Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget

Go down 
+3
MorbidNeeds
Akatsuki
Prinsessen
7 deltagere
ForfatterBesked
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget Empty
IndlægEmne: Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget   Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget Icon_minitimeLør Dec 26, 2015 1:11 am

Så kom jul lige i vejen og vi blev en dag forsinket.


Your Love
Hvem er dit største dukke-crush? Det kan være en dukke fra din egen samling, eller f.eks. en dukke du elsker at se dukke op på måske instagram eller andet steds.

Check It Out
Hvilken af dine dukker tager du flest billeder af, og hvorfor?

Romans Revenge
Hvem i din samling har det mest ildre temperament?

Super Bass
Hvilken af dine dukker ville hører musik på max volume?

Starships
Er der nogen i din samling som ryger, eller tager/har taget stoffer i deres baggrundshistorie?

Beez In The Trap
Hey! Et spørgsmål om parykker! Hvilken paryk er din favorit, og hvilken synes du ikke om?

Pills And Potions
Er der nogen i din samling som har noget med magi at gøre? Det kunne f.eks. være en heks, magiker, magisk væsen etc.?

Win Again
Hvad er det bedste køb (kup) du har gjort i hobbyen? Det kan være et hvilket som helst køb i forbindelse med dukker :3

All Things Go
Har du måttet skille dig af med en dukke? Var det hårdt at gøre?

Anaconda
Hvilken af dine dukker ville have den største bagdel IRL?

Feeling Myself
Hvem i din samling giver dig den største selvtillid?


Sidst rettet af Leechy Lør Dec 26, 2015 7:56 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget   Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget Icon_minitimeLør Dec 26, 2015 7:49 am

Jeg fik Starships sangen på hjernen, mens jeg skrev det her. Haha!  Razz
Starships were meant to flyyyyy. Hands up and touch the skyyyy.

Your Love
Hvem er dit største dukke-crush? Det kan være en dukke fra din egen samling, eller f.eks. en dukke du elsker at se dukke op på måske instagram eller andet steds.

Jeg tror det i øjeblikket er Fifth Motif Venitu. Jeg Googler tit billeder af den dukke og jeg synes bare, at han er dejlig. Jeg glæder mig så meget til at se hvad Mr Cho finder på næste gang.

Check It Out
Hvilken af dine dukker tager du flest billeder af, og hvorfor?

Det er meget forskelligt hvilken dukke jeg tager billeder af. Hvis jeg ser på hvilken dukke jeg har flest billeder af, så må det nok være Zombie. I lang tid var han min eneste dukke, der var sådan lidt speciel, så det var sjovt at tage billeder af ham.
Men både Scorpio, Voodoo, Nathaniel og Morgan er kommet godt efter det, men de har bare ikke været her lige så længe.
Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget 9737695974_a64a0617ce_n

Romans
Hvem i din samling har det mest ildre temperament?

Det må være Sparrow, tror jeg. Jeg husker en scene fra hendes historie, hvor Nathaniel mødes med hende for at fortælle, at han altså ikke er død, men hun råber bare af ham i stedet for og giver ham en lussing (hun er frustreret over at han ikke har givet lyd fra sig før).

Super Bass
Hvilken af dine dukker ville hører musik på max volume?

Jeg tror det må være Zombie. Jeg kunne godt forestille mig, at han kunne høre musik på max volumen Razz

Starships
Er der nogen i din samling som ryger, eller tager/har taget stoffer i deres baggrundshistorie?

Næh, det tror jeg ikke. Ikke det som jeg ved af i hvert fald, men…
Måske godt Voodoo kunne have været afhængig af stoffer som ung, da det ikke er nemt at kunne magi. Jeg ved at det har lagt et voldsomt pres på ham, som han havde svært ved at håndtere. Men jeg ved meget lidt om hans baggrundshistorie, da han ikke gerne snakker om det.

Beez In The Trap
Hey! Et spørgsmål om parykker! Hvilken paryk er din favorit, og hvilken synes du ikke om?

Det er rigtig svært. Jeg har mange parykker som jeg ret godt kan lide, og parykker som bare er helt perfekte til de dukker, som har dem. Jeg vælger min favorit som den paryk, som ser pæn ud på flere dukker. Det er denne blonde paryk fra Monique:
Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget 20449190503_d489fb0179_n
Jeg ved hvilken paryk, der er den værste, men jeg har ikke lige noget billede af den. Den er bare meget, meget underlig.

Pills And Potions
Er der nogen i din samling som har noget med magi at gøre? Det kunne f.eks. være en heks, magiker, magisk væsen etc.?

Jep, det kan Voodoo.
Han kan 'nordlig magi', som egentlig bare er en form for voodoo magi.
Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget 23223420342_d6790744d2_n

Win Again
Hvad er det bedste køb (kup) du har gjort i hobbyen? Det kan være et hvilket som helst køb i forbindelse med dukker :3

Det er jo svært! Alle mine dukker er gode køb, men bedste kup... Måske det som jeg har gang i lige nu. Jeg vil have en bror til Marina, så jeg besluttede mig for at skaffe et nyt Volks SD16 Ruby hoved og en Ringdoll RGM-4 krop i tan. Begge dele kunne jeg finde på DoA til langt under normalprisen.

All Things Go
Har du måttet skille dig af med en dukke? Var det hårdt at gøre?

Ja, det har jeg. Heldigvis er de fleste dukker solgt af lyst og ikke af nød, men nogle få er solgt af nød. Jeg kan huske, at jeg solgte min Volks YoTenshi Yuh for at skaffe penge og det var utrolig hårdt, men så købte jeg hende tilbage 2 måneder senere og hun er her stadig Very Happy
Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget 11935201594_a9e07303d0_n

Anaconda
Hvilken af dine dukker ville have den største bagdel IRL?

Hahaha, det aner jeg ikke. Den del af deres baggrundhistorier har jeg ikke arbejdet på.

Feeling Myself
Hvem i din samling giver dig den største selvtillid?

Scorpio; jeg ved dog ikke lige hvad det er ved hende. Måske er det, at jeg synes hun er så smuk en dukke, men jeg ved hvor uperfekt hun er både som karakter og som dukke.
Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget 21477095163_b20b673e96_n
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget   Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget Icon_minitimeLør Dec 26, 2015 8:27 pm

Your Love - Hvem er dit største dukke-crush? Det kan være en dukke fra din egen samling, eller f.eks. en dukke du elsker at se dukke op på måske instagram eller andet steds.
Jeg vil tillade mig at svare på spørgsmålet gange 2.
Mit dukke-crush fra min egen samling er Trisha, min Angela.
Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget 23073528320_229bb29eb3_c
Af andres dukker er jeg helt skudt i Sarqq's Renate og Sherimii's Carmen

Check It Out - Hvilken af dine dukker tager du flest billeder af, og hvorfor?
Helt klart Trisha, fordi hun er min besættelse for tiden, men Morgan fortjener at blive nævnt også.
Her har I lige et billede af Morgan, nu hvor Trisha lige er blevet postet:
Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget 23525193731_91cfc02724_c

Romans Revenge - Hvem i din samling har det mest ildre temperament?
Puha, måske David (LLT Lazuli, som pt. er på layaway). Han er normalvis glad og munter, men han har et kæmpe temperament, især hvis man verbalt angriber hans lillebror, Chris.

Super Bass - Hvilken af dine dukker ville hører musik på max volume?
Igen må det være David. Razz

Starships - Er der nogen i din samling som ryger, eller tager/har taget stoffer i deres baggrundshistorie?
Mange, mange af dem ryger cigaretter. Så der gider jeg ikke engang nævne dem Razz
Derudover så tager David alskens stoffer for at kunne eksistere, og Trisha er lige kommet hjem fra afvænning, så på sin vis er de et forfærdeligt par.

Beez In The Trap - Hey! Et spørgsmål om parykker! Hvilken paryk er din favorit, og hvilken synes du ikke om?
Jeg elsker mange af mine parykker, men min yndlings må være Isabelles. Den er enkel, men farven og stilen er så god sammen.
Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget 22493650615_a800b05de4_c

Pills And Potions - Er der nogen i din samling som har noget med magi at gøre? Det kunne f.eks. være en heks, magiker, magisk væsen etc.?
Well, alle mine dukker er mennesker, så nej egentlig ikke, men Hannah går super meget op i at lege med Ouiji boards og tarrot kort og den slags. Razz

Win Again - Hvad er det bedste køb (kup) du har gjort i hobbyen? Det kan være et hvilket som helst køb i forbindelse med dukker :3
Ehm.. Måske min Eclipse21 paryk, som jeg fandt på DoA til $60 eller mine Dollshe øjne, som jeg også fandt på DoA til $35 inden for EU Smile


All Things Go - Har du måttet skille dig af med en dukke? Var det hårdt at gøre?
Det har været sket ja, og ja, det har ikke altid været lige sjovt Sad

Anaconda - Hvilken af dine dukker ville have den største bagdel IRL?
Muligvis Hannah. Haha.

Feeling Myself - Hvem i din samling giver dig den største selvtillid?
Helt klart Felix.
Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget 23846007011_799cf651bd_c
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget   Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget Icon_minitimeTirs Dec 29, 2015 5:29 am

Your Love
Hvem er dit største dukke-crush? Det kan være en dukke fra din egen samling, eller f.eks. en dukke du elsker at se dukke op på måske instagram eller andet steds.


Vil sige alle fra min flok hvis jeg skulle være heldig at støde på dem ind i mellem. Men dem jeg ser mest er DOD H Ducan og DS Saint.

Check It Out
Hvilken af dine dukker tager du flest billeder af, og hvorfor?


Var engang Riku, måske fordi han kom først, måske fordi jeg havde så mange ideer. Så tog Liam over og idag er det mere ligeligt fordelt over dem alle.

Romans Revenge
Hvem i din samling har det mest ildre temperament?


Liam, selvom han ikke synes at være typen.

Super Bass
Hvilken af dine dukker ville hører musik på max volume?


Ayden

Starships
Er der nogen i din samling som ryger, eller tager/har taget stoffer i deres baggrundshistorie?


Ayden, Bastian, Elliott, Jesse, Sasha, Dmitri
Alle har de røget/ryger stadig og prøvet enten pot eller hash

Beez In The Trap
Hey! Et spørgsmål om parykker! Hvilken paryk er din favorit, og hvilken synes du ikke om?


Mine absolut favourit parykker er dem fra Monique. De er utroligt flotte og så bløde og naturtro. En skam at jeg dengang jeg startede ud lod mig skræmme af deres billeder og troede det var noget dyrt billigbras de prøvede at sælge en.
Skuffelser, DZ. Fik wigs med i fullsets og var som om de ikke engang prøvede at gøre sig umage overhovedet. Wig capen kunne ses i den ene fiber wig og fur wiggen var syet af en med 12 tommelfingre. Leeke har også med at man kan være uheldig med at kunne se wigcappen.

Pills And Potions
Er der nogen i din samling som har noget med magi at gøre? Det kunne f.eks. være en heks, magiker, magisk væsen etc.?


Harry og Draco er, surprise surprise, begge troldmænd. Oleander er en forstørret Minimoy, et lille væsen der lever i skovbunden og er kun omkring en tomme høj.

Win Again
Hvad er det bedste køb (kup) du har gjort i hobbyen? Det kan være et hvilket som helst køb i forbindelse med dukker :3


En BtssB kjole der ellers ville have kostet omkring 1500-2000kr jeg fik hjem til 500kr. Selv hvis den havde kostet mere havde det været pengene værd! Og for et lille halvt års tid siden et LR Svein hoved til $120.

All Things Go
Har du måttet skille dig af med en dukke? Var det hårdt at gøre?


Yeah, godt nok ved at være nogle år siden, men nej, var ikke noget der gjorde noget da jeg var afklaret og hans character var blevet voksen så det var bare som at se på en tom skal. Var dejligt at se ham komme hjem til en ny familie.

Anaconda
Hvilken af dine dukker ville have den største bagdel IRL?


Taffy I guess, har ikke lige noget billede, men vil groft skyde på han ville.

Feeling Myself
Hvem i din samling giver dig den største selvtillid?


Ved ikke lige, dem alle vel
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget   Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget Icon_minitimeTirs Dec 29, 2015 6:17 am

Your Love
Hvem er dit største dukke-crush? Det kan være en dukke fra din egen samling, eller f.eks. en dukke du elsker at se dukke op på måske instagram eller andet steds.
Uhh, en af mine bekendte har en Migidoll Ryu, og han er bare noget så dejlig Embarassed Jeg er så ked af at hun har lagt hobbyen fra sig, men heldigvis har hun taget mange billeder inden hun stoppede.

Check It Out
Hvilken af dine dukker tager du flest billeder af, og hvorfor?
Eliza, uden tvivl xD Hun er bare så nem at have med at gøre, og så er hun den jeg har haft med flest steder henne Very Happy

Romans Revenge
Hvem i din samling har det mest ildre temperament?
Puha, det ved jeg faktisk ikke, mig selv måske xD Der er faktisk ikke rigtig nogle i min samling der kan blive sådan rigtig tossede, heldigvis Wink

Super Bass
Hvilken af dine dukker ville hører musik på max volume?
Kylie, hun er min party girl Very Happy

Starships
Er der nogen i din samling som ryger, eller tager/har taget stoffer i deres baggrundshistorie?
Ikke så vidt jeg ved Razz

Beez In The Trap
Hey! Et spørgsmål om parykker! Hvilken paryk er din favorit, og hvilken synes du ikke om?
Jeg er vild med den orange mohair wig jeg har købt på etsy. Den er så blød og fluffy og lækker <'3
Jeg er ikke så vild med Jimmies wig, den er fra hans fullset, og ikke så samarbejdsvillig. Men det er et luksusproblem, så han har ikke fået en ny endnu, arme dreng xD

Pills And Potions
Er der nogen i din samling som har noget med magi at gøre? Det kunne f.eks. være en heks, magiker, magisk væsen etc.?
Ikke direkte, men eftersom Julia og Paksu begge har fantasy parts må der næsten have været en eller anden form for magi involveret. Det er dog ikke noget jeg har hængt mig i, og Eliza er så glad og åben at hun ikke har stille spørgsmålstegn ved det, hun synes bare det er sejt Very Happy

Win Again
Hvad er det bedste køb (kup) du har gjort i hobbyen? Det kan være et hvilket som helst køb i forbindelse med dukker :3
Da jeg fik lov til at købe Kylie, min Iplehouse I i realskin af en veninde for 2000,- selv om hun lige havde fået hende hjem.

All Things Go
Har du måttet skille dig af med en dukke? Var det hårdt at gøre?
Jeg har solgt mine 2 SD drenge, og det var lidt trist, men de sad bare og sad, og jeg følte at de burde have lov til at finde en anden ejer, der kunne give dem den kærlighed de fortjener.

Anaconda
Hvilken af dine dukker ville have den største bagdel IRL?
Kylie, hendes hofter og baller er et tilbagevendende problem når det kommer til at finde bukser til hende Razz

Feeling Myself
Hvem i din samling giver dig den største selvtillid?
Jeg føler at vi kører en Kylie-runde Very Happy Hun er et symbol på alt det jeg ønskede at være da jeg var yngre, men aldrig turde.
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget   Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget Icon_minitimeOns Dec 30, 2015 11:09 am

Your Love
Hvem er dit største dukke-crush? Det kan være en dukke fra din egen samling, eller f.eks. en dukke du elsker at se dukke op på måske instagram eller andet steds.

Af mine egne dukker må det være Thalia. Af andres dukker, er jeg helt skudt i flere af Sarqqs skønne piger!

Check It Out
Hvilken af dine dukker tager du flest billeder af, og hvorfor?

Det må vist være Shay. Embarassed  Hun er bare så nem at tage billeder af, hun er super fotogen og ser godt ud i alt. xD

Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget 18546622199_639eb2b531

Romans Revenge
Hvem i din samling har det mest ildre temperament?

Hm, det har Trent nok. Han har en tendens til let at ende i slåskampe. Dog prøver han ihærdigt at sætte en dæmper på det igennem boksning.

Super Bass
Hvilken af dine dukker ville hører musik på max volume?

Nok også Trent. Caleb hører nok også højt musik en gang i mellem, men han vil nu hellere se en god dokumentar. XD

Starships
Er der nogen i din samling som ryger, eller tager/har taget stoffer i deres baggrundshistorie?

Igen Trent og Caleb. De ryger begge, Caleb ryger lidt for meget hash og Trent har nok prøvet lidt af hvert.

Beez In The Trap
Hey! Et spørgsmål om parykker! Hvilken paryk er din favorit, og hvilken synes du ikke om?

Uha, uha.. Jeg har et par stykker, som jeg er helt vilde med!! Især de parykker, som Shay har en tendens til at stjæle. xD Jeg har desværre ikke rigtigt nogle billeder af mange af de nyere. D: Derudover sælger jeg helst parykker, som jeg ikke er så glad for.

Pills And Potions
Er der nogen i din samling som har noget med magi at gøre? Det kunne f.eks. være en heks, magiker, magisk væsen etc.?

Nope, de er mennesker alle sammen. Ayla har dog en fantasiven, Isi, som er magisk.

Win Again
Hvad er det bedste køb (kup) du har gjort i hobbyen? Det kan være et hvilket som helst køb i forbindelse med dukker :3

Helt klart Thalia, min Iplehouse Stella. Hun var godt 1200 kr billigere end fra Iplehouse, plus at hun er købt inden for EU, så jeg sparede også tolden på hende.

All Things Go
Har du måttet skille dig af med en dukke? Var det hårdt at gøre?

Jeg har kun solgt dukker, som jeg har mistet interessen for at eje, så det har ikke været hårdt.

Anaconda
Hvilken af dine dukker ville have den største bagdel IRL?

Ehm, det gætter jeg på Thalia har. xD

Feeling Myself
Hvem i din samling giver dig den største selvtillid?

Det er der flere af dem, der gør på forskellige punkter, men jeg vil mene at Shay nok er den, der giver mig mest selvtillid.
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget   Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget Icon_minitimeTors Dec 31, 2015 4:01 am

Your Love
Hvem er dit største dukke-crush? Det kan være en dukke fra din egen samling, eller f.eks. en dukke du elsker at se dukke op på måske instagram eller andet steds.

Hmm...det må være Peak's Woods FoC Dandy Tristan - han er fantastisk Very Happy

Check It Out
Hvilken af dine dukker tager du flest billeder af, og hvorfor?

Jeg har endnu ikke taget så mange billeder, men so far må det siges at være Alice, da hun er den eneste færdige af mine. Very Happy
Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget Done6

Romans Revenge
Hvem i din samling har det mest ildre temperament?

Det tror jeg Freyah har. Hun er ikke sådan at bide skeer med XD

Super Bass
Hvilken af dine dukker ville hører musik på max volume?

Ingen af dem jeg har lige pt ville sætte pris på vildt højt musik tror jeg. Haha, men hvis de var i 'vores' univers kunne jeg forestille mig at Fitzwilliam ville nyde Pink Floyd og lignende på fuld smadder.

Starships
Er der nogen i din samling som ryger, eller tager/har taget stoffer i deres baggrundshistorie?

Jeg har en mistanke om, at både Ludwig og 'Crow' ryger lidt opium af og til, når de er ude at lege med damer <__<
De ryger også vandpibe når de kommer på de kanter.

Beez In The Trap
Hey! Et spørgsmål om parykker! Hvilken paryk er din favorit, og hvilken synes du ikke om?

Det er pt denne Peak's Woods wig som jeg fik med til Ophelia. Den er fantastisk blød og af overraskende god kvalitet. Vil dog gerne til at lave mine egne snart.
Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget 2015-02-19%2B18.06.26

Pills And Potions
Er der nogen i din samling som har noget med magi at gøre? Det kunne f.eks. være en heks, magiker, magisk væsen etc.?

Alle mine er mennesker, men Codelia kan spå ved hjælp af en ældgammel form for runemagi.

Win Again
Hvad er det bedste køb (kup) du har gjort i hobbyen? Det kan være et hvilket som helst køb i forbindelse med dukker :3

Jeg har købt nogle virkelig nice sko på TaoBao, som var billigere end de fleste andre steder. Men ellers synes jeg altid det er gode ting jeg køber XD' Måske nok bare fordi jeg ikke ved bedre.

All Things Go
Har du måttet skille dig af med en dukke? Var det hårdt at gøre?

Jeg har solgt et par stykker i tidens løb, men det har været fordi jeg ville og ikke af nød. Derfor har jeg ikke oplevet at jeg har fortrudt et salg, og da det altid har været en velovervejet beslutning, så har jeg været helt OK med det.

Anaconda
Hvilken af dine dukker ville have den største bagdel IRL?

Bagdel? Anaconda, anaconda...Ah, så har Ludwig nok den største 'bagdel' ;D

Feeling Myself
Hvem i din samling giver dig den største selvtillid?

Hmm...jeg tror det er lidt afhængigt af dag og tid. Det skifter en del. Oftest er det den jeg arbejder på, som jeg føler giver mig mest motivation. Det er altid dejligt at få positiv respons på dukkerne Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget   Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget Icon_minitimeLør Jan 02, 2016 11:07 pm

Your Love
Hvem er dit største dukke-crush?
https://instagram.com/p/_B2RIpO20o/
Det er for tiden Varg som tilhører natmarran på instagram.  Tatoveringer, bidende sarkasme og et alt for afslappet forhold til alkohol? Han er bare så damn badass! Jeg kan ikke andet end at anbefale at følge natmarran! Hun poster nogle fantastiske ting.

Check It Out
Hvilken af dine dukker tager du flest billeder af, og hvorfor?
Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget 6C337337-71FA-49A0-85F3-D8129D244332
Lige nu er det nok meget det samme, da alle mine dukker er nye for mig. Jeg har vidst flest billeder af Josie, men hun er også den dukke der er tættest på at være komplet.

Romans Revenge
Hvem i din samling har det mest ildre temperament?
Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget 3D018BF3-81F1-4B2B-A6CC-C40B94017428
Nok Josie, men hun skal også finde sig i ret meget!

Super Bass
Hvilken af dine dukker ville hører musik på max volume?
Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget BE305507-2389-4648-B863-AF1F9C16E969
Det må være Josie. Det er jo hendes lejlighed, så når hun bliver træt af sine surprise-du-har-permanente-ubudne-gæster så er det godt at skrue op og skråle med.

Starships
Er der nogen i din samling som ryger, eller tager/har taget stoffer i deres baggrundshistorie?
Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget 619E09C6-AFB8-4153-A300-8D7A82BE931B
Lige nu? Nej, men jeg har planer om at få en gammel karakter hjem, Shelley, som udøver ritualer som nogle gange involverer urter som kan få sindet til at vandre.

Beez In The Trap
Hey! Et spørgsmål om parykker! Hvilken paryk er din favorit, og hvilken synes du ikke om?
Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget 85E81AFA-C9E5-4AB2-BAB3-D1471846E00A
Aphra's paryk! Det var min første hjemmelavede og jeg synes den blev så fed!! Jeg har masser af håbløse parykker derhjemme, som er ubrugelige, men stadigvæk for gode til at smide ud XD

Pills And Potions
Er der nogen i din samling som har noget med magi at gøre? Det kunne f.eks. være en heks, magiker, magisk væsen etc.?
Henry er varulv (omend en ussel en), Aphra ejer en butik der sælger magiske remedier. Enenkiel er en engel, raptordrengen er af drageslægt og ja.... Hele min samling er baseret på at Josie tiltrækker alskens magisk og overnaturligt godtfolk (og sletfolk).

Win Again
Hvad er det bedste køb (kup) du har gjort i hobbyen?
Helt bestemt Aphra. Min veninde forærede mig hende (eller rettere; hun forærede mig en Dream of Doll Calla, og kroppen passede perfekt til min Elfdoll Bambu).

All Things Go
Har du måttet skille dig af med en dukke? Var det hårdt at gøre?
Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget 7EF97826-CB0C-4429-8254-1E47F6779171
Hmm, det var ikke som sådan noget jeg "måtte", men da jeg skilte mig af med Sakakis Delf Shiwoo skal, var det hårdt. Jeg ville forny ham med en mere realistisk dukke, og som vi alle ved så fungerede det bare ikke, så jeg har slet ikke den karakter mere :/

Anaconda
Hvilken af dine dukker ville have den største bagdel IRL?
Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget 4A24D542-9370-462F-9568-23BF081AF3A4
Ah yes, det vigtigste spørgsmål i dette prompt! Hmm, sikkert Josie. Hun er en curvy sag, og Aphra er lidt af en bønnestage.

Feeling Myself
Hvem i din samling giver dig den største selvtillid?
Super spændende spørgsmål, men min samling er så ny. Jeg tror måske at deres faceups giver mig selvtillid... Jeg er så glad for at jeg ikke blev fuldstændig rusten i min fem år lange pause fra hobbyen :3 den kreative proces er utroligt vigtig for mig, så tænk hvis det ikke fungerede for mig mere. Phew!!
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Sponsoreret inhold





Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget Empty
IndlægEmne: Sv: Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget   Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ugens prompt (Uge 52): Nicki Minaj tagget
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ugens Prompt: Hvad vil du helst...? (Uge 4)
» Ugens Prompt: 50Q BJD Meme part 4 ud af 5 (Uge 14)
» Ugens prompt: Too Spooky BJD Monster Tag (Uge 2)
» Ugens prompt (uge 51): Taylor Swift BJD tag
» Ugens prompt. Dukkernes historie [Uge 53]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: