Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Fremtidige dukker

Go down 
+45
Maria
MorbidNeeds
Neko-cosplayer
nightfly
Tesshi
Dustbunnie
Amano
Maru
PandaQueen
JullietXredrose
frkmm
RainyXday
LiChan
mellaney
midiya-chan
Kirie
Ziggimaguagua
Akatsuki
Dionza
Isabella
Shiku
Miki
dark_dream
Katia
Risushi
Anna
Riki
Horisont
Anori
Calfuray
Yami
mystearica
Taylor
ChibiShin
Leechy
wolter
Gabriel
DekinaiYo
Chazzi
Cherizard
Kinu
yokomo
Helene
Heceta
Xandorram
49 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

Fremtidige dukker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fremtidige dukker   Fremtidige dukker - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 2:23 am

Navn: har endnu ikke fudet ud af hvad han skal hedde...
Type:hybrid
Alder:omkring de 20 år
Køn:mand
Hår:sort
Specielle kendetegn: Han er blå.
Andet:

Personlighed:meget åben og siger altid sandheden.

Baggrund/historie:han er en "lab-rotte" som er flygtet og er på fulgt..

Eventuelle links:

http://www.resinsoul.com/05-chanpin/p-001-1.asp?id=302

- Der kommer mere om ham, når jeg ved noget mere...
Tilbage til toppen Go down
Dustbunnie

Dustbunnie


Antal indlæg : 175
Age : 70
Geografisk sted : Århus - sådan omtrent.
Registration date : 22/01/10

Fremtidige dukker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fremtidige dukker   Fremtidige dukker - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 11:43 am

Navn: Røskva (eller Roeskva)
Type: MNF Shiwoo pige NS
Alder: Tjaaa . .
Køn: Kvinde
Hår: Tinybear Forget-me-not
Øjne: Gumdrops Periwinkle


Personlighed: Ved ikke rigtig endnu

Baggrund/historie: Hun er mor til følgende:
Tjalfe - LittleFee Shiwoo Elf dreng
Vigdis - LittleFee Ante Elf - kommer samtidig med Røskva
Gro - PukiFee Shiwoo pige
Hvem deres far er vides ikke men han er nok ikke et menneske siden alle børnene har spidse ører.

Status: Ankommer snart men skal sendes til face-up

----------------------------------------------

Navn: Vigdis
Type: LittleFee Ante Elf NS
Alder: Lige fyldt 6 - hendes bror Tjalfe er også 6 men fylder snart 7
Køn: Pige
Hår: Tinybear Blushes
Øjne: Ferskenfarvede glas


Personlighed: Er meget piget. Hun er nok ikke helt så intelligent som Tjalfe og Gro men har en meget sød personlighed. Tilbøjelig til at "tøsefnise"

Baggrund/historie: Er søster til Tjalfe og Gro

Status: Ankommer snart men skal sendes til face-up

------------------------------------------------

Navn: Miripihka (Det finske ord for rav)
Type: Dollzone Feilian 3 fullset NS Yellow ( Se fullset her )
Alder: Hun er ung - men meget gammel
Køn: Kvinde
Hår: Lang lys default
Øjne: Det er det eneste jeg vil ændre ved fullsettet.
Hun skal have dem heri 12mm: Fremtidige dukker - Page 3 ThET58-1

Andet: Ville gerne have et sæt tøj til hende inspireret af denne pixeldoll som jeg lavede for nogle år siden

Baggrund/historie: Hun er heks og bor i et meget specielt hus på stranden.

Bestildt DZ Spain i december

--------------------------------------------------

Navn: Maylea
Type: DollZone BB Ani
Alder: 7
Køn: pige
Hår: Tinybear sort - tror jeg
Øjne: Ginarole Grape 14mm
Andet:

Personlighed: Er ikke sikker endnu

Baggrund/historie: Datter af en søster til min DZ Feilian Ilvara. Eller rettere halvsøster. Mayleas mormor var trold (men af en race som aldrig havde været berørt af Det Onde.) Hvad og hvem hendes morfar var vides ikke men hendes far var formentlig menneske. Hendes mor er død og Ilvara tager sig af hende.

Bestildt DZ Spain i december

---------------------------------------------------

Navn: Kieron
Type: MiniFee Breakaway - har Scar head og arm men ingen krop, øjne, hår eller face-up
Alder: Vides ikke. Han har hukommelsestab
Køn: Mand
Hår: Jeg har endnu ikke bestemt mig. Muligvis sort.
Specielle kendetegn: Hans ar.

Personlighed: Jeg ved ikke rigtig så meget om ham endnu, til dels fordi han har hukommelsestab.

Baggrund/historie: Min DZ Feilian fandt ham alvorlig såret. Hun ville bringe ham på sygehuset men han sagde nej ingen sygehus eller bare læge for så ville de opdage at han stadig var i live og komme for at slå ham ihjæl.

Ilvara bragte ham så hjem hvor hun plejede ham gennem lang tid. Først var han mere eller mindre bevidstløs det meste af tiden og senere da han begyndte at være mere klar havde han mistet hukommelsen.

Kieron og Ilvara ender med at blive meget forelskede og de to DZ Christmas babies jeg venter på er deres. Men hvordan Kieron har gjort Ilvara gravid før han overhovedet har fået en krop er ikke så lidt af et mysterium. LOL

Status: Har hoved og arm. Håber at bestille krop forår/sommer.

----------------------------------------------------

Navn: Endnu ikke bestemt
Type: DollZone Aimi WS
Alder: Ganske ung
Køn: Pige
Hår: Lys orangeblond (Udvasket gulerod) hvis ellers jeg kan finde en wig i den farve.
Øjne: Lyse grå eller grønne tror jeg

Personlighed: Genert og usikker. Er altid blevet hånet og lagt for had p.g.a. sit usædvanlige udseende.

Baggrund/historie: Ved jeg ikke helt endnu

Status: Øverst på min ønskeliste . . . tror jeg. Suspect

___________________________________


Dustbunnie


Sidst rettet af Dustbunnie Søn Jan 31, 2010 7:10 am, rettet i alt 10 gange
Tilbage til toppen Go down
http://dustbunnies-bjds.blogspot.com/
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Fremtidige dukker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fremtidige dukker   Fremtidige dukker - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 12:36 pm

Navn:Cornelius "Corny"
Type:DIM Minimee Shou Bobobie Hybrid
Alder:74mill + (Demon)
Køn: Mand
Hår: Støvet Pink
Specielle kendetegn: N/A
Andet: N/A

Personlighed: Sassy or til tider ret provokerende. Rimelig gay både af udseende og attitude men er 100% straight!


Navn: Rakel
Type: Bobobie Girl Ai
Alder: 60mill (Demon)
Køn: Kvinde
Hår: Blond/Lyst
Specielle kendetegn: N/A
Andet: N/A

Personlighed: Yndefuld


Sidst rettet af Miki Lør Jul 19, 2014 11:19 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fremtidige dukker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fremtidige dukker   Fremtidige dukker - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 24, 2010 1:03 pm

Navn: Min Hee
Type: Soom Monthly Doll October Yrie.
Alder: 6-7 år.
Køn: Pige.
Hår: Blond eller brunt.
Specielle kendetegn: Har fuglevinger på ryggen (Skal moddes) og menneske arme og små fuglefødder.
Andet: Er halvt menneske, halvt fugl.
Personlighed: Meget shy. Ret forsigtig.

Navn: Sun-Mi
Type: Soom Monthly Doll December Ai.
Alder: 6-7 år i menneske år.
Køn: Pige
Hår: Sart Lyserød.
Specielle kendetegn: Har små då-dyr øjne, og fødder.
Andet: Er halvt menneske, halvt dådyr.
Personlighed: Meget aktiv. Meget åben og skal se hvad der sker hele tiden.

Navn: Su-Jin
Type: Island Doll Amy V. 2.
Alder: 10-11 år.
Køn: Pige.
Hår: Blond, med krøller.
Specielle kendetegn: Går altid i kjoler, gerne meget i øjenfalende søde kjoler. Helst pinke.
Personlighed: meget tilbageholdende i starten men når hun kender folk og føler sig sikker er hun sød og ikke til at stå for.
Tilbage til toppen Go down
Guest
Gæst




Fremtidige dukker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fremtidige dukker   Fremtidige dukker - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 31, 2010 6:40 am

Ja, undskylder det er på engelsk, men er for doven til at oversætte det.

Name: Koichi - 光一

Type: DollMore U-Jee

Sex: Male

Birthday: 4/7

Age: 15

Country of origin: Japan

Personality: shy, never says much and mostly keeps things to himself, bookworm, inteligent, inventive, creative, imaginative, a bit naive sometimes,

Special characteristics: never seen without a thome of a book from under his arm, masters several instruments,

Bagground history: born and raised in Japan in the busy city of Tokyo. He's an only-child living with his father, a respective and well paid businessman, and his mother, an artist in many fields.

His father want him to be a successful businessman, his mother ever urging him to go for what his heart
desires and not by the desire of others.

In school he's viewed upon by many as quite a nerd and teachers pet. Though those who know him, knows that he's a sweet and kind person who will stay by your side no matter what, a true loyal friend. He's been bullied by peers who saw him as being quite the weirdo, though, he's never reported this to the teachers, only told his closest friend Ayumu about it.


Sidst rettet af Ruki Lør Feb 27, 2010 12:26 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Tesshi

Tesshi


Antal indlæg : 45
Age : 28
Geografisk sted : In Lee Taemin's pants.
Registration date : 06/02/10

Fremtidige dukker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fremtidige dukker   Fremtidige dukker - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 6:13 am

Jeg er kun få uger væk fra at have råd til mine to tvillinger! ^_^ ..De vil så blive mine første ABJDs ever. Sig til hvis jeg har gjort noget forkert, osv. o_o"

---
Navn: Shoon (Efternavn ubestemt, udtales som det staves. Dvs. IKKE Shun, men SJOON)
Type: DOD DOC Too (Eh, mener jeg da)
Alder: I hvert fald over de 10, under de 20.
Køn: Dreng.
Hår: Hvidt/gråligt. http://dreamofdoll.com/eng/product/product_view.asp?idx=3B00000595&Page=2&Search_Type=&Search_Value=&Cate=0002%7C0007%7C0003%7C&Search_Cate=&Order_Name=p%5Fnum&Order_Type=Desc&Order_Num=16
Specielle kendetegn: Jeg vil spørge efter/evt. selv male en lille skønhedsplet over hans overlæbe. (En så kaldt "Madonna".) ..Bare så folk kan se at Shoon og Wendy (Nedstående dukke) er tvillinger. ^^
Andet: Shoon og Wendy er enægget tvillinger.

Personlighed: Han er en rar og hjælpsom doll, som er meget let at holde af. Er tit bange for at sige sin mening, og er alt i alt meget utryg og genert. Han har det med at se op til de forkerte personere (eksempel: Hans tvillingesøster), og hader at sige dem imod. Ja, man kan ligefrem sige at han bliver deres personlige tjener! .. En tøsedreng med et stort hjerte, yup.

Baggrund/historie: Vokset op med sin søster, som han elsker og dog alligevel frygter. De er bedste venner og holder meget sammen.

Eventuelle links: Tøjet - http://dreamofdoll.com/eng/product/product_view.asp?idx=5T00000705&Page=2&Search_Type=&Search_Value=&Cate=0002%7C0009%7C0003%7C&Search_Cate=&Order_Name=p%5Fnum&Order_Type=Desc&Order_Num=16

---

Navn: Wendy (Efternavn ubestemt)
Type: DOD DOC Bee-a (Eh, mener jeg da)
Alder: I hvert fald over de 10, under de 20.
Køn: Pige.
Hår: Hvidt/gråligt. http://dreamofdoll.com/eng/product/product_view.asp?idx=4I00000607&Page=1&Search_Type=&Search_Value=&Cate=0002%7C0007%7C0003%7C&Search_Cate=&Order_Name=p%5Fnum&Order_Type=Desc&Order_Num=16
Specielle kendetegn: Jeg vil spørge efter/evt. selv male en lille skønhedsplet over hendes overlæbe. (En så kaldt "Madonna".) ..Bare så folk kan se at hun og Shoon er tvillinger. ^^
Andet: Wendy og Shoon er enægget tvillinger.

Personlighed: I modsætningen til sin bror er Wendy en meget udadvendt, måske lidt dominerende pige - Hun er viljefast, og ved hvad hun vil. Hun er den fødte leder som både kan vise melidenhed, men også sparke patetiske fjolser bagi. Er helt klart den der bestemmer af tvillingerne, hvilket hun sommetider udnytter en smule. Men trods dette kan hun også være sød og charmerende.

Baggrund/historie: Vokset op med sin bror, som hun har værnet pænt meget om. De er bedste venner, trods deres små kampe.

Eventuelle links:
Tøjet - http://dreamofdoll.com/eng/product/product_view.asp?idx=5400000706&Page=2&Search_Type=&Search_Value=&Cate=0002%7C0009%7C0003%7C&Search_Cate=&Order_Name=p%5Fnum&Order_Type=Desc&Order_Num=16
Tilbage til toppen Go down
nightfly

nightfly


Antal indlæg : 247
Age : 37
Geografisk sted : Grenå
Registration date : 19/12/09

Fremtidige dukker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fremtidige dukker   Fremtidige dukker - Page 3 Icon_minitimeLør Feb 20, 2010 12:13 am

Navn:
Ved jeg ikke endnu... ^^ men er sikker på at jeg ved det når jeg ser hende...
Type:
1/4 Elf Ear Girl Pixie fra Bobobie...
Alder:
23 år... ^^
Køn:
Kvinde...
Hår:
Mørkt (har ikk bestemt hvilken farve præcis), men med masser af fletninger... ^^
Specielle kendetegn:
Hun er af Na'vi slægt... (Filmen Avatar)

Personlighed:
(Under konstruktion)
Baggrund/historie:
(Under konstruktion)

Andet:
Jeg får dukken i blå, så alle markeringer og lysende prikker skal jeg selv lave.. (et lille sommerferie projekt tror jeg)

Eventuelle links:
Trailer til filmen...
http://www.biozonen.dk/Film/Aktuellefilm.htm?movie=1043886&action=showtrailer

Eventuelle billeder:
Sammenligning mellem dukken og Neytiri...
Fremtidige dukker - Page 3 Sammenligning
Tilbage til toppen Go down
http://bloody-danish.deviantart.com/
Gæst
Gæst




Fremtidige dukker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fremtidige dukker   Fremtidige dukker - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 03, 2010 2:50 am

Navn: Asher

Type:
CP Chiwoo

Alder:
19

Køn:
Dreng

Race:
Menneske

Hår:
Kort, rødligt

Øjne:
Hazel

Specielle kendetegn:
Angelbites. Går desuden altid rundt med goggles eller slips. Har et langt ar på ryggen, sammen med en masse tatoveringer.


Personlighed:

Sassy for det meste, følelsladet, så holder sig mest for sig selv. Han hader at snakke med andre, og hører tit musik for at virke utilnærmelig. Hvis noget skal gøres er han ikke bange for at gøre det, så han er på sin vis handlekraftig. Han siger næsten aldrig en sætning uden at fornærme nogen eller bande. Han har en kort lunte og er hurtig til at blive irriteret eller miste interessen for noget. Han skifter hurtigt mening og har nogle gange svært ved at bestemme sig. Han er meget pessimistisk og ser verden som skræmmende, selv om han ikke vil indrømme det. Han er lettere autistisk, har problemer med at være social og at omgås andre mennesker. Når han er vred er han meget vred, og han er ikke bleg for at slå, sparke, bide mv. Han hader at blive irettesat, og vil altid have sin ret. Han ser mild og venlig ud, men skindet kan bedrage.

Baggrund/historie:
Asher har altid levet et luksuriøst liv, fået alt hvad han har peget på, men har til gengæld aldrig fået kærlighed fra sine forældre, eller den opmærksomhed han har behov for. Han blev, så at sige, 'kasseret' af sine forældre, som bare gav ham hvad han havde brug for af tøj, mad, legetøj etc. Han har aldrig haft nogen rigtige venner, udover et koreansk adoptiv barn der boede overfor dem. Han hed Ni Eun og var ni år dengang, ligesom Asher. De legede tit sammen, men siden den dag Ni Eun flyttede sammen med sine forældre, har Asher holdt sig indendøre, væk fra alle andre. Han blev dianogsticeret mild asberger da han var elleve. Han fik rodet sig ud i en masse ballade, fik en masse tatoveringer og angelbites. Forældrene udstødte ham da han fyldte 17 og siden har han levet på gaden, eller i kælderrum, garager, etc.

Eventuelle links:
http://www.souldoll.com/shop/step1.php?number=1900


Sidst rettet af Pawky Ons Maj 12, 2010 11:28 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 293
Age : 33
Geografisk sted : København
Registration date : 23/04/09

Fremtidige dukker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fremtidige dukker   Fremtidige dukker - Page 3 Icon_minitimeTirs Apr 27, 2010 6:07 am

Navn: Rauha (det finske ord for fred)
Type: Hybrid
Alder: Hun er en ånd, så har ingen alder.
Køn: Kvinde
Hår:
Fremtidige dukker - Page 3 Unavngivet-4
Denne eller:
Fremtidige dukker - Page 3 Unavngivet2 Kan ikke vælge! >____<
Øjne:
Fremtidige dukker - Page 3 Unavngivet3

Specielle kendetegn: Grønne aftegninger forskellige steder på kroppen, går kun i hvidt tøj.

Andet: Hun er en banshee, et overnaturligt væsen hvis skrig varsler dødens komme.

Personlighed: Livlig og glad til tros for hendes dunkle race.

Baggrund/historie: Blev smidt ud fra dødens rige, da hun hev en levende med derned for at 'vise lidt rundt.' Nu prøver hun at finde en møde hvorpå hun kan komme tilbage.

Mere om banshees her: http://da.wikipedia.org/wiki/Banshee
Tilbage til toppen Go down
Guest
Gæst




Fremtidige dukker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fremtidige dukker   Fremtidige dukker - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 20, 2010 4:49 am

Denne er stadig i udviklings fasen så en del er stadig ikke skrevet ned/besluttet endnu, men villa da alligevel dele ud.

Fremtidige dukker - Page 3 S7303060-1

Navn: Xepher (blatant refference from that one StepMania/DDR song from Tatch, but hey, i's one awesome name! \*o*/ )

Type: DOI A&D ver.NO 2

Alder: 24-25år

Køn: mand

Hår: Rødt, spiky, lang hestehale i nakken med et strejf af sølv

Øjne: icy-blue

Fremtidige dukker - Page 3 112

Specielle kendetegn:
Tattoos på begge kindben; røde med en streg sølv ned igennem midten, dette symbolisere rang hvor han kommer fra
Har en del mentale kræfter så som tankelæsning, telepati og kontrol af elementer

Personlighed:
Kalkulerende, spydig til tider, energisk, strategisk, hensynsløs, højtråbende, kinda my way or the highway attitude til tider

Baggrund/historie:
Stadig under konstruktion

Andet:
Kommer fra en anden dimension med det ene formål at bekæmpe hans tvilling i at tilintetgøre universal balance, bare sådan overordnet hvad det hele går ud på og hvorfor han er her i det hele taget.
Tilbage til toppen Go down
Neko-cosplayer

Neko-cosplayer


Antal indlæg : 51
Age : 29
Geografisk sted : Als, Sønderjylland, Danmark.
Registration date : 27/11/10

Fremtidige dukker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fremtidige dukker   Fremtidige dukker - Page 3 Icon_minitimeTors Feb 03, 2011 6:43 am

I denne uge bestiller jeg min Ayo, så er simpelthen så spændt.
- Alt det nedenunder kan selvfølgelig ændre sig, når jeg får ham hjem, men sådan ser det ud indtil videre.

Navn: Ayo Raphael Karasuma
Type: Dollzone - Raphael
Alder: 16 eller 17, er ikke sikker - måske yngre endnu
Køn: Dreng
Hår: Kort hvidt hår, men på visse tidspunkter har han extensions i, så han har langt hår.
Specielle kendetegn: Hans helt hvide hår, og nøddebrune øjne.
Andet: Ikke lige nu.

Personlighed: Han er ikke særlig højt råbende, og elsker at observere tingene. Han kan godt virke en anelse kold, men det er virkelig ikke hans mening - faktisk bekymrer han sig meget for sine medmennesker. Han elsker naturen meget højt, og vil også derfor bruge mest muligt tid derude.

Baggrund/historie: Ayo er opvokset på et børnehjem i Japan. Hans mor er en fin geisha, og kunne derfor ikke beholde ham. Under graviditeten holdte hun sig skjult, og så tidligt så muligt afleverede hun ham på et børnehjem. Dog efterlod hun en lille æske med noget i til Ayo, når han blev ældre. Ayo havde det desværre ikke særlig godt på børnehjemmet, og han blev slået en del - derfor søgte han tilflugt i naturen. Han ved heller intet om sin far, men han finder måske ud af det senere, nu når han er blevet adopteret af mig.

Eventuelle links:

http://shop.fashiondoll.nl/product_info.php?cPath=436_22_23_34_39&products_id=7501
Tilbage til toppen Go down
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Fremtidige dukker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fremtidige dukker   Fremtidige dukker - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:06 am

deletedeletedelete


Sidst rettet af MorbidNeeds Søn Okt 21, 2012 2:39 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Antal indlæg : 159
Age : 27
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 04/06/10

Fremtidige dukker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fremtidige dukker   Fremtidige dukker - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 7:40 am

Navn: Min-Ki
Type:Kid Delf Girl ANI
Alder: 16
Køn:Pige
Hår:Blond
Specielle kendetegn:hun skal have en piercinger i læben.
Andet:nothing.

Personlighed:hun skal være lidt ligeglad med ting..

Baggrund/historie:Da hun var lille blev hun tit holdt udenfor.. og hun måtte klare sig selv for at overleve da hendes forældre aldrig havde tid til hende! men da hun blev støre fandt hun sin tvillinge bror som hun slet ikke vidste hun havde! men så fandt hun et hjem med en sød ejer. x3

Eventuelle links: http://www.eluts.com/shop/step1.php?number=108
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Fremtidige dukker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fremtidige dukker   Fremtidige dukker - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 9:33 am

Har længe gerne villet genskabe min gamle Dollfie Dream's (Pixie) personlighed i en drengemold, og endelig er chancen kommet. Om han skal hedde Pixie også ved jeg ikke helt, men regner med det:

Navn: Pixie

Type: Custom House Sram

Alder: ca 15

Køn: Dreng

Hår: Regner med sort, meeen går måske i en helt anden retning med tiden.. Kommer lidt an på om det fungerer med karakteren.

Specielle kendetegn: Måske en enkelt piercing el tattoo.

Andet: Han kommer til at have den samme barnlige charme som hun havde ^^,

Personlighed: Følsom (let til både tårer og smil), slikglad, genert, både til drengede og pigede ting.

Baggrund/historie: ...

Eventuelle links:
Min gamle Pixie: https://resingarden.danskforum.net/t2017-presenting-pixie-volks-dollfie-dream?highlight=pixie


Ih jeg glæder mig ^^
Tilbage til toppen Go down
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Fremtidige dukker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fremtidige dukker   Fremtidige dukker - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 05, 2012 5:27 am

...


Sidst rettet af MorbidNeeds Tors Maj 15, 2014 9:06 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
noodle_kun

noodle_kun


Antal indlæg : 95
Age : 40
Geografisk sted : Midtjylland, Århus
Registration date : 09/06/11

Fremtidige dukker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fremtidige dukker   Fremtidige dukker - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 05, 2012 6:34 am

Navn:Croban
Type:ikke 100% sikker endnu. evt. en dollzone byron
Alder: Han er først i trediverne
Køn:Mand
Hår:Sort og glat, skulderlangt.
Specielle kendetegn: Har vinger Very Happy
Andet: Croban er en menneskelig udgave af en krage.

Personlighed: Han er enormt seriøs og befinder sig bedst i selvskab med ligesindede krager. Han prøver på at virke magtfuld, selvsikker og stærk udadtil men sandheden er at han nemt bliver rystet ud af sin comfort zone og bliver usikker. Han har ikke ret meget livserfaring og det påvirker ham på det personlige plan når folk kommer for tæt på. Hvilket er grunden til at han ikke rigtig har nogen venner. Han har dog en masse bekendskaber som han konstant forsøger at vinde respekt fra.

Baggrund/historie: Croban er født og opvokset i en ganske almindelig krage familie, gået i skole med krager og leget med krager. Han har fra helt lille af lært at tolerere andre races end krager men ikke at acceptere dem som ligestillede væsner. (altså typisk krage opvækst)

Navn:Blake
Type:ikke 100% sikker endnu. evt. en dollzone shyoo på drengekrop
Alder: først i tyverne
Køn:Mand
Hår:Sort og pjudsket
Specielle kendetegn: Har vinger og gule øjne
Andet: han er en menneskelig udgave af en solsort.

Personlighed: Livsglad og åben. Fjoller en del rundt og nyder gennerelt bare livet. Han er ligeglad med hvad folk tænker om ham og er fuldt ud klar over at hans handlinger tit viger sig fra normen og bliver set skæv til. Har altid haft en fasination af andre racer og har tit forsøgt at blive venner med dem dog uden meget held.

Baggrund/historie: Blake er som alle andre vokset op bland andre af samme race, har fået fortalt gennem hele livet at han skal være forsigtig og holde sig fra andre racer men han har aldrig hørt efter. Har gennem hele sit liv haft en masse overfladiske venner der har været bange for at han ville hive dem ud i farlige situationer, dog har han et par rigtig goe venner der holder ved på trods hans vilde og til tider farlige opførsel.
Tilbage til toppen Go down
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Fremtidige dukker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fremtidige dukker   Fremtidige dukker - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 2:46 am

Navn: Oliver Loque
Type: DOB Libra
Alder: 3
Køn: dreng
Hår: brunt
Øjne: brune
Specielle kendetegn: taler kun Fransk da han kun har lært meget få og simple Engelske ord, bære altid rundt på en bamse,
Andet:

Personlighed: gernert blandt nye mennesker, glad lille dreng der er nysgerrig og stiller massere af spørgsmål til verdenen og hans omgivelser

Baggrund/historie: (skriver stadig på dette)

Eventuelle links: Link
Tilbage til toppen Go down
PrinceNaru

PrinceNaru


Antal indlæg : 67
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 10/04/11

Fremtidige dukker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fremtidige dukker   Fremtidige dukker - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:29 pm

Navn: Takahiro Aiji
Type: Ring doll Sol
Alder: 25
Køn: mand
Hår: Brunt - næsten sort
Øjne: Grønne
Specielle kendetegn: Mange øreringe i begge øre, og mange tatoveringer

Personlighed: Udadvendt, kan virker ret arrogant, men er egentligt en flik fyr inderst inde.
Han er en charmerende ung mand, og er heller ikke grim at se på, derfor har han let ved at charmere sig ind på både mænd og kvinder.

Baggrund/historie: Takahiro har haft en meget normalt liv, han var lidt af en rebel som ung, og har fortsat i den bane i sit voksenliv. Dog med stil.
Han ejer en lille bar og arbejder selv bag disken, indtil han har arbejdet sig op til at kunne få en stor kendt bar/diskotek, og kan få folk under sig.

Eventuelle links:
http://shop.fashiondoll.nl/product_info.php?cPath=436_22_323_512&products_id=8198
http://princenaru.deviantart.com/gallery/#/d30dgfu
Tilbage til toppen Go down
Flower Dust




Antal indlæg : 6
Age : 24
Geografisk sted : Horsens
Registration date : 31/01/12

Fremtidige dukker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fremtidige dukker   Fremtidige dukker - Page 3 Icon_minitimeLør Dec 22, 2012 7:22 am

Navn: Har ikke fundet et navn der passer hende :3

Type: Minifee Luka eller Karsh ^^

Alder: Omkring 450 år :3

Køn: Hun var biologisk født mand, og også set som det, indtil år 1990 hvor hun sprang ud som transgender ^^;

Hår: Måske en blanding af lyserød og lyseblå eller helt rødt og med pandehår c:

Specielle kendetegn: Nægter at gå gennem en dag uden at høre The Beatles XD


Personlighed: En meget stille tøs, men hun er ikke bange for at tage chancer ; v ;
Hun bliver let sur over småting, opfører sig dog meget fint ^3^

Baggrund/historie: Er ikke engang færdig med Halldis' (min pige, der stadig er fanget i tolden ><) historie, men deres to bliver flettet lidt sammen >w<
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fremtidige dukker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fremtidige dukker   Fremtidige dukker - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fremtidige dukker
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Billeder af andet end dukker i dukkegalleriet - og billeder med andet end dukker i fokus
» Dukker og dyr
» Pas på manlige dukker!
» Dukker med bakkenbarter!
» Højdeoversigt for små dukker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Dukkedesign og karakterudvikling-
Gå til: