Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

IndeksIndeks  FAQFAQ  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Login  

Share | 

Ilya - SoulDoll Keith

Go down 
ForfatterBesked
MorbidNeeds

Antal indlæg : 185
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

IndlægEmne: Ilya - SoulDoll Keith   Ons feb 17, 2016 3:35 am

When I saw this little guy on the local forum, at first I told myself no, that I had plans and should stick to them. Sure, stick to them, more like stick it to them and go right ahead! xD So I did not too long after.
While I waited I had hoped to find tonnes of pictures but found no more than a small handful, by a whopping two people! What d'ya say! Wow! But since the wait got shortened down drastically from a layaway plan going for 4 months it was really only about 14 days/3 weeks, give and take, it suddenly became less important.
Then today he arrived and I really had to hold myself back from not just simply opening the box and get him outta there in a rush to shoot a couple pictures along the way.

And there, 47cm of pure perfection. Going to repaint him and find some smaller eyes somewhere, but damn I love him to bits already and that set of clothing! It's such nice materials and sown so well! Looking forward being able to share more pictures of this kiddo in the galleries for sure!

Thanks for watching!
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Prinsessen
Admin

Antal indlæg : 817
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

IndlægEmne: Re: Ilya - SoulDoll Keith   Ons feb 17, 2016 4:23 am

Hvor er han flot! Very Happy
Jeg glæder mig til at se hvordan han kommer til at se ud, når du får ham malet om.

Kurisu
Moderator

Antal indlæg : 645
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

IndlægEmne: Re: Ilya - SoulDoll Keith   Ons feb 17, 2016 9:55 am

Ohhh!! Han er SÅ flot *___*
Fantastisk sæt tøj også. Wau. Souldoll har sådan en fed stil Very Happy
Glæder mig også virkelig meget til at se hvad du gør ved denne fyr ^^

Antal indlæg : 719
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

IndlægEmne: Re: Ilya - SoulDoll Keith   Tors feb 18, 2016 12:37 am

Stort tillykke med ham, han har nogle virkelig flotte læber Very Happy Og tøjet ser super godt ud, jeg holder aldrig op med at blive fascineret over hvad der er muligt i dukke-størrelser xD
Vis brugerens profil
Kia

Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

IndlægEmne: Re: Ilya - SoulDoll Keith   Tors feb 18, 2016 1:47 am

Hold op et fantastisk outfit. Virkeligt fint håndværk, wowza! Syntes der er noget dejligt melankolsk over Souldolls dukker, især de faceups de laver.
(Måske fordi jeg i en periode var helt vild med deres dukker, men det er mange år siden.) Håber du for megen glæde af ham. Så køn en dreng du har fået dig! Smile
Og takker lige for billedet med missar i kassen, jeg kan bare ikke modstå katte. cat
Vis brugerens profil
MorbidNeeds

Antal indlæg : 185
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

IndlægEmne: Re: Ilya - SoulDoll Keith   Tors feb 18, 2016 2:14 am

Prinsessen> Takker, glæder mig også til at kunne pille rundt med pasteller og puste liv i ham migselv owo

Kurisu> Sættet er utroligt flot, endnu mere når man ser det personligt og ikke bare på billeder. Gør da klart at man overvejer at investere i tøj derfra i fremtiden! Og tak =)

Manna> Takker! Og det har han ja, kan man andet end blive fascineret over hvor mange detaljer det er muligt at proppe i et sæt tøj i så lille en scala?

Kia> Det med melankoli kan du have ret i, også selvom du har været vild med firmaet før, der er lidt over det ved ham her og elsker det! Og glæde jo, kan slet ikke lade ham være xD Skulle jo lige have ham tigeren med når han nu ikke flyttede sig fra kassen, skøre dyr.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Ilya - SoulDoll Keith   

Ilya - SoulDoll Keith
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Pure One [Ilya - SoulDoll Keith]
» Min Luna (Souldoll Amy)
» Lidt leg med filtre og stemning. [Souldoll Mayu, MNF Seorin, Ringdoll Dylan, MNF Sleeping Seorin mod]]
» Souldoll Kid pigel valg - jeres meninger
» My dolls [AH - Ryan] [Souldoll - Madalyn] [Sora minimee] [Bobobie Apollo] [WARNING GORE!]