Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] Empty
IndlægEmne: Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16]   Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] Icon_minitimeMan Apr 04, 2016 6:38 am


Nåede lige at tage et par snaps af to af mine piger før den sidste sol var væk. Dog var der mørkt nok til at gøre kvaliteten lidt lavere end jeg ville have dem, men pyt! Elsker deres Bouilleabetise sæt, og skal helt sikkert have anskaffet mig nogle flere i fremtiden.  tongue

Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] 2eea69x
Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] 6yffhu
Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] 2heivf7
Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] 2r59bp3

Og en bonus fra forleden dag hvor jeg blev færdig med faceuppen på mit nye mnf hoved!  Smile
Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] Ei8abn
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] Empty
IndlægEmne: Sv: Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16]   Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] Icon_minitimeMan Apr 04, 2016 7:05 pm

Skønne skønne piger! Kan god forstå du er vild med det undertøj, det sidder jo perfekt Very Happy
Elsker tatoveringerne på din Rin *___*
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] Empty
IndlægEmne: Sv: Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16]   Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] Icon_minitimeMan Apr 04, 2016 11:27 pm

De er super skønne, det kunne godt være jeg skulle kigge efter undertøj hos Bouilleabetise, er det en etsy sælger?
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] Empty
IndlægEmne: Sv: Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16]   Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] Icon_minitimeTirs Apr 05, 2016 4:19 am

Kurisu skrev:
Skønne skønne piger! Kan god forstå du er vild med det undertøj, det sidder jo perfekt Very Happy
Elsker tatoveringerne på din Rin *___*

Ja, blev også helt forbløffet første gang jeg prøvede på! Og tusind tak, er glad for du kan lide hendes tattoos. I love you

Manna skrev:
De er super skønne, det kunne godt være jeg skulle kigge efter undertøj hos Bouilleabetise, er det en etsy sælger?


Tusind tak! Kan helt klart anbefale Bouilleabetises undertøj, det er bare super lækkert men derfor er det heller ikke super billigt. Men ja, hun har en Etsy,
men hun har haft en ret lang pause på over et halvt år hvor hun ikke har lavet sæt eller commissions, så pt skal man lede secondhand efter hendes sæt. Smile Men der er de som regel også lidt billigere. tongue

https://www.etsy.com/dk-en/shop/Bouilleabetise
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] Empty
IndlægEmne: Sv: Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16]   Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] Icon_minitimeOns Apr 06, 2016 3:12 am

Jeg er så vild med de tattoos! Sikke dog noget talent du har Very Happy
Begge piger er super smukke, og jeg synes de tydeligt udstråler en personlig stil du har! Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] Empty
IndlægEmne: Sv: Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16]   Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] Icon_minitimeOns Apr 06, 2016 8:14 am

Akatsuki skrev:
Jeg er så vild med de tattoos! Sikke dog noget talent du har Very Happy
Begge piger er super smukke, og jeg synes de tydeligt udstråler en personlig stil du har! Smile

Tusind, tusind tak! ; w ; Dine ord betyder virkelig meget for mig. Og er glad for at min stil er synlig, kan nogle gange komme sådan i tvivl med mig selv og mine designs.
I love you I love you I love you
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] Empty
IndlægEmne: Sv: Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16]   Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tøser i deres undies! [Mnf elf Rin, mnf Liria + mnf Nanuri16]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Minifee Liria box opening!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: