Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Følelsen af at ville give hobbyen op(uden egentligt at ville det)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Følelsen af at ville give hobbyen op(uden egentligt at ville det) Empty
IndlægEmne: Følelsen af at ville give hobbyen op(uden egentligt at ville det)   Følelsen af at ville give hobbyen op(uden egentligt at ville det) Icon_minitimeSøn Mar 27, 2016 3:28 am

Håber ikke titlen lyder for alvorligt, for det er det slet ikke! Razz Men jeg har efterhånden et par gange oplevet følelsen af, at bare droppe det hele og sælge alle dukker og deres ting, og få ryddet det helt af vejen. Sådan en lille tanke der siger, "er det virkelig det værd, pengene værd, tiden værd, hvorfor ikke få det hele solgt."uden at virkelig at gøre noget ved det eller tage tanken seriøst. Og det er måske bare min egen usikkerhed og selværd som prøver at løbe om hjørner med mig, men er jeg den eneste som har det sådan?

Den der snært af usikkerhed hvorvidt hobbyen er det hele værd, især pengemæssigt. Jeg ved godt med mig selv, at selvfølgelig er det det værd, for hvor har de skide dukker givet mig mange gode stunder. Very Happy Jeg kan næsten føle mig som The bad guy når tanken træder ind, fordi jeg nemlig elsker dem så meget og bruger meget tid på dem.
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Følelsen af at ville give hobbyen op(uden egentligt at ville det) Empty
IndlægEmne: Sv: Følelsen af at ville give hobbyen op(uden egentligt at ville det)   Følelsen af at ville give hobbyen op(uden egentligt at ville det) Icon_minitimeSøn Mar 27, 2016 4:32 am

Den tanke er ved mig regelmæssigt Razz
Jeg tror, for mig, bunder det i, at en hobby skal være noget man nyder og slapper af med, men jeg går nok lidt for højt op i denne hobby, så den kommer til at direkte gå mig på.
Men jeg har også det meste af mit sociale netværk igennem hobbyen og hvis jeg nu droppede hobbyen, ville de venskaber så dø ud? Jeg tror ikke, mine venner er lede og bare dropper mig, men hvis vi ikke havde hobbyen tilfælles, ville det så være det samme, og ville vi stadig have noget der knyttede vores interesser sammen?
Det er en af mine allerstørste grunde til, at jeg ikke allerede have opgivet. Razz
Derudover er jeg også glad for mange ting ved hobbyen of course! XD
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Følelsen af at ville give hobbyen op(uden egentligt at ville det) Empty
IndlægEmne: Sv: Følelsen af at ville give hobbyen op(uden egentligt at ville det)   Følelsen af at ville give hobbyen op(uden egentligt at ville det) Icon_minitimeSøn Mar 27, 2016 7:01 am

Well nu tænker jeg ikke rigtig på mine dukker i "penge" så jeg har aldrig overvejet bare at sælge hele samlingen. Men jeg knytter mig også utrolig nemt til ting, så derfor er de altid vigtige for mig, også selv om de ikke får så meget opmærksomhed og bare sidder i deres skab ^^
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Følelsen af at ville give hobbyen op(uden egentligt at ville det) Empty
IndlægEmne: Sv: Følelsen af at ville give hobbyen op(uden egentligt at ville det)   Følelsen af at ville give hobbyen op(uden egentligt at ville det) Icon_minitimeOns Mar 30, 2016 7:48 pm

Jeg har også haft den tanke af og til igennem årene. Men det er heldigvis bare flygtigt og jeg ved jo jeg ikke ville have det godt med det XD
For mig er jeg oftere bare irriteret over, at jeg ikke bare kan have en samling 'normale, hverdagsmennesker' der ikke behøver alt muligt fancy tøj/kostumer XD' men det er jo samtidig det der motivere mig til mine karakterer, så jeg prøver at sige til mig selv at jeg ikke er i hobbyen fordi det skal være nemt. 'Very Happy
Tror nu det er en normal tanke at have, især hvis ens familie kan være lidt..."Whaat?? Er det ikke lidt sært at være så gammel som dig og samle på dukker?" Men man må altså gerne tænke på sig selv nogle gange ;D
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





Følelsen af at ville give hobbyen op(uden egentligt at ville det) Empty
IndlægEmne: Sv: Følelsen af at ville give hobbyen op(uden egentligt at ville det)   Følelsen af at ville give hobbyen op(uden egentligt at ville det) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Følelsen af at ville give hobbyen op(uden egentligt at ville det)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeres værste og bedste oplevelse indefor bjd hobbyen?
» Laci uden Chase <3
» Kan man male en dukke uden MSC?
» LittleFee Anye Elf uden face-up.
» I don't give a... [ Littlefee El - Tiny J. ]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: