Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Lidt af hvert

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Littie

Littie


Antal indlæg : 41
Age : 31
Geografisk sted : Nordjylland
Registration date : 12/01/12

Lidt af hvert Empty
IndlægEmne: Lidt af hvert   Lidt af hvert Icon_minitimeLør Sep 06, 2014 10:48 pm

Der er billeder af mine nyeste kreationer og billeder af nogle købte props. Så ja, jeg vidste ikke helt, hvor jeg skulle smide dem ind henne Razz

Bukser/leggings af semi-elastisk, sort jeans-stof. Her med bælte (selvom bukserne ikke har de der remme til bælter)
Lidt af hvert DSC04660_zpsd22caf1d

Tunika
Lidt af hvert DSC04661_zps490bbbb6

Se lige den über-cute plushie, jeg købte til SVS! En lidt sjov historie tilhørende, men den får I en anden dag (måske). Halskæde og hårbøjle er naturligvis også noget, jeg selv har lavet.
Lidt af hvert DSC04664_zps4824cbf1

Min papfar havde denne sjove mini-pizzabrochure, og da han ville smide den ud, skyndte jeg mig at snuppe den  Cool Den er fra Roberto's i Hjallerup, og den er beregnet til at have med i tegnebogen. Bor du i nærheden, kan du evt. stikke hovedet ind og høre, om de har flere.
Lidt af hvert DSC04665_zps60615c4a

Og dagens besværlige billede. Jeg sværger, hun er så svær at posere med, at jeg bare har lyst til at sætte mig tudende på stuegulvet og skule ondt på hende. Hendes arme+hoved-elastik er så stram, at hun ikke kan holde både arme og hoved i stilling på én gang (oftest kan hun ikke engang holde én arm foldet i en bestemt stilling alene)...
Lidt af hvert DSC04666_zps848848ab
Tilbage til toppen Go down
http://mangaanimelover.deviantart.com/
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Lidt af hvert Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt af hvert   Lidt af hvert Icon_minitimeLør Sep 06, 2014 11:05 pm

det tunika jeans sæt er så sødt til Celeste Smile og fedt med pizza brochure i sd størrelse
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Lidt af hvert Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt af hvert   Lidt af hvert Icon_minitimeSøn Sep 07, 2014 3:17 am

Hun ser altså så sød ud i casual-clothing o: !
Tilbage til toppen Go down
PukingRainbows




Antal indlæg : 16
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 24/04/14

Lidt af hvert Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt af hvert   Lidt af hvert Icon_minitimeFre Okt 03, 2014 7:48 am

De øjne! Surprised I love them
Hun er super nuttet og det ser ud til at hun rigtig hygger sig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lidt af hvert Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt af hvert   Lidt af hvert Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lidt af hvert
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lidt af hvert (Soom Gena, SDF Annette, RS Ming)
» Lidt nyt fra Sam <3
» Lidt nyt fra Adi
» Lidt tidligt... ^^
» For at live lidt op i RG igen.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: