deres gamle dukker og er nu tilbage med en helt ny linje. I denne anledning har de igen et event, hvor du kan købe kroppene til billigere penge.

De har en 56cm pigekrop, to 61cm pigekroppe, to 63cm drenge kroppe og en 68cm drengekrop.

61cm pigekrop i slim type
April Story udgiver nye kroppe Aprilstory1_zpsfc90da23

68 cm drengekroppen
April Story udgiver nye kroppe Aprilstory2_zps595d9b4d

Se alle kroppene her: http://4sdolls.com/index.php

De tilbyder desuden layaway, også i dette event. Eventet kører fra d. 9/7 til d. 16/8.

______________________________________________

Jeg er personligt helt vild med kroppene, især pigekroppene. Jeg står og mangler nogle og har øje på de to 61cm pigekroppe lige nu.
61cm pigekroppen i toned type er så så så flot, efter min mening. Da jeg så den, udbrød jeg bare "Gwen!", så den overvejer jeg kraftigt til min Elfdoll Vivien.
Overvejer også 61cm pigekroppen i slim type til det Shiho hoved, jeg venter på.

Nogen andre der overvejer dette fantastiske tilbud? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

April Story udgiver nye kroppe Empty
IndlægEmne: Sv: April Story udgiver nye kroppe   April Story udgiver nye kroppe Icon_minitimeFre Jul 25, 2014 10:37 pm

Wow de er smukke, men er jeg den eneste der også finder det lidt modigt at udgive en ny krop som kun er single-jointed?

Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

April Story udgiver nye kroppe Empty
IndlægEmne: Sv: April Story udgiver nye kroppe   April Story udgiver nye kroppe Icon_minitimeFre Jul 25, 2014 10:42 pm

Tænker du i maven?  Surprised 
For jeg tror, der er double-joints i albuerne. De April Story kroppe jeg har/har kendskab til har double-joints, men de sidder inde i selve armen, så det ikke er helt så tydeligt. Gør dem en lille smule besværlige at få til at posere, men det er da pænt. Razz

Miki skrev:
Wow de er smukke, men er jeg den eneste der også finder det lidt modigt at udgive en ny krop som kun er single-jointed?

Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

April Story udgiver nye kroppe Empty
IndlægEmne: Sv: April Story udgiver nye kroppe   April Story udgiver nye kroppe Icon_minitimeFre Jul 25, 2014 11:04 pm

Uuh man bliver da godt nok fristet!!!! Uh ekstra hænder også!!! Vild med de drengekroppe!!!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

April Story udgiver nye kroppe Empty
IndlægEmne: Sv: April Story udgiver nye kroppe   April Story udgiver nye kroppe Icon_minitimeFre Jul 25, 2014 11:15 pm

Ja, leddet ved hoften som drengedukken også har ^^ Kan godt være jeg bare er blevet for vant XD
Akatsuki skrev:
Tænker du i maven?  Surprised 
For jeg tror, der er double-joints i albuerne. De April Story kroppe jeg har/har kendskab til har double-joints, men de sidder inde i selve armen, så det ikke er helt så tydeligt. Gør dem en lille smule besværlige at få til at posere, men det er da pænt. Razz

Miki skrev:
Wow de er smukke, men er jeg den eneste der også finder det lidt modigt at udgive en ny krop som kun er single-jointed?

Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

April Story udgiver nye kroppe Empty
IndlægEmne: Sv: April Story udgiver nye kroppe   April Story udgiver nye kroppe Icon_minitimeFre Jul 25, 2014 11:20 pm

Haha, ja, det er virkelig en god pris. Very Happy Og så synes jeg generelt April Story har nogle gode kroppe!

jeanet kaulitz skrev:
Uuh man bliver da godt nok fristet!!!! Uh ekstra hænder også!!! Vild med de drengekroppe!!!! Very Happy

Ahh, ja, det er lige, hvad man foretrækker. Very Happy

Miki skrev:
Ja, leddet ved hoften som drengedukken også har ^^ Kan godt være jeg bare er blevet for vant XD
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

April Story udgiver nye kroppe Empty
IndlægEmne: Sv: April Story udgiver nye kroppe   April Story udgiver nye kroppe Icon_minitimeFre Jul 25, 2014 11:23 pm

De er godt nok smukke ... og det mindsker ikke min lyst til at spare op til en SD selvom jeg havde besluttet mig for ikke at ha' en ... >____> men de er så flotte!
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Sponsoreret inhold





April Story udgiver nye kroppe Empty
IndlægEmne: Sv: April Story udgiver nye kroppe   April Story udgiver nye kroppe Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
April Story udgiver nye kroppe
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» FS: Impldoll, Dollits, April Story
» Centaur kroppe
» SDF drenge hoveder på forskellige tøse kroppe :)
» Fotoudfordring april
» Fotoudfordring April

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: BJD-nyheder-
Gå til: