Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x)

Go down 
+4
Prinsessen
Akatsuki
mystearica
Kurisu
8 deltagere
ForfatterBesked
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Empty
IndlægEmne: Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x)   Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Icon_minitimeLør Nov 22, 2014 4:31 am

Da solen endelig kiggede frem ordenligt idag, en uge efter ankomsten af min nye Celine-pige, Michonne så valgte jeg at tage nogle billeder! Har taget en masse, så beklager at de er super ensformlige. Men må indrømme at jeg er helt pjattet med hende, så tog nok tæt på en million billeder (Eller nej... )

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) 15658827327_a0f7de913f_c

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) 15844604165_4ebc95d360_c

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) 15818757876_377e13a096_c

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) 15844035375_c7406e4bdf_c

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) 15656669780_a6459ba75b_c

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) C

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) 15845062495_c6b86acfef_c

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) 15224938803_df61cc32e2_c

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) 15844603335_b69a71065d_c

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) 15818761506_92f35b0955_c

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) 15656470808_a07a909d46_c

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) 15843986645_a542146655_c

Slut herfra, håber ikke i druknede i billeder! x.x (Jo, lidt...)
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Empty
IndlægEmne: Sv: Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x)   Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Icon_minitimeLør Nov 22, 2014 4:41 am

Aww! :3 hun er virkelig også bare fin
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Empty
IndlægEmne: Sv: Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x)   Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Icon_minitimeSøn Nov 23, 2014 11:12 am

Kurisu skrev:
Aww! :3 hun er virkelig også bare fin

Tusind tak <3 Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Empty
IndlægEmne: Sv: Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x)   Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Icon_minitimeMan Nov 24, 2014 12:21 am

hun er så smuk Smile elsker fairylands stil, det er også et fedt fullsæt <3
kan godt forstå du tog så mange billeder, hun er vildt photo gen Razz
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Empty
IndlægEmne: Sv: Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x)   Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Icon_minitimeMan Nov 24, 2014 12:27 am

Jeg forstår også udemærket, hvorfor du tager en masse billeder! Hun er jo gudesmuk! Surprised
Er stadig helt forgabt i det fuldsæt. Celine sculpten fungerer super godt som SD, selvom jeg stadig foretrækker hende som Minifee.
Synes du kroppen er god at posere med? Jeg kunne godt tænke mig at se poseringerne sammenlignet med Feeple65 kroppen. Måske vi kan prøve det en dag, hvor vi er ved samme træf. Very Happy

(I øvrigt, så elsker jeg dit valg af navn!)
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Empty
IndlægEmne: Sv: Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x)   Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Icon_minitimeMan Nov 24, 2014 2:10 am

mystearica - Tak, synes også hun er dejligt fotogen ;w;

Akatsuki - taaaaak ! Ærlig talt tror jeg faktisk at Celine sculptet bare er en forstørret mnf Celine, eftersom FL Bruger 3D Sculpting. Jeg er selvfølgelig ikke helt sikker, men tror det, dog havde jeg jo kun et blank mnf celine hoved en kort tid, og det var ikke malet ;w;
Op til nu har hun mest været i sit fullset, og jakken begrænser lidt hendes bevægelighed selvfølgelig. Men efter jeg tog nederdelen og jakken af kunne hun det meste en Moe-line mnf også kan Very Happy Hun har dog det samme problem som alle M-lines går jeg ud fra, og tipper lidt når hun sidder, men det er ikke noget der generer mig særlig meget Smile
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Empty
IndlægEmne: Sv: Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x)   Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Icon_minitimeMan Nov 24, 2014 7:11 am

Hun er rigtig fin! Jeg synes hendes ansigt er rigtig fint som SD. Jeg glæder mig til at se mere til hende Smile
Hendes tan ser rigtig dejlig ud Very Happy En dag kunne jeg godt tænke mig at sammenligne hende med de forskellige tan dukker jeg har for at se hvordan de passer sammen Smile
Tilbage til toppen Go down
Hibari

Hibari


Antal indlæg : 74
Age : 29
Geografisk sted : Et lille fint slot :3
Registration date : 13/11/09

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Empty
IndlægEmne: Sv: Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x)   Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Icon_minitimeTirs Nov 25, 2014 6:47 am

Hvor er hun smuk! Very Happy
Glæder mig til at se mere af hende :3
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Empty
IndlægEmne: Sv: Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x)   Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Icon_minitimeFre Nov 28, 2014 2:11 am

Prinsessen - Tak! Synes også hun ser rigtig dejlig ud, og moden, men stadig ungdommelig i samme sculpt Very Happy Så vidt jeg kan forstå er Fl's tan i den "rødere," nuance af tan resiner, og når hun sidder i dagslys, har den også et rødligt skær. Den er dejlig varm og rigtig smuk synes jeg Smile

Hibari - Tak! hun er også den jeg har taget billeder af de sidste mange gange nu, så der ryger nok nogen op igen en dag xD
Tilbage til toppen Go down
Iah




Antal indlæg : 11
Age : 33
Geografisk sted : Midtjylland
Registration date : 14/11/10

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Empty
IndlægEmne: Sv: Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x)   Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Icon_minitimeSøn Nov 30, 2014 11:35 pm

Hun er virkelig flot! drukner helt i hendes øjne Smile
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Empty
IndlægEmne: Sv: Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x)   Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Icon_minitimeOns Dec 03, 2014 9:34 am

Bare lige for at drukne hende i komplimenter(igen)
Hun er bare så super skøn! Hendes tan er super lækker. Så, så skøn. Kæmpe fan, ser frem til at se mere til hende og hendes personlighed(for hun stråler af personlighed!) cat  cat  cat
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Empty
IndlægEmne: Sv: Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x)   Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Icon_minitimeMan Dec 08, 2014 9:00 am

Iah - Tusind tak Very Happy

Kia - Mange tak >w< Hun har sådan en fin brun farve med røde nuancer og den er nemlig mega lækker Very Happy Håber på vejret ikke forbliver så dystert som det har været så jeg kan få flere billeder, og forhåbenligt lavet hende noget nyt tøj som passer hendes personlighed bedre Very Happy!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Empty
IndlægEmne: Sv: Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x)   Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Beautiful (Michonne - Feeple60 Celine) (Maaaange billeder x.x)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» In the living room with Michonne! (Feeple60 Celine)
» Because it's a beautiful light[Elfdoll Eun-a boy]
» Min nye dreng - lidt flere billeder. (mange billeder)Minimee Johnny Depp
» profil billeder af alle mine dukker * spam billeder*
» Feeple60 Juri event head!!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: