Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Boots' feedback tråd. :!:

Go down 
+10
Taylor
wolter
Zidora
mortificare
Chazzi
Gabriel
714
Haruka_Kite
Miki
boots
14 deltagere
ForfatterBesked
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Boots' feedback tråd.  :!: Empty
IndlægEmne: Boots' feedback tråd. :!:   Boots' feedback tråd.  :!: Icon_minitimeOns Mar 18, 2009 12:51 am

Skriv hvad der falder jer ind; men hvis der er problemer håber jeg at I først kontakter
mig så vi kan evt. kan finde ud af noget.

Feedback på eBay: http://feedback.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=ghita6&ftab=AllFeedback

Feedback på QXL: http://www.qxl.dk/Accdb/ViewUser.asp

Edit: Jeg køber/sælger ikke længere på RG.
Efter først at have fået en meget ubehagelig feedback fra en sælger, hvorefter en anden sælger rettede sin feedback fra positiv til yderst negativ 1 år efter en handel -
ønsker jeg ikke længere at handle herinde. Jeg ønsker ikke at afgive samme form for feedback til de to - og det kunne ikke falde mig ind at rette i en gammel feedback
- så de to's feedback må stå ubesvarede fra min side. Jeg er skuffet og såret over begge sælgeres feedback - og mere er der ikke at sige til dét....
Da RG er det eneste danske abjd forum jeg kender til - og da jeg har en del gode venner herinde - vil jeg fortsat være bruger herinde.




Sidst rettet af boots Fre Jan 07, 2011 1:09 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Boots' feedback tråd.  :!: Empty
IndlægEmne: Sv: Boots' feedback tråd. :!:   Boots' feedback tråd.  :!: Icon_minitimeOns Mar 18, 2009 1:42 am

God Feedback til boots herfra Smile

Købte en Puki Pong Pong med tilbehør, Dog efter megen tomult med en forkert krop fik vi det hele på plads til sidst! (Men den fejl var udelukkende min)

Kan klart anbefalde at handle med hende, God kontakt og troværdig kunde Smile

Plusser herfra!
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Boots' feedback tråd.  :!: Empty
IndlægEmne: Sv: Boots' feedback tråd. :!:   Boots' feedback tråd.  :!: Icon_minitimeOns Apr 22, 2009 1:25 am

Så er der super god feedback herfra!
Jeg var på besøg hos Boots i dag for at købe en dåse MSC, og det blev der en god formiddag ud af!

Tak! :D
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Boots' feedback tråd.  :!: Empty
IndlægEmne: Sv: Boots' feedback tråd. :!:   Boots' feedback tråd.  :!: Icon_minitimeTirs Jun 16, 2009 9:01 pm

Boots købte en lille rød hættebluse af mig. Hun er sød og overførte penge prompte, og kommunikationen var rigtig god. Smile
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Antal indlæg : 54
Age : 32
Geografisk sted : århus
Registration date : 29/12/08

Boots' feedback tråd.  :!: Empty
IndlægEmne: Sv: Boots' feedback tråd. :!:   Boots' feedback tråd.  :!: Icon_minitimeOns Jul 08, 2009 5:44 am

Hun købte en dukke af mig. Vi aftalte at hendes mand skulel hente hende og betale dagen efter. alt gik perfekt. God hande
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Boots' feedback tråd.  :!: Empty
IndlægEmne: Sv: Boots' feedback tråd. :!:   Boots' feedback tråd.  :!: Icon_minitimeTors Jul 09, 2009 6:37 am

boots købte en LittleFee af mig og alt gik fremragende! Fantastisk kommunikation, hurtig betaling og super flink at skrive med (:
Vil helt klart anbefale at handle med hende!
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
mortificare

mortificare


Antal indlæg : 1
Age : 37
Geografisk sted : Holbæk
Registration date : 30/12/08

Boots' feedback tråd.  :!: Empty
IndlægEmne: Sv: Boots' feedback tråd. :!:   Boots' feedback tråd.  :!: Icon_minitimeTors Jul 09, 2009 10:11 pm

Boots har lige købt pasteller af mig..
Hun var meget på omkring mit salg og vi fandt ud af en god kommunikation..
Holder det hun siger!

AA+++++ køber
Tilbage til toppen Go down
Zidora

Zidora


Antal indlæg : 66
Age : 46
Geografisk sted : Helsinki, Finland
Registration date : 30/12/08

Boots' feedback tråd.  :!: Empty
IndlægEmne: Sv: Boots' feedback tråd. :!:   Boots' feedback tråd.  :!: Icon_minitimeLør Aug 01, 2009 4:38 am

Boots var en fantastisk fin køber. Hun svarede hurtigt igen når vi skrev sammen, betalte lige med det samme og holdt kommunikationen og sendte med det samme besked om at tingene var kommet frem.
Kan kun anbefales på det allervarmeste Smile
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Boots' feedback tråd.  :!: Empty
IndlægEmne: Sv: Boots' feedback tråd. :!:   Boots' feedback tråd.  :!: Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 12:02 am

Super feedback til Boots! Very Happy

Hun stod for en handel imellem mig og en anden køber, fra Ebay! Kommunikationen var helt i top! Både inden skoene blev sent og efter jeg havde modtaget dem! Alt gik perfekt! intet at klage over!! Smile

Det var en fornøjelse at handle med dig - Wolter
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Boots' feedback tråd.  :!: Empty
IndlægEmne: Sv: Boots' feedback tråd. :!:   Boots' feedback tråd.  :!: Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:27 am

boots købte nogen msd tøj af mig og nogen puki støvler og alt gik super godt Very Happy

hun var god til at holde kontakten og rigtig sød at skrive med ^-^

hun er klart en rigtig dejlig køber, vil med glæde handle med hende igen Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Boots' feedback tråd.  :!: Empty
IndlægEmne: Sv: Boots' feedback tråd. :!:   Boots' feedback tråd.  :!: Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 3:07 am

Boots købte et par msd bukser fra mig.
Hun var meget sød og forstående da vi opdagede at bukserne ikke sad særlig godt på hendes dreng, vi fandt dog ud af at det kunne skyldes at jeg ikke havde tænkt på at sende bæltet der oprindeligt fuglte med, med. Jeg sendte bæltet og alt gik i orden.
Tak for forståelsen og en god handel!
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Boots' feedback tråd.  :!: Empty
IndlægEmne: NEUTRAL FEEDBACK   Boots' feedback tråd.  :!: Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 9:26 pm

Jeg solgte min DF Popo til boots. Da hun modtog ham, påpegede hun nogle ting, som hun ikke var tilfreds med, men vi fandt ud af en fælles løsning, til begges tilfredshed.

EDIT: Jeg har besluttet mig for at lave en tilføjelse til denne feedback, for jeg føler, at folk skal vide dette. Overordnet blev Boots og jeg enige om en løsning på problemet i denne handel (hun mente dukken var misfarvet, og jeg havde altid troet den var NS og ikke WS - det endte med hun fik en refund, og vi var begge tilfredse med handelens afslutning). Jeg erkender, at jeg skulle have tjekket dukken bedre igennem, og rengjort led etc på den.

Men jeg synes processen med at nå frem til enighed var noget ubehagelig. Boots beskyldte mig for at have snydt hende med vilje, samt at jeg havde solgt hende en dukke med fejl, og ikke havde oplyst dem. Jeg følte hun var meget aggressiv i sin kommunikation, og jeg blev ret ked af den måde det kørte på, specielt siden jeg følte jeg blev hakket på, samtidig med at jeg prøvede at finde en konstruktiv løsning på sagen (ville hun have en refund, skulle jeg rense dukken, hvad skulle der til for at hun blev tilfreds?).

Det viste sig, at hun havde været frustreret over en situation med sin sygdom/kommunen/smerter, og at det var derfor hun havde reageret så kradst mod mig, hvilket hun også undskyldte for. Jeg kan godt forstå, at hendes situation er ubehagelig, men jeg ville ønske hun ville holde dukkehandeler og hendes udfordringer og sygdom adskilt. Jeg føler ikke hendes sygdom retfærdiggør at jeg skulle beskyldes for at snyde, for jeg blev faktisk rigtig ked af det - specielt siden hun næste dag godt kunne være med til at finde en fornuftig løsning på situationen, og igen være professionel.

Jeg tror ikke jeg vil handle med hende igen. Jeg anbefaler at andre sælgere vil gennemdokumentere de varer, de evt. sælger til hende, for at undgå bøvl og ballade og beskyldninger, og jeg håber at Boots vil lade være med at skrive klager, hvis hun har ondt eller er frustreret over andre ting. Tag det når du har overskud. Smile

Jeg ved godt det er sent jeg ændrer denne feedback, men bedre sent end aldrig - jeg synes andre skal være opmærksomme på dette. Min oprindelige feedback var noget mere positiv, men jeg var simpelthen så glad for at handelen var overstået, at jeg ikke havde lyst til at diskutere mere omkring det.


Sidst rettet af 714 Fre Okt 15, 2010 1:30 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Boots' feedback tråd.  :!: Empty
IndlægEmne: Sv: Boots' feedback tråd. :!:   Boots' feedback tråd.  :!: Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 2:34 am

Boots købte et par øjne af mig.

kommunikationen var rigtig god
og hun overførte pengenehurtigt Smile
alt var bare super ^-^
Tilbage til toppen Go down
Muffin

Muffin


Antal indlæg : 6
Age : 37
Geografisk sted : København Nv
Registration date : 18/07/09

Boots' feedback tråd.  :!: Empty
IndlægEmne: Sv: Boots' feedback tråd. :!:   Boots' feedback tråd.  :!: Icon_minitimeOns Dec 30, 2009 9:35 am

Boots Købte Øjne af mig- Gik som det skulle Smile Tak
Tilbage til toppen Go down
Effle

Effle


Antal indlæg : 107
Age : 32
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 29/12/08

Boots' feedback tråd.  :!: Empty
IndlægEmne: Sv: Boots' feedback tråd. :!:   Boots' feedback tråd.  :!: Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 9:22 am

Solgte nogle vinger og andre ting til Boots, og handlen gik fint.
Boots var hurtig til at byde og betalte med det samme - ingen problemer overhovedet. God kommunikation.
Tak for en god handel Smile
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Boots' feedback tråd.  :!: Empty
IndlægEmne: Sv: Boots' feedback tråd. :!:   Boots' feedback tråd.  :!: Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 11:54 pm

Efter som Boots har givet mig en feedback, ville jeg da lige give tilbage.. Razz

Jeg solgte min Littlefee EL til Boots. Alt gik fint, selvom jeg havde nogle små problemer, fik jeg dog sendt dukken.. Smile
Boots er utrolig sød, og en dejlig person! Hun tog det hele med et smil, og havde masser af toldmodighed!

Vil 100 % handle med hende igen! Very Happy

Det var en fornøjelse at handle med dig - Wolter
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Gæst
Gæst




Boots' feedback tråd.  :!: Empty
IndlægEmne: Sv: Boots' feedback tråd. :!:   Boots' feedback tråd.  :!: Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 5:31 am

Jeg har solgt min Kid Delf Bory dreng til Boots og det kunne ikke have gået bedre!
Hun betalte med det samme og var utrolig god til at holde kontakten, og meget sød at snakke med.
Hun var også tålmodig da det tog lidt ekstra tid med penge og med posten pga. weekenden.

Jeg siger også tak, det var en fornøjelse at handle med dig! Smile
Tilbage til toppen Go down
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

Boots' feedback tråd.  :!: Empty
IndlægEmne: Sv: Boots' feedback tråd. :!:   Boots' feedback tråd.  :!: Icon_minitimeLør Okt 16, 2010 12:50 am

Jeg giver hermed dårlig feedback til brugeren Boots.

Føste del af købet gik udmærket, bortset fra lidt knas med posten. Da hun endelig fik pakken synes hun dog at det var relevant at skrive til mig at den tiny paryk hun havde købt af mig til 15 kr. var, og jeg citerer: “Et meget amatøragtigt første forsøg på at sy en paryk i mine øjne (Undskyld hvis det er dig selv der har syet den; men den er virkelig ikke særligt pænt syet) [...] Jeg kunne ikke drømme om at give nogen af mine dukker dén paryk på med mindre de skal til karneval...” hvorefter hun fortalte mig at den MSD paryk jeg havde solgt hende var der hvert fald ingen af hendes MSDer der kunne passe.
Hun afsluttede sin PM med at give fysiske omstændigheder skylden for hendes noget hårde udbrud.
Jeg svarede en smule knottent over at blive skældt ud for en paryk til 15 kr som jeg ikke havde set noget videre galt med andet end at jeg ikke syntes den mere værd en 15 kr.
Derefter fik jeg en i mine øjne noget ubehagelig besked tilbage hvori jeg, i et meget belærende tonefald, fik at vide at jeg burde lade være med at handle på RG når jeg brød mig så lidt om kvalitet, samt flere detaljer om hendes dårlige økonomiske situation og andre detaljer smækket i hovedet.

MSD delen vil jeg springe let hen over. Jeg er lidt gammel i gårde og har åbenbart ikke opfattet at MSD pludselig ikke længere står for Mini Super Dollfie, men er blevet et generelt term for alle MSD størrelse dukker og derfor var beskrivelsen af MSD ikke nok til at signalere at parykken altså kunne risikere at være en halv cm. større end til de andre dukker af den art. Min fejl og det beklager jeg.

Med hensyn til resten kan jeg ikke sige at jeg har lyst til at handle med Boots igen. Jeg føler mig noget mentalt krænket og draget i tvivl over petitesser jeg ikke synes burde have skabt nogen videre røre. Hun kunne have skrevet at parykken var dårlig og jeg ville have undskyldt, og så have det været det.

Jeg vil fremover huske ikke at handle med Boots med mindre jeg føler mig helt mentalt i stand til at håndtere at blive skældt ud, belært og ikke mindst tvunget til at tage stilling til hendes personlige problemstillinger.
Tilbage til toppen Go down
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Boots' feedback tråd.  :!: Empty
IndlægEmne: Sv: Boots' feedback tråd. :!:   Boots' feedback tråd.  :!: Icon_minitimeSøn Okt 17, 2010 2:14 am

rigtig god feedback herfra igen Smile

Boots købte en mnf pige og betallingen var hurtig + rigtig god kontakt
selv var jeg en del langsom, og det tog hun pænt Smile
Tilbage til toppen Go down
aik0hime

aik0hime


Antal indlæg : 48
Age : 32
Geografisk sted : denmark
Registration date : 30/01/09

Boots' feedback tråd.  :!: Empty
IndlægEmne: Sv: Boots' feedback tråd. :!:   Boots' feedback tråd.  :!: Icon_minitimeSøn Dec 05, 2010 12:34 am

Super god feedback til Boots!
Hun deltog i en fællesorder jeg holdt, pengene blev indbetalt hurtigt og kommunikationen var virkelig god!
endnu engang føler jeg at jeg har fået en rigtig god ven gennem en handel!
Tusind tak ^^!

Jeg kan ikke håbe for en bedre handel!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Boots' feedback tråd.  :!: Empty
IndlægEmne: Sv: Boots' feedback tråd. :!:   Boots' feedback tråd.  :!: Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Boots' feedback tråd. :!:
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Zhean's Feedback tråd
» Princess feedback tråd :-D
» Opiya's Feedback tråd
» Mizuki's feedback tråd ^^
» Chazzi's feedback tråd

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Køb, salg og fællesordrer :: Feedback-
Gå til: