Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Nogen som har købt fra Dollshe?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Nogen som har købt fra Dollshe? Empty
IndlægEmne: Nogen som har købt fra Dollshe?   Nogen som har købt fra Dollshe? Icon_minitimeOns Mar 11, 2015 8:33 pm

Som titlen siger, vil jeg gerne høre fra nogen som har købt fra Dollshe's hjemmeside(eller hvis i kender nogen som har.) Jeg har kendt til Dollshe i mange år, så ved godt at de er til at stole på. Men vil gerne vide hvordan deres shipping og ventetid er?

Tak!
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Nogen som har købt fra Dollshe? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som har købt fra Dollshe?   Nogen som har købt fra Dollshe? Icon_minitimeOns Mar 11, 2015 10:11 pm

Jeg bestilte gennem deres side den 2/2-15, så jeg venter stadig. Desuden bestilte jeg en Fifth Motif dreng gennem dem, og jeg ved ikke hvor meget Dollshe gør og hvor meget Fifth Motif gør: jeg tror dollshe støber og ordner betaling, mens Fifth Motif samler, pakker og sender. Men jeg kan sagtens holde dig opdateret med hvor længe jeg skal vente Smile
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Nogen som har købt fra Dollshe? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som har købt fra Dollshe?   Nogen som har købt fra Dollshe? Icon_minitimeOns Mar 11, 2015 10:37 pm

Prinsessen skrev:
Jeg bestilte gennem deres side den 2/2-15, så jeg venter stadig. Desuden bestilte jeg en Fifth Motif dreng gennem dem, og jeg ved ikke hvor meget Dollshe gør og hvor meget Fifth Motif gør: jeg tror dollshe støber og ordner betaling, mens Fifth Motif samler, pakker og sender. Men jeg kan sagtens holde dig opdateret med hvor længe jeg skal vente Smile

Sweet! Det nemlig også et 5th motif hoved jeg er ude efter, så vil meget gerne holdes opdateret! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Nogen som har købt fra Dollshe? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som har købt fra Dollshe?   Nogen som har købt fra Dollshe? Icon_minitimeTors Mar 12, 2015 8:40 am

Jeg fik ingen notifikation om at min pakke var sendt, men pludselig en dag lå der en seddel postkassen om en pakke til afhentning.
Dukken nåede sikkert frem i april måned. Den var pakket sikkert, men der var ingen indre-boks (kun en ydre).
Jeg har heldig at min pakke kom uden om tolden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nogen som har købt fra Dollshe? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen som har købt fra Dollshe?   Nogen som har købt fra Dollshe? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nogen som har købt fra Dollshe?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Købt~ [D.o.d U]
» Wolter's feedback xD
» Isabella´s feedback
» Nerdystreaks feedbacktråd
» Nogen der har en Crobidoll Nia? :3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Køb, salg og fællesordrer :: Links til og anmeldelser af onlinebutikker-
Gå til: