Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Jeres yndlingsbilled!

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Jeres yndlingsbilled! Empty
IndlægEmne: Jeres yndlingsbilled!   Jeres yndlingsbilled! Icon_minitimeOns Aug 05, 2015 6:57 am

Jeg tager tit billeder af mine dukker, og synes til tider jeg får taget et, som jeg er rigtig tilfreds med. Er interesseret i at se det som i selv synes er et af jeres bedste dukkebilleder! Hvad enten det er selve humøret billedet signallerer, om det er lyssætningen du er stolt af, eller fordi du bare er tæskestolt af hvordan du fik din dukke til at posere, vil jeg gerne se det! Very Happy

Man må gerne smide et nyt billed ind på en senere dato, hvis ens personlige smag ændrer sig, eftersom vi hele tiden bliver bedre og lærer mere Smile

En lille anekdote, eller lidt om dukken ville også være lækkert at høre, eller historien om hvordan du kom på billedet?



Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Jeres yndlingsbilled! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres yndlingsbilled!   Jeres yndlingsbilled! Icon_minitimeOns Aug 05, 2015 7:00 am

Jeg lægger gerne selv ud med tråden, for at give en ide om hvad jeg mener Very Happy

Jeres yndlingsbilled! 18303913549_616b5c2729_c

Det her er et lille portrætbilled jeg tog af min Minifee Mirwen da jeg næsten lige havde modtaget hende, som jeg er helt vild med. Jeg synes mirwen sculptet er så smukt, for hun ser så tankefuld og rolig ud, og så er jeg ret forfalden til Sort/Hvid billeder. De har en eller anden "gammeldags" følelse, som jeg elsker Very Happy!
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Jeres yndlingsbilled! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres yndlingsbilled!   Jeres yndlingsbilled! Icon_minitimeOns Aug 12, 2015 6:52 am

Super godt emne! Smile

Jeg valgte dette billede af min Elfdoll Vivien Gwen
Jeres yndlingsbilled! 16587994399_a2d6d56949_z
Selvom der er ting jeg er utilfreds med, så er det et af de billeder, jeg har taget, som jeg er mest tilfreds med.
Og Gwen er bare i sit rette element, hvilket for mig, gør det bedre. For mig er dukkens character så vigtig, så det vægter jeg højere end hvis jeg havde taget et smukt billede, hvor Gwen ville have været helt out of character. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Jeres yndlingsbilled! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres yndlingsbilled!   Jeres yndlingsbilled! Icon_minitimeTors Aug 13, 2015 3:56 am

Akatsuki skrev:
Super godt emne! Smile

Jeg valgte dette billede af min Elfdoll Vivien Gwen
Jeres yndlingsbilled! 16587994399_a2d6d56949_z
Selvom der er ting jeg er utilfreds med, så er det et af de billeder, jeg har taget, som jeg er mest tilfreds med.
Og Gwen er bare i sit rette element, hvilket for mig, gør det bedre. For mig er dukkens character så vigtig, så det vægter jeg højere end hvis jeg havde taget et smukt billede, hvor Gwen ville have været helt out of character. Smile

Spændende emne, men bliver nød til at kommentere dit billede, Akatsuki!
Jeg blev så draget af hendes blik! Virkelig som i, at hun kunne tale når som helst, hun kunne være af kød og blod. Hun nærmest taler til mig! Surprised
Og som du formulerede anerledes, så er det nok ikke det mest æstetiske billede, men det virker så jordbundende og så ''captured'' af hendes personlighed, at jeg må give dig ret i, at det er et billede du kan være stolt af. Det er sjældent man får chancen for at fange det, for mange gange får man kun fanget det æstetiske om dukkerne, og ikke helheden af dem. Syntes det er et virkelig godt foto, og syntes den er naturlig i den forstand, at hun er så oprigtig. Sorry for den lange kommentar, ahhhh, hun er bare så skøn. ( ; 3 ; )
Tilbage til toppen Go down
Vincent

Vincent


Antal indlæg : 215
Age : 39
Geografisk sted : Give
Registration date : 29/12/08

Jeres yndlingsbilled! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres yndlingsbilled!   Jeres yndlingsbilled! Icon_minitimeLør Aug 22, 2015 9:20 am

nu det længe siden jeg har postet noget men tænkte at siden man sku poste sit ynglings billed ville jeg poste et billed af min dukke Vic som er en Lishe. synes selv billedet er okay =)

Jeres yndlingsbilled! 11880833_10207295945134744_1115322939_n_zpsucnhk0df
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Jeres yndlingsbilled! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres yndlingsbilled!   Jeres yndlingsbilled! Icon_minitimeLør Aug 22, 2015 11:32 am

Sjovt emne  Very Happy

Jeg har valgt det her billede af Morgan og Nathaniel, fordi det er et af de eneste billeder jeg har af dem sammen. De er nogle af mine favorit dukker, fordi jeg har brugt så meget tid på dem (udvikle deres karakterer/baggrundshistorier, finde de rigtige dukker, finde det rigtige tøj...).


Jeres yndlingsbilled! 16431029294_82a9cd59e6_z
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeres yndlingsbilled! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres yndlingsbilled!   Jeres yndlingsbilled! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeres yndlingsbilled!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Har jeres dukkesmag ændret sig?
» Vis jeres dukke-værelser :D
» Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder
» Hvad er jeres yndlings firma?
» Jeres flotteste dukke billede?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotorequests-
Gå til: