Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Neon silhuetter

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Neon silhuetter Empty
IndlægEmne: Neon silhuetter   Neon silhuetter Icon_minitimeMan Apr 20, 2015 12:08 am

Jeg sad og blev så frygtelig inspireret af de der silhuetter man lavede i børnehaven tilbage dengang jeg var barn, og så havde Tiger tilfældigvis neonfarvet pap, så jeg måtte i gang. Resultatet kunne sikkert være blevet meget flottere præcist, hvis jeg havde brugt computer i stedet for lampe og væg, men jeg er nu selv okay tilfreds med dem. Jimmie ligner en skaldet alien, men hans hår er så kort og pjusket, det lod sig simpelthen ikke gøre at gengive på andre måder xD

Neon silhuetter Neon%20sillouettes_zpsqzbnehco
Jimmie      -      Kylie      -      Paksu      -      Mary      -      Julia      -      Eliza      -      Nica

Nu pynter de på toppen af mit skab i soveværelset, men mon ikke jeg kan finde på et eller andet at bruge dem til ;D
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Neon silhuetter Empty
IndlægEmne: Sv: Neon silhuetter   Neon silhuetter Icon_minitimeMan Apr 20, 2015 2:53 am

Jeg syntes det er så fedt! Elsker at se andre være kreative..! Fed ide, og syntes det er sjovt hvor meget ''personlighed'' hver sillouette har. Altså som i, at man kan sagtens se forskel og se hver dukke's træk. Very Happy Kunne også forestille mig det er en hyggelig måde at knytte sig til sine dollies. cat
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Neon silhuetter Empty
IndlægEmne: Sv: Neon silhuetter   Neon silhuetter Icon_minitimeMan Apr 20, 2015 3:59 am

Det var i hvert fald en hyggelig måde at bruge lidt tid sammen med dem på, også fordi det var anderledes end "bare" billeder ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Neon silhuetter Empty
IndlægEmne: Sv: Neon silhuetter   Neon silhuetter Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Neon silhuetter
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: