Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hygge dage [Minifee elf Rin]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Hygge dage [Minifee elf Rin] Empty
IndlægEmne: Hygge dage [Minifee elf Rin]   Hygge dage [Minifee elf Rin] Icon_minitimeFre Jan 22, 2016 3:34 am

Tog et par billeder af Paprika i dag, og fandt ud af at de shorts jeg har ikke passer i stilen, til resten af sættet.. Så hun hygger rundt i underbukser.  cat  Det gør vi vel alle engang imellem.

Hygge dage [Minifee elf Rin] 21k9ml4
-
Hygge dage [Minifee elf Rin] 2zfsxsn
-
Hygge dage [Minifee elf Rin] 2rgfk74

Tak for kigget! cat
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Hygge dage [Minifee elf Rin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge dage [Minifee elf Rin]   Hygge dage [Minifee elf Rin] Icon_minitimeFre Jan 22, 2016 9:41 am

Hun er rigtig fin (selv uden bukser på Razz ) Jeg kan ret godt lide hendes stil - hun minder mig om en der vil hygge derhjemme med Netflix eller PlayStation og som bare lige er gået ud i køkkenet efter mad (måske er det bare fordi det er det jeg ville have gjort, hvis jeg var hende) Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Hygge dage [Minifee elf Rin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge dage [Minifee elf Rin]   Hygge dage [Minifee elf Rin] Icon_minitimeMan Jan 25, 2016 4:34 am

Hvor er hun fin! Elsker kombinationen af faceuppen og tøjet Very Happy Skaber en cool kontrast ;D
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Hygge dage [Minifee elf Rin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge dage [Minifee elf Rin]   Hygge dage [Minifee elf Rin] Icon_minitimeTirs Jan 26, 2016 4:47 am

Hun er en cutie patootie! <3 Elsker hendes look. Din styling af dukker er altid unik og perfekt Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Hygge dage [Minifee elf Rin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge dage [Minifee elf Rin]   Hygge dage [Minifee elf Rin] Icon_minitimeFre Jan 29, 2016 7:33 am

Tusind tak alle tre!

Prinsessen - Der er noget med det der Netflix n chill, haha! Razz

Akatsuki - Tak, er vildt glad for du kan lide min styling! ; w ; Har godt nok også rodet meget rundt i det, for at finde ud af hvad jeg kan lide.. Men tusind tak!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hygge dage [Minifee elf Rin] Empty
IndlægEmne: Sv: Hygge dage [Minifee elf Rin]   Hygge dage [Minifee elf Rin] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hygge dage [Minifee elf Rin]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jule-hygge. :D
» Hygge billeder ;)
» Wu Baí i gården og hygge...mange bileder (dillui head-dot body )
» Dukke-hygge-tingeling (fordi jeg er så god til navne) (Mnf shushu, D.O.C Leya, kid delf cherry)
» MiniFee tøj og sko

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: