Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Det at have penge + unødvendige cravings?

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Det at have penge + unødvendige cravings? Empty
IndlægEmne: Det at have penge + unødvendige cravings?   Det at have penge + unødvendige cravings? Icon_minitimeFre Mar 18, 2016 1:54 am

Som titlen siger, kender i det at man har lidt penge på lommen og samtidig har cravings til at købe et eller andet dukkerelateret? Også selvom man ikke lige går og har et bestemt ønske, eller noget man står og mangler?

For sådan har jeg det godt nok lige nu, og prøver desperat på ikke at lave et impulskøb. Laughing For nøj jeg kunne godt tænke mig en SD igen, og nu har Angelesque jo fået dealership med Luts.. Det frister gevaldigt!
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Det at have penge + unødvendige cravings? Empty
IndlægEmne: Sv: Det at have penge + unødvendige cravings?   Det at have penge + unødvendige cravings? Icon_minitimeFre Mar 18, 2016 6:22 am

Kender det! Jeg endte med at købe en Iplehouse EID Lawrence som et impulskøb sidste år, fordi jeg havde en del penge til overs XD'
Men pengene er nu også rare at have 'Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Det at have penge + unødvendige cravings? Empty
IndlægEmne: Sv: Det at have penge + unødvendige cravings?   Det at have penge + unødvendige cravings? Icon_minitimeFre Mar 18, 2016 9:33 am

Impulskøb er min største fjende Very Happy Jeg er heldigvis blevet bedre til at smide penge til side med årene, men for bare 3-4 år siden havde jeg alt for mange penge mellem hænderne, og så kunne man jo godt liiige købe nogle småting, eller en dukke eller to Razz
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Det at have penge + unødvendige cravings? Empty
IndlægEmne: Sv: Det at have penge + unødvendige cravings?   Det at have penge + unødvendige cravings? Icon_minitimeLør Mar 26, 2016 9:48 am

Syntes især det er hårdt nu hvor jeg har fået penge tilbage i skat. ._. Har sådan lyst til at købe et hoved eller en bunke tøj lige nu. Embarassed Kan ikke lade vær med at føle mig lidt dum, når der jeg bliver nød til at overtale mig selv om at det handler om kvalitet, ikke kvantitet lol.
Tilbage til toppen Go down
Skumring

Skumring


Antal indlæg : 15
Age : 51
Geografisk sted : Gamlebyen, Oslo, Norge
Registration date : 30/12/08

Det at have penge + unødvendige cravings? Empty
IndlægEmne: Sv: Det at have penge + unødvendige cravings?   Det at have penge + unødvendige cravings? Icon_minitimeSøn Mar 27, 2016 9:08 am

Jeg har en egen dukkekonto der jeg setter inn penger til dukker og dukkerelaterte ting. Og jeg kjøper derfor sjelden noe på impuls, men har muligheten til å tenke meg om når jeg ser noe som frister.
Akkurat for tiden så er denne kontoen helt tom og er isteden erstattet av en ønskeliste.
Tilbage til toppen Go down
http://bjd.no
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Det at have penge + unødvendige cravings? Empty
IndlægEmne: Sv: Det at have penge + unødvendige cravings?   Det at have penge + unødvendige cravings? Icon_minitimeMan Mar 28, 2016 2:03 am

Skumring skrev:
Jeg har en egen dukkekonto der jeg setter inn penger til dukker og dukkerelaterte ting. Og jeg kjøper derfor sjelden noe på impuls, men har muligheten til å tenke meg om når jeg ser noe som frister.
Akkurat for tiden så er denne kontoen helt tom og er isteden erstattet av en ønskeliste.

Det var en smart ide! Very Happy Især hvis man er tilbøjelig til at bruge penge som slet ikke er der. (Heldigvis er jeg konsekvent så det sker ikke for mig.)
Ellers er det en super ide til at holde orden på ens budget.

Dog også ærgerligt når den, som din, er helt tom. tongue Håber du får sparet op til nogle på ønskelisten! Syntes selv det er hyggeligt og spændende at sætte penge til side til noget helt bestemt!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det at have penge + unødvendige cravings? Empty
IndlægEmne: Sv: Det at have penge + unødvendige cravings?   Det at have penge + unødvendige cravings? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det at have penge + unødvendige cravings?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: