Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! )

Go down 
+3
dark_dream
Risushi
Ziggimaguagua
7 deltagere
ForfatterBesked
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) Empty
IndlægEmne: alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! )   alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) Icon_minitimeTors Mar 05, 2009 3:10 am

alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) P3042483 Kjolen Smile simpel hvid ting uden tilbehør eller noget. I øjeblikket er den lukket med en knappenål, men den får snart en trykknap i istedet. Den er åben på rykken, pånær øverst, hvor nålen sidder (og fra lige under taljen og ned er den også lukket).
alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) P3042492 Hårbånd og bælte Smile grønt i to nuancer, tyndt, lidt flimset stof, der er snoet, syet sammen i enderne (bæltet har trykknap) og med påsyede perler.
alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) P3042498Kappen Very Happy lidt tykt mørkegrønt stof (meget dejligt). Den er lukket foran med en perle. Jeg overvejer at stramme lukningen lidt, så den ikke er så åben.
Jeg havde ikke Kim hos mig da jeg syede den, men den sidder meget god alligevel ^^' Den er godt nok lidt lang...
Den er til dels lavet efter et kongekåbemønster til Ken.
Den har "guld-broderier" langs kanten.
(se detaljebillederne)
alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) P3042499og den kan lukkes...
alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) P3042504 Bæltet, med perler.

Jeg lavede kappen først (i går) og kom til at tænke LotR : D så lavede jeg bæltet og hårbåndet... og så lavede jeg kjolen idag.

Nogle af billederne her er lidt mørke... men kjolen er altså helt hvid (ikke grå) og perlerne er lysere end de ser ud her ^_^'
alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) P3042506Hårbåndet, med perler og "blade"

Kjole og kappe er syet på maskine, bælte, hårbånd og knappen på kappen er i hånden.
alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) P3042512 "guldbroderier" langs kanten kåben/kappen. Den går hele vejen rundt
lavet med en søm alá den her:
/-\_/-\_/-\_/-\_/-\_/-\
Tilbage til toppen Go down
Risushi

Risushi


Antal indlæg : 92
Age : 29
Geografisk sted : Jylland/Aalborg/Varde
Registration date : 31/01/09

alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) Empty
IndlægEmne: Sv: alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! )   alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) Icon_minitimeTors Mar 05, 2009 4:49 am

Aaaw..! Det er så pænt det hele..! >.<
Gid jeg kunne sy sårn'..! Cx
Tilbage til toppen Go down
dark_dream

dark_dream


Antal indlæg : 130
Age : 29
Geografisk sted : danmark/nordjylland
Registration date : 04/02/09

alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) Empty
IndlægEmne: Sv: alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! )   alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) Icon_minitimeTors Mar 05, 2009 5:08 am

WOW
OO
den er syet fantastisk
jeg bliver helt jalou på dine sy evner XP
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) Empty
IndlægEmne: Sv: alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! )   alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) Icon_minitimeTors Mar 05, 2009 7:36 am

hold da fast!! o.o'
Det er jo virkelige godt!! Især på den måde du viser det frem! <3


ehm..
Hårbånd og bælte det er vel ikke sådan noget du sælger?? x'D Altså kan lave til mindre dukker vel??? ^^;
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 72
Age : 32
Geografisk sted : Nord/vest-jylland
Registration date : 29/12/08

alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) Empty
IndlægEmne: Sv: alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! )   alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) Icon_minitimeTors Mar 05, 2009 8:19 am

Hvor er det flot - mine dukker sidder her ved siden af og sukker Wink
Tilbage til toppen Go down
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) Empty
IndlægEmne: Sv: alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! )   alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) Icon_minitimeTors Mar 05, 2009 10:22 pm

Ej - hvor er det hele virkelig flot lavet. Der er mange fine detaljer og stilen klær Kim så godt.

Håber på du laver en billedet serie ude i det fri, hvor hun bære dette flotte outfit. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) Empty
IndlægEmne: Sv: alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! )   alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) Icon_minitimeTors Mar 05, 2009 11:03 pm

Rigtig flot arbejde! Hele sættet er meget gennemført, og jeg er helt vild med bæltet! Fed idé med perlerne.
Lækkert udført ^__^

Nu mangler vi bare at du får slæbt hende med ud i en skov og tager nogle LOTR-agtige billeder :3
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) Empty
IndlægEmne: Sv: alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! )   alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) Icon_minitimeFre Mar 06, 2009 12:21 am

tak for rosen alle sammen Very Happy så bliver man glad ^^

Wolter - jeg kan godt lave selve båndene, men jeg er løbet tør for perler ^_^' jeg har kun dem der er brugt her, desværre Sad

Animist og Leechy - jeg ville egentlig have taget hende ud, men vejret var vådt og koldt og Regstrup er alligevel mest asfaldt -_- jeg slæber hende ud til min far engang når det er solskin Very Happy han bor på landet , så kan man altid finde en eller anden flot scene.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) Empty
IndlægEmne: Sv: alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! )   alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! ) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
alá Galadriel (ny kjole til Kim) (mange billeder!! )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Æ bæ bussemand~ [mange mange billeder] (2x Chiwoo, Ih Louis)
» Down memory lane... (Mange dukker+mange billeder)
» Min nye dreng - lidt flere billeder. (mange billeder)Minimee Johnny Depp
» Sam's velkomst del 2. (mange billeder)
» Amy første gang ude (mange billeder)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Fremstilling af tøj, parykker, møbler, etc.-
Gå til: