Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Pennevenner for Bjd's!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Pennevenner for Bjd's! Empty
IndlægEmne: Pennevenner for Bjd's!   Pennevenner for Bjd's! Icon_minitimeOns Sep 17, 2014 8:06 pm

Hej!

Jeg kiggede rundt på DoA tidligere idag, og faldt over en penneven tråd, der fik mig til at tænke at det da kunne være skægt at have noget der mindede om her på forummet! Hvor dukkerne/karaktererne kunne finde en eller flere venner at sidde og skrive til, om det så er mails, post eller photostories frem og tilbage!
Man kan bruge det som en mulighed til at lære flere fra forummet at kende, og/eller udvikle sine dukkers karakterer. :3 Jeg tænkte det i hvert fald kunne være spændende.
Umiddelbart tænkte jeg, hvis folk vil, at vi poster en profil af dukken eller dukkerne, sådan, navn, alder, køn, interesser etc., og så folk derefter kan summe rundt og hvis man synes der er en dukke der umiddelbart matcher ens egen, jamen så kan man sende en PM eller en besked, og så lade eventyret begynde derfra. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
blood-devil

blood-devil


Antal indlæg : 107
Age : 33
Geografisk sted : århus
Registration date : 23/10/11

Pennevenner for Bjd's! Empty
IndlægEmne: Sv: Pennevenner for Bjd's!   Pennevenner for Bjd's! Icon_minitimeMan Jan 12, 2015 8:57 pm

Det lyder sjovt tror jeg ville Være med ligger nogle profil på min dukker op sener Idag
Tilbage til toppen Go down
 
Pennevenner for Bjd's!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: