Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Min første face-up! (summer event head 2014)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Min første face-up! (summer event head 2014) Empty
IndlægEmne: Min første face-up! (summer event head 2014)   Min første face-up! (summer event head 2014) Icon_minitimeLør Jan 31, 2015 4:51 am

Så blev jeg(nogenlunde) færdig med min face-up til min Skyelar. UwU Det tog mig lidt tid at finde ud af teknikkerne.. Og var måske også
en smule ængstlig angående sealer. Jeg fik ikke helt dækket de samme områder, så da jeg brugte pasteller sad det bedre fast nogle steder end andre. *w* Men det gik, og syntes resultatet blev fint.

Min første face-up! (summer event head 2014) B62e5u

Min første face-up! (summer event head 2014) 2me3i2h

Hun skal godt nok have blonde øjenvipper, men nu må hun nøjes med nogle lidt for store, sorte vipper, haaa..
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Min første face-up! (summer event head 2014) Empty
IndlægEmne: Sv: Min første face-up! (summer event head 2014)   Min første face-up! (summer event head 2014) Icon_minitimeLør Jan 31, 2015 5:24 am

Undskyld mit franske - shiiiit mand hvor ser det godt ud Very Happy Er vild med din stil, den er meget rustik og ville ikke have troet at det var dit første forsøg hvis du ikke havde sagt det Smile
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Min første face-up! (summer event head 2014) Empty
IndlægEmne: Sv: Min første face-up! (summer event head 2014)   Min første face-up! (summer event head 2014) Icon_minitimeLør Jan 31, 2015 7:53 am

Aaaah, det betyder rigtig meget for mig du siger det...! Jeg tror godt man kan se min tegnestil i face-uppen, haha.
You just made my day. Surprised
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Min første face-up! (summer event head 2014) Empty
IndlægEmne: Sv: Min første face-up! (summer event head 2014)   Min første face-up! (summer event head 2014) Icon_minitimeLør Jan 31, 2015 9:10 pm

Wow, jeg må erklære mig enig, det er slet ikke til at se at det er et første forsøg, hold da op! Det hele virker også meget realistisk, med fregner, detaljer og tonevalg (Shh, måner er meget realistiske ;D)
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Min første face-up! (summer event head 2014) Empty
IndlægEmne: Sv: Min første face-up! (summer event head 2014)   Min første face-up! (summer event head 2014) Icon_minitimeSøn Feb 01, 2015 2:04 am

Wow det er nok det flotteste første forsøg på faceup jeg har set :O
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Min første face-up! (summer event head 2014) Empty
IndlægEmne: Sv: Min første face-up! (summer event head 2014)   Min første face-up! (summer event head 2014) Icon_minitimeTirs Feb 03, 2015 11:00 pm

Tak hvor er i søde! I har gjort min dag meget bedre. <3
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Min første face-up! (summer event head 2014) Empty
IndlægEmne: Sv: Min første face-up! (summer event head 2014)   Min første face-up! (summer event head 2014) Icon_minitimeOns Feb 04, 2015 3:00 am

Det er en rigtig fin faceup Very Happy Virkelig imponerende af et første forsøg! Det er du dygtig til!
Kan du så male en hel masse flere hoveder, så du kan udvikle din stil og lave commissions Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Min første face-up! (summer event head 2014) Empty
IndlægEmne: Sv: Min første face-up! (summer event head 2014)   Min første face-up! (summer event head 2014) Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 7:11 am

Uhh det kunne være mega spændende at beggig sig ind i! Tusind tak. UwU
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Min første face-up! (summer event head 2014) Empty
IndlægEmne: Sv: Min første face-up! (summer event head 2014)   Min første face-up! (summer event head 2014) Icon_minitimeFre Feb 06, 2015 11:05 pm

Kia skrev:
Uhh det kunne være mega spændende at beggig sig ind i! Tusind tak. UwU

Ville hvert fald elske at få lavet en face up ved dig hvis du beslutter dig for at tage commisions engang Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Min første face-up! (summer event head 2014) Empty
IndlægEmne: Sv: Min første face-up! (summer event head 2014)   Min første face-up! (summer event head 2014) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Min første face-up! (summer event head 2014)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Let's Play! [Luts kid delf 2010 summer event head]
» Candy ~ slikkepinde og bolsjer! [Mimi - KDF summer event head 2010]
» Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body]
» Mine nyeste pigers face-ups. [Infinitidoll Miho & Luts 2012 WINTER EVENT Kid Delf Head]
» Mimi (Luts kdf summer '10 event hoved)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: