Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Vibrant (Minifee Ante [Cleo])

Go down 
+6
Kurisu
Anori
Pallas
Manna
mystearica
PotatoMash
10 deltagere
ForfatterBesked
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Empty
IndlægEmne: Vibrant (Minifee Ante [Cleo])   Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Icon_minitimeOns Aug 13, 2014 10:12 am

Kom igen til at lege med min Minifee Ante, Cleo, da hun i øjeblikket er min go-to når det handler om billeder Very Happy Hun er simpelthen så dejlig at lege med, og jeg bliver aldrig frustreret med de billeder jeg får af hende!

Så jeg ville lige dele lidt af dem med jer!

Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) 14897186395_a47579647d_c

Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) 14710658377_eb0beea126_c

Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) 14710063977_d61c855a6f_b

Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) 14710592518_ff6d9b9c3b_c

Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) 14710553139_2a83742429_c

Og slut fra her med et sidste billed af den udmattede model! Very Happy

Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) 14710654867_ae292681dc_c
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Empty
IndlægEmne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo])   Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Icon_minitimeOns Aug 13, 2014 10:24 am

kan godt forstå du ikke bliver træt af at tage billeder af hende, hun er så nuttet og fotogen  Smile og minifee kroppen er og bliver dejlig at pose med
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Empty
IndlægEmne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo])   Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Icon_minitimeOns Aug 13, 2014 10:38 pm

Skal du og Cleo ikke snart til Taastrup på besøg? 8D
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Empty
IndlægEmne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo])   Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Icon_minitimeTors Aug 14, 2014 12:50 am

Det er virkelig nogle dejlige farver. Alle mine dukker har meget mørke og neutrale farver, så det er så dejligt at se en dukke, som ikke falder i med baggrunden.

Og så er Cleo simpelthen noget af det sødeste!
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Empty
IndlægEmne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo])   Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Icon_minitimeTors Aug 14, 2014 1:27 am

Hun er da simpelthen alt for fin <3 Rigtig flotte billeder, og den wig er da til at dø fooor o A o og outfittet også, iih de farver
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Empty
IndlægEmne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo])   Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Icon_minitimeTors Aug 14, 2014 6:43 pm

Hun er så mega cute!! :3
Kan godt forstå du er så vild med hende, så bare post flere billeder ;D
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Empty
IndlægEmne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo])   Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Icon_minitimeTors Aug 14, 2014 11:24 pm

Mystearica - Tak, elsker minifee kroppen også Very Happy Den er bare dejlig at lege med!

Manna - For helved xD Hvorfor har jeg på fornemmelsen at jeg ikke er helt så ønsket en gæst som Cleo, hmm 8D?

Pallas - Tak! Very Happy Jeg synes også at farver gør glad på lige netop dette sculpt, så hvis hun skulle se mere neutral ud, tror jeg hun ville miste sin Cleo-hed for mig, hun stråler nemlig af sødhed! Very Happy

Anori - Tak! Parykken er også min yndlingsting ved Cleo, den er så blød og fluffy, og nem at style for en doven en som jeg xD

Kurisu - Tak! Very Happy Skal se om der kan komme mere spam i fremtiden xD
Tilbage til toppen Go down
Katia

Katia


Antal indlæg : 92
Age : 36
Geografisk sted : Lille Skensved
Registration date : 29/12/08

Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Empty
IndlægEmne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo])   Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Icon_minitimeMan Aug 18, 2014 10:10 pm

Ej hvor er hun dog fantastisk sød. Jeg er utrolig dårlig til at mixe og matche sådan nogle livlige farver, men for pokker du har gjort det godt Surprised
Tilbage til toppen Go down
http://www.katia.dk
Angeldoll

Angeldoll


Antal indlæg : 4
Age : 43
Geografisk sted : Hjørring
Registration date : 18/08/14

Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Empty
IndlægEmne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo])   Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Icon_minitimeTirs Aug 19, 2014 12:10 am

Hun er da bare smuk, elsker de livlige farver <3
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Empty
IndlægEmne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo])   Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Icon_minitimeTirs Aug 19, 2014 7:03 am

Katia - Tak xD Mine andre dukker er også meget mere nedtonede, men Cleo ser bedst ud i farver og underlige mønstre! Very Happy

Angeldoll - Tak Very Happy! Farver gør altid glad !
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Empty
IndlægEmne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo])   Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Icon_minitimeSøn Aug 24, 2014 7:38 pm

Hun er bare noget så bedårende! Bliver altid så glad, når jeg ser billeder af Cleo. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Empty
IndlægEmne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo])   Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Icon_minitimeSøn Sep 07, 2014 3:33 am

Chazzi skrev:
Hun er bare noget så bedårende! Bliver altid så glad, når jeg ser billeder af Cleo. Very Happy

Tusind tak, hun er også dejlig at tage billeder af fordi hun er så nuttet ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Empty
IndlægEmne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo])   Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 7:43 am

Hun er bare adorable! Dejlige store øjne, muah! (Og hendes wig klæder hende så godt.) Hun giver mig lyst til at få min en MNF men er mere til SD'er.. QwQ Skøn pige.
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Empty
IndlægEmne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo])   Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 7:45 am

Kia skrev:
Hun er bare adorable! Dejlige store øjne, muah! (Og hendes wig klæder hende så godt.) Hun giver mig lyst til at få min en MNF men er mere til SD'er.. QwQ Skøn pige.

Tusind tak, syntes faktisk at hendes øjne var for store den dag jeg fik hende, men lod dem sidde i, og er helt vild med dem nu!

Men pas på med hvad du siger - Cleo har allerede fået en SD-samler til at købe en minifee med sin sødhed xD!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Empty
IndlægEmne: Sv: Vibrant (Minifee Ante [Cleo])   Vibrant (Minifee Ante [Cleo]) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vibrant (Minifee Ante [Cleo])
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Cleo the Cute! (Minifee Ante)
» Little Badass ~ (Minifee Ante [CLeo])
» Girlfriends~... And Cleo! (Minifee - Chloe, Ante) (Dear Mine - Rachel)
» Home at last! (Minifee Ante)
» Being Silly (Minifee Ante)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: