Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ]

Go down 
+6
Helene
Yami
Nerdystreak
jeanet kaulitz
Heceta
Xandorram
10 deltagere
ForfatterBesked
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Empty
IndlægEmne: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ]   When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Icon_minitimeTors Mar 12, 2009 4:50 am

WHEEEEEEEE~*fortsætter i længere tid endnu, lige så skingert og fangirl agtigt*~EEEEEEEEEEEEEEEEE!
ENDELIG! Min lille skygge kom på en så solrig dag! Jeg har været så spændt at jeg ikke en gang kunne vente med at pakke ham ud, så det hele forgik på posthuset med nysgerrig mennesker stirrende i ens retning x3
Han kom i den mest nuttede lille brune gaveæske med sød sløjfe på toppen x3 Var ellers nervøs da pakken den havde ligget i lignede at den havde været udsat for Winston ><; (Giggles dejlige vuffer)
Men han var i bedste behold (og det 'stank' af nystøbt resin, sådan en "Aaaaah" fornemmelse for RG'er ligesom for folk der køber nye lædersko xD)

Men Shadow Bunny er min Skygge Kanin Very Happy Kort fortalt færdes han i skyggerne fordi han er meget sky og genert, han prøver i hærdigt på at komme i kontakt men fortryder i sidste sekund (Derfor hænner det at man ser glimt af ham på andre billeder end af ham selv) Kim Mai er den eneste der har præsteret at komme i kontakt med ham og ved med sikkerhed at hans findes eftersom de andre aldrig rigtig har set ham, så tror de blot det er "syner" eller "indbildninger".

Disse er blot for at introducere ham til jer dejlige RG'er Very Happy

When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] ShadowBunnyArrival001

When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] ShadowBunnyArrival005

When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] ShadowBunnyArrival007

When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] ShadowBunnyArrival009

When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] ShadowBunnyArrival010

When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] ShadowBunnyArrival012

When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] ShadowBunnyArrival014

When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] ShadowBunnyArrival015

When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] ShadowBunnyArrival016
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Empty
IndlægEmne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ]   When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Icon_minitimeTors Mar 12, 2009 5:02 am

STORT tilllykke med ham.

Han er noget af det kæreste jeg længe har set, den flotteste tiny i dk efter min mening.
Kan godt lide at hans øre sådan kan bevæge sig, og ikke bare et to stykker hårdt resin der sidder fast.

Glæder mig til at se ham sammen med Mei
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Empty
IndlægEmne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ]   When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Icon_minitimeTors Mar 12, 2009 5:13 am

Aaawr hvor er han søøøøød!!! hihi glæder mig til at se mere til den lille mand Helle <3
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Empty
IndlægEmne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ]   When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Icon_minitimeTors Mar 12, 2009 8:22 pm

Tillykke med ham! :-) Og hvor er det sjovt med de balljointede ører; jeg glæder mig til at se, hvordan de kan bruges itl at udtrykke humør, "lytteretning", osv.
Tilbage til toppen Go down
Yami

Yami


Antal indlæg : 54
Age : 37
Geografisk sted : Sønderborg
Registration date : 30/12/08

When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Empty
IndlægEmne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ]   When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Icon_minitimeTors Mar 12, 2009 9:53 pm

Nej hvor er han da bare så herlig og et stort tillykke med ham ^___^
Ej hvor er han altså bare en skøn lille en ^___^
Tilbage til toppen Go down
Helene

Helene


Antal indlæg : 201
Age : 32
Geografisk sted : Kolding
Registration date : 29/12/08

When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Empty
IndlægEmne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ]   When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Icon_minitimeFre Mar 13, 2009 2:41 am

nuuurh tillykkemed ham OwO
heh normalt er dyre dukker ik' lige mig men han er da for kæær
hans face-up og øjne passer godt sammen^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.flickr.com/photos/bumblebeelove/
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Empty
IndlægEmne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ]   When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Icon_minitimeFre Mar 13, 2009 10:56 pm

Heceta > Tusind tak! Ih hvor er det sødt sagt af dig Razz Det er nemlig det lækreste ved ham: øre og hale er kugleled! <3

Jeanet Kaulitz > Du bliver fuldstændig overfaldet xD

Mary > Ja det bliver sjovt at eksperimentere med og se om man får det nogenlunde korrekt Razz

Yami > Taaaak! x3

Helene > Ih det var da godt at han falder i din smag Very Happy Takker!
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Empty
IndlægEmne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ]   When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Icon_minitimeLør Mar 14, 2009 12:52 am

nuur hvor er han sød Very Happy
Kan enormt godt lide hans blå farve, passer godt til beskrivelse som en "skygge kanin" xD
Er helt vild med hans øre, og glæder mig til at se hvordan han kommer til at optræde i de forskellige shoots fremover Smile
want to hug sweet rabbit ~<3 Wink
Tilbage til toppen Go down
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Empty
IndlægEmne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ]   When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Icon_minitimeLør Mar 14, 2009 8:51 pm

Tillykke med ham. Nøj - hvor er han lækker. Jeg er fuldstændig solgt, han er da for lækker. Elsker bjd-dyr. ^^

Superlækker øre, de må da være lige så store som hele hans krop. Men det er kroppen jeg er mest imponeret af. Det ser ud til han er super godt til at pose med og at vægten af hans hovede med de store øre ingen betydning har. ^^ Elsker at han kan stå på de måde han gør, ligner at han både kan forskyde vægten i hoften og stadig have super balance. Yep - jeg er super jalou. Men glad på dine vejne med din skygge kanin. ^^

Skulle du nogensinde få brug for at give ham en nyt hjem. Så tænk på mig. Lover jeg vil tage mig godt af ham. Wink

Glæder mig til at se flere billeder. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Empty
IndlægEmne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ]   When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Icon_minitimeSøn Mar 15, 2009 8:42 am

Han er bare super nuttet!
Farverne, hvid/meget lys grå krop med mørk mund, minder helt vildt om min egen kanin (desværre døde hun for godt 4 år siden)
Dog havde hun også mørke grå øre og poter!

Men han er virkelig bare dejlig,
og du får virkelig fremkaldt meget af det indtryk man får af ham ved at læse din introduktion!
Tilbage til toppen Go down
gaaralove

gaaralove


Antal indlæg : 127
Age : 29
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 29/12/08

When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Empty
IndlægEmne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ]   When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Icon_minitimeSøn Mar 15, 2009 10:06 am

Cute! Very Happy
Gode poseringer, som virkelig gør at hans personlighed kommer frem ^^
Glæder mig til at se mere til ham Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Empty
IndlægEmne: Sv: When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ]   When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
When The Shadow Suits You Just Fine~<3 [ Pipos Dali ]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kirsebær [Pipos Dali]
» Mors dag [pipos dali]
» En lille heldig kanin [Pipos Dali]
» Kanin ude af æsken [Pipos Dali]
» Happy Easter [Pipos Dali]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: