Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Iplehouse Rex (i real skin) som pirat!

Go down 
+4
Anori
Hirin
Kurisu
Prinsessen
8 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Empty
IndlægEmne: Iplehouse Rex (i real skin) som pirat!   Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 9:19 am

Iplehouse har det med at lave auktioner på nogle af deres knapt-så-perfekte dukker, og i de auktioner kan man finde nice dukker til billige penge. Og det var lige hvad jeg gjorde.
De satte Rex op som auktion, og fra første øjeblik jeg så ham, vidste jeg, at jeg ville have ham. Jeg har længe overvejet en Rex som pirat sammen med min Morgan, og da jeg så ham her, var jeg solgt.
Han har nogle små skader, men det er simpelthen så svært at se, at jeg er ligeglad. Han har bl.a. en blå prik på den ene kind (det næstsidste billede er taget mod den kind med den blå prik - kan I se den?). Og når det betyder man kan få en Iplehouse EID mand til billige penge (og fed faceup og body blushing), så siger jeg gerne "ja tak!"
Jeg købte Bane's pirattøj i et split ved juletid, da jeg var vild med det, og nu fandt jeg endelig en dukke at proppe i det Razz

Rex har ikke fået et navn endnu, men når mine eksamener er overstået, kan jeg bruge mere tid på ham. Han karakter skal udvikles mere, da jeg ikke ved ret meget om ham.

Billederne er taget med min tlf, og derfor er de ikke så gode.


Stor box! Den var ret besværlig at få med hjem i bussen.
Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! FD56EAE8-4803-4937-BAA6-321183AD5405_zpsecwy0zbz

Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! 16BA136D-A74F-4A6F-855A-88D49F3242E6_zpsbxm1vcob

Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! 530857C4-BC55-4F81-8D5C-D33189EBAC02_zpsxuhe48gw

Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! AAF6428D-1478-430E-8DA5-778A363861C3_zps36lrttet

Den fine faceup
Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! 20F3816A-9F57-4AD5-829B-78090B0811B1_zps10dmonde

Forskel i højde med Morgan (Twigling Ylisande på nYID krop)
Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! E95BADC5-D5F5-4AF1-A6FF-E2C5B849B4DD_zpslftggol9

Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! BF2D3A34-2249-4F0D-A2BD-C450098B2F60_zpsgdz9p3vq

Blå prik?
Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! 5E171503-609E-49CC-8073-057A7590808A_zpsxllw5nbj

Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! 7C9E5D54-699A-4AE8-80B7-30B95E7CCB5B_zpsbwmq0xta


Sidst rettet af Prinsessen Ons Mar 25, 2015 11:35 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Empty
IndlægEmne: Sv: Iplehouse Rex (i real skin) som pirat!   Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 11:02 am

Argh! Han er SÅÅÅÅÅÅÅÅ flot!! *______*
Er så glad for at du fik ham, du har jo sukket efter en læææænge XD
Han er en virkelig lækker pirat-mand ;P
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Empty
IndlægEmne: Sv: Iplehouse Rex (i real skin) som pirat!   Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 8:32 pm

han er virkelig flot!
stort tillykke med ham Very Happy
glæder mig til at se mere til ham Wink
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Empty
IndlægEmne: Sv: Iplehouse Rex (i real skin) som pirat!   Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 9:59 pm

Tillykke med ham! Hvor er han flot XD
Han og Morgan matcher ret godt sammen ;D bliver godt at se hvad du gør ved ham, karaktermæssigt c:
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Empty
IndlægEmne: Sv: Iplehouse Rex (i real skin) som pirat!   Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Icon_minitimeOns Mar 25, 2015 10:06 pm

Hvor er han bare lækker, det er da helt vildt! Stort tillykke med ham, EID-kroppen er så flot <3
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Empty
IndlægEmne: Sv: Iplehouse Rex (i real skin) som pirat!   Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 1:07 am

wow hvor er han sej Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Empty
IndlægEmne: Sv: Iplehouse Rex (i real skin) som pirat!   Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Icon_minitimeTors Mar 26, 2015 1:54 am

Tillykke med ham Smile Han er virkelig skøn!
Man burde holde øje med de auktioner, med de priser jeg nu har hørt om. Det er jo virkelig penge at spare Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Empty
IndlægEmne: Sv: Iplehouse Rex (i real skin) som pirat!   Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Icon_minitimeLør Mar 28, 2015 10:23 pm

Kurisu - Tak Very Happy
Ja, du har måtte høre på mine "vil ha'..." udbrud længe.

Hirin - Tak! Jeg er selv helt skudt i ham Very Happy

Anori - Tak Smile Jeg synes også, at deres højder passer fint sammen. Jeg havde frygtet at han ville blive meget højere end hende, når han var EID og hun er på nYID kroppen.

Manna - Tak! Ja, EID kroppen er bare så fin Very Happy

mystearica - Tak Very Happy

Akatsuki - Tak! Ja, det burde du. Jeg er på deres side en gang om ugen for at se deres auktioner. Deres dukker sælges gerne mellem $300 og $500 i auktionerne. Rex var lidt dyre, men ham var vi vist flere der ville have Smile En jeg kender købte en Erica pige til $350 med faceup, så der er mange penge at spare Smile
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Empty
IndlægEmne: Sv: Iplehouse Rex (i real skin) som pirat!   Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 10:00 pm

Han er virkelig lækker. Tillykke med ham.

Og atter engang sidder stylingen lige i øjet, og man er ikke i tvivl om at det er dig der er hans ejer Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Empty
IndlægEmne: Sv: Iplehouse Rex (i real skin) som pirat!   Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Iplehouse Rex (i real skin) som pirat!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» 2 x Jax Rabbit i normal skin fra Doll Leaves' event ankommer - adopteret fra Frankrig
» Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia]
» Skin & Bones
» Bare Skin and Lace (mild nudity)
» Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: