Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Har i været frustreret på en dukke før?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Har i været frustreret på en dukke før? Empty
IndlægEmne: Har i været frustreret på en dukke før?   Har i været frustreret på en dukke før? Icon_minitimeMan Nov 30, 2015 4:33 am

Når jeg skriver frustrerende mener jeg som i, UGH HVORFOR GIDER DEN HER IKKE SOM JEG VIL??
Jeg taler både om dukkens karakter, selve dukkens krop og mobilitet og måske det at style/male en dukke. Alle ting kan være super frustrerende på hver sin måde, men har i haft en oplevelse hvor i har været tæt på bare at flippe?

Jeg har med en af mine minifee dukker, som jeg i længere tid har givet en faceup for kun at fjerne den igen, og så starte forfra. Det har jeg nok gjort 4-5 gange nu, og sidst jeg stod med en færdig faceup jeg ikke kunne lide, var jeg på grænsen af at tude. Razz

Jeg gad bare ikke mere, og ville bare af med hovedet, og satte det tilsalg flere gange. Så fik jeg fjernet faceuppen og startet på en ny, og nu skinner solen endelig!(Ikke i virkeligheden, det står ned i fede stråler, og jeg kan ikke komme det sidste sealer på..) Langt om længe ser faceuppen ok ud, og jeg er MEGET mere tilfreds end jeg på noget andet tidspunkt har været med hende.

Har i selv en(eller flere) oplevelser som har været super frustrerende? Smile
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Har i været frustreret på en dukke før? Empty
IndlægEmne: Sv: Har i været frustreret på en dukke før?   Har i været frustreret på en dukke før? Icon_minitimeMan Nov 30, 2015 7:55 am

Jeg er flere gange blevet så frustreret på mine dukker at jeg overvejede at kaste dem ind i væggen og trampe på dem (det har jeg dog ikke gjort endnu). Det har gerne været fordi dukken ikke ville stå eller sådan noget. Og resultatet har oftest været, at jeg har solgt dukken.
Den sidste jeg kan huske var min Soom Bix. Hans krop var virkelig noget lort! Jeg overvejede at sælge hele dukken, men jeg endte med at lave en hybrid i stedet for, og så kun sælge hans krop. Så nu er jeg meget mere glad for ham igen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Har i været frustreret på en dukke før? Empty
IndlægEmne: Sv: Har i været frustreret på en dukke før?   Har i været frustreret på en dukke før? Icon_minitimeMan Nov 30, 2015 10:24 am

Jeg kan nikke genkendende til det med faceups. Synes især jeg har problemer med normal og white skin dukker generelt, derfor er jeg stoppet med selv at samle på dem. Desuden så er det bare det værste i verden, når man synes man har lavet en fin faceup, og så skal til at male f.eks. øjenbrynshår eller øjenvipper - og så ryster man lige lidt på hånden = det bare slet ikke ser godt ud. Så er der sådan nogle små-fejl, som man selv kan blive helt hidsig over. XD'
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





Har i været frustreret på en dukke før? Empty
IndlægEmne: Sv: Har i været frustreret på en dukke før?   Har i været frustreret på en dukke før? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Har i været frustreret på en dukke før?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg har været et fjols! [MNF Shushu BOY]
» Dukke par <3
» Dukke blogs
» dukke chatten
» Sanding af tan dukke?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: