Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia]

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] Empty
IndlægEmne: Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia]   Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] Icon_minitimeMan Jan 04, 2016 3:39 am

Så kom dagen hvor jeg mente Henry havde leget nok med vennerne på Amager og skulle med hjem.
Han blev bugseret hjem og idag lavede jeg en hurtig baggrund til billeder.

Det blev kun til to gode, for der skulle lige gås med hunde, og pludselig forsvandt det gode lys.
------------------

Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] 11C4D014-AFE5-401F-81DD-9FC7FAEE3E21
Theo, Henry og Josie. Det hele ligner lidt et setup til akavede julekort til familien XD

Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] EBCACDCE-2ED6-4D71-A152-79EA1E3B16CB
Henry og Josie er endelig sammen på samme billede.

Stakkels Theo har ingen at putte med, men I ved; ingen arme? Ingen småkager (eller; ingen puls? Ingen kærtegn... Eller noget i den retning).
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] Empty
IndlægEmne: Sv: Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia]   Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] Icon_minitimeMan Jan 04, 2016 5:23 am

Hvor er det rart at se nogle af dine dukker. Jeg kan godt lide dem alle sammen Very Happy

Stakkels Theo! Jeg sender nogle virtuelle knus til den lille dreng Razz
Er Theo egentlig Ariellas (kan ikke huske hendes brugernavn) gamle Vivien? Hendes gamle Vivien har jeg nemlig ikke styr på hvor er endt (men hun kan selvfølge også stadig have ham).
Tilbage til toppen Go down
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] Empty
IndlægEmne: Sv: Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia]   Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] Icon_minitimeMan Jan 04, 2016 5:32 am

Prinsessen:
Tak :3 Jeg er sikker på at Theo påskønner det.

Ja, det er faktisk Ariellahs gamle Vivien. Hun spurgte om jeg ville købe ham, og egentlig havde jeg sagt at jeg bare ville male ham (da jeg ikke lige havde råd til endnu en dukke), så hun kunne sælge ham. Men så fik jeg jo fingre i ham, og kunne ikke slippe ham igen. Så vi har lavet en layaway ordning.
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] Empty
IndlægEmne: Sv: Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia]   Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] Icon_minitimeMan Jan 04, 2016 6:22 am

Det er sådan nogle fede dukker Very Happy
Elsker Theo, han er altså så fin *^^*
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] Empty
IndlægEmne: Sv: Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia]   Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] Icon_minitimeMan Jan 04, 2016 7:27 am

Du har altså sådan nogle smukke dukker! Er især ved at blive fan af Josie <3
Hvilken krop er Theo på? Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] Empty
IndlægEmne: Sv: Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia]   Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] Icon_minitimeMan Jan 04, 2016 10:51 pm

Hurra for akavede familiebilleder Very Happy Det er noget værre noget med de her vintermåneder, lyset holder så utrolig kort tid..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] Empty
IndlægEmne: Sv: Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia]   Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» No Fear Now [Iplehouse EID Rebecca boy & Elfdoll Vivien]
» En stille stund (elfdoll Vivien)
» måske? ( EID iplehouse chase)
» Lydia Granger [Elfdoll Vivien]
» Ich Hab Style Und Das Geld [Elfdoll Vivien]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: