Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio]

Go down 
+3
Leechy
Miki
Prinsessen
7 deltagere
ForfatterBesked
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] Empty
IndlægEmne: Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio]   Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] Icon_minitimeOns Dec 23, 2015 2:56 am

Jeg ville bare have et billede eller to af Nasim, min Giorgio, i dag. Fandt en fur wig fra Sunny's World som han kunne bruge midlertidigt, og han fik hans rigtige øjne (som Isabelle ellers havde stjålet).

Først valgte jeg dette billede. Men efter jeg havde redigeret og postet det, følte jeg mig ikke længere sådan tilfreds. Hader det ikke, men ja. Razz
Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] 23279015263_8c3c56171f_c

Derefter prøvede jeg at redigere et andet billede af ham. Jeg fulgte en tutorial med hensyn til øjnene, som MorbidNeeds viste mig. Kan godt se, det ikke blev perfekt, men jeg er sikker på, jeg nok skal lære det ^__^
Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] 23540397389_38155b5f03_c
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] Empty
IndlægEmne: Sv: Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio]   Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] Icon_minitimeOns Dec 23, 2015 3:32 am

Han er rigtig fin. Jeg synes, du har redigeret billederne meget naturligt, og det kan jeg godt lide Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] Empty
IndlægEmne: Sv: Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio]   Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] Icon_minitimeMan Dec 28, 2015 6:33 am

Hvor er han smuk og jeg er helt væk i hans øjne på det sidste billede, har sjældent følt så megen øjenkontakt med en dukke før.
Tilbage til toppen Go down
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] Empty
IndlægEmne: Sv: Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio]   Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] Icon_minitimeMan Dec 28, 2015 6:38 am

Man! Hans krop i den trøje. Damn ;3
Han er bare flot, og han ser bare så sød og følsom og ;_; del endelig mere med ham!
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] Empty
IndlægEmne: Sv: Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio]   Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] Icon_minitimeMan Dec 28, 2015 9:15 pm

Det er nogle virkelige rare og varme billeder, men glemmer helt at det er koldt uden for. Den røde baggrund klær ham, og gør ham endnu varmere. Jeg vil måske forslå at du tager ham et skridt væk fra baggrunden og gør baggrunden mere utydelig, så han er mere skrap, det burde frem hæve hans øjne endnu mere. Og det er lidt synd at ledningen sneg sig med på det første billed. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] Empty
IndlægEmne: Sv: Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio]   Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] Icon_minitimeTirs Dec 29, 2015 7:20 am

Prinsessen skrev:
Han er rigtig fin. Jeg synes, du har redigeret billederne meget naturligt, og det kan jeg godt lide Very Happy

Tusind tak I love you

Miki skrev:
Hvor er han smuk og jeg er helt væk i hans øjne på det sidste billede, har sjældent følt så megen øjenkontakt med en dukke før.

Tak, det er jeg glad for du synes :3

Leechy skrev:
Man! Hans krop i den trøje. Damn ;3
Han er bare flot, og han ser bare så sød og følsom og ;_; del endelig mere med ham!

IH kroppe tho. XD
Tusind tak! Det skal jeg gøre. I love you

wolter skrev:
Det er nogle virkelige rare og varme billeder, men glemmer helt at det er koldt uden for. Den røde baggrund klær ham, og gør ham endnu varmere. Jeg vil måske forslå at du tager ham et skridt væk fra baggrunden og gør baggrunden mere utydelig, så han er mere skrap, det burde frem hæve hans øjne endnu mere. Og det er lidt synd at ledningen sneg sig med på det første billed. Smile

Tusind tak! Very Happy Din kritik er super hjælpende! :3
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] Empty
IndlægEmne: Sv: Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio]   Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] Icon_minitimeTors Dec 31, 2015 4:11 am

Han er så flot! Elsker hans fine ansigt *__*
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] Empty
IndlægEmne: Sv: Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio]   Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] Icon_minitimeMan Jan 04, 2016 3:31 am

Dine dukker skuffer mig aldrig. *w* Hurrhurr, jeg giver Leechy ret i at hans krop i den trøje ikke er noget at klage over. Han er handsooome I love you
Du kunne spamme billeder dagen lang og ville aldrig blive træt af dem(jeg er måske lidt en fangirl overfor dine Iplehouse dukker, lol.)
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] Empty
IndlægEmne: Sv: Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio]   Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] Icon_minitimeMan Jan 04, 2016 7:28 am

Kurisu skrev:
Han er så flot! Elsker hans fine ansigt *__*

Taaak Very Happy

Kia skrev:
Dine dukker skuffer mig aldrig. *w* Hurrhurr, jeg giver Leechy ret i at hans krop i den trøje ikke er noget at klage over. Han er handsooome I love you
Du kunne spamme billeder dagen lang og ville aldrig blive træt af dem(jeg er måske lidt en fangirl overfor dine Iplehouse dukker, lol.)

Din kommentar gjorde mig så glad! I love you Tusind tak for de pæne ord.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] Empty
IndlægEmne: Sv: Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio]   Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Memories I'm Scared to Loose [Iplehouse SID Giorgio]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A Man of Humility [Iplehouse SID Giorgio]
» Boyfriends [Iplehouse SID Eric & Giorgio]
» Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia]
» ~Memories of you~(Ndoll Aiko)
» I wonder.. [Iplehouse I]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: