Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk]

Go down 
+7
mystearica
Heceta
Astrid
ShadowCatty
Ziggimaguagua
Zin
Haruka_Kite
11 deltagere
ForfatterBesked
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Empty
IndlægEmne: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk]   Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Icon_minitimeMan Mar 23, 2009 7:38 pm

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få ordnet Jae-darlings tats hjemme hos Armand i weekenden, og jeg er ganske godt tilfreds. Han mangler stadig sin backpiece tattoo, men det må jeg få ordnet snarest, da jeg løb tør for fantasi ved 12-tiden. ^^;
En lille oversigt, da man ikke kan se dem alle sammen:
På hans højre overarm er en hibiscus blomst, som er den koreanske nationalblomst;
på højre hånd et tribal mønster, som jeg dog nok laver lidt om;
på venstre håndled en stjerne magen til min egen;
FATE skrevet over fingrene på sin venstre hånd;
og sidst men ikke mindst et citat af The Trax i hangul under kravebenet. 비가 되어줄게 [peega twe-eojoolge] betyder "I become your rain". Citatet er fra nummeret Over the rainbow. Min kæreste har været så dejlig at hjælpe med den, da jeg skriver grimt på alle sprog og i alle alfabeter. 8D <3
Derudover er hans torso blevet blushet en anelse, og han har fået en ny næsepiercing, da den har været væk, siden han fik sin nye faceup. (:

Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] 020

Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] 030-2

Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] 049-2

Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] 035-2

Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] 048-1

Jeg undskylder for virkelig kedelige billeder og uvarierede poses, men jeg måtte bare have vist i hvert fald lidt af min dreng frem. <3
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Empty
IndlægEmne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk]   Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Icon_minitimeMan Mar 23, 2009 8:14 pm

nøj hvor er det nogle flotte tatoos ~<3
Er især glad for den ved hans kraveben OwO

Han er godt nok flot og sikke en lækker overkrop Wink
blev helt nysgerrig efter at se den der tatoo han har på højre håndled Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Empty
IndlægEmne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk]   Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Icon_minitimeTirs Mar 24, 2009 12:23 am

Blomsten er blevet meeega flot O_O og det sidste billede er mega dejligt ^^ der er rigtig meget udtryk i det
Tilbage til toppen Go down
ShadowCatty

ShadowCatty


Antal indlæg : 45
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 02/01/09

Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Empty
IndlægEmne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk]   Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Icon_minitimeTirs Mar 24, 2009 7:27 am

Damn han ser dejlig ud, smukke tattoo's =) Glæder mig til at se mange flere billeder Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Empty
IndlægEmne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk]   Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Icon_minitimeTirs Mar 24, 2009 7:52 am

Bestemt lækre tatoveringer, der klæder ham :3
Jeg elsker den hen over kravebenet, den er smukt udført, du må have en dygtig kæreste på det punkt ^^
Jeg elsker farvelægningen af blomsten ^^
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Empty
IndlægEmne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk]   Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Icon_minitimeTirs Mar 24, 2009 8:45 pm

Det ser da bare utroligt godt ud. Rigtigt flot lavet Wink
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Empty
IndlægEmne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk]   Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Icon_minitimeTirs Mar 24, 2009 11:49 pm

han er rigtig cool
Tilbage til toppen Go down
theXness

theXness


Antal indlæg : 129
Age : 33
Geografisk sted : Hillerod [NS]
Registration date : 29/12/08

Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Empty
IndlægEmne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk]   Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Icon_minitimeOns Mar 25, 2009 6:06 am

Astrid > Mange tak x'3~~ hehehe


Mwaha, teksten ser meget bedre ud på billeder x'p
Eller... jeg fik jo kun set den på hovedet, så x'P

You gotta let me take some pictures of him darling, you just have to. <3
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Empty
IndlægEmne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk]   Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Icon_minitimeOns Mar 25, 2009 8:44 am

Fine billeder, kan godt lide den måde han holder halskæden op på, det giver en god effekt. Very Happy Tatoveringerne er fine, specielt dem ved kravebenene ... og så har Jae og Havok nu veninde-FATE-fingertatoveringer. XD
Tilbage til toppen Go down
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Empty
IndlægEmne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk]   Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Icon_minitimeTors Mar 26, 2009 4:33 am

Uh det ser rigtig godt ud, koreanske skrifttegn er flotte. Very Happy Whuh, jeg er nu endnu mere hooked på at tatovere lidt på min kære MNF-dreng. xD Hvad har du brugt af materialer? o.O Er det malet med akryl eller tegnet med akvarelblaynter?
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Empty
IndlægEmne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk]   Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Icon_minitimeTors Mar 26, 2009 5:03 am

Gud, hvor er det nogle flotte tattoos. De ser dejlig realistiske ud og selvom der er så mange, synes jeg ikke det ser ud af for mange n__n
Og ellers er han jo bare en køn dreng, ligesom de andre dukker er kønne <3
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Empty
IndlægEmne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk]   Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Icon_minitimeTors Mar 26, 2009 9:52 am

Tusind tak alle sammen! ^^ Jeg arbejder som sagt stadig på ham, og der skal også gøres noget ved hans hår, men jeg er ved at være godt tilfreds med min lille koreaner. <3

Manda; Begge dele faktisk. Jeg er ikke så god med pensel, så jeg har tegnet blomsten med akvarelblyant, og jeg har dyppet den i lidt vand til farvelægningen. ^^ Min kæreste skrev det fine hangul med akryl, så vidt jeg husker, og FATE er også skrevet med akryl af en anden sød veninde, da jeg som sagt skriver utrolig grimt. x'P
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Sponsoreret inhold





Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Empty
IndlægEmne: Sv: Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk]   Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hibiscus and rain [Crobidoll Hue // Jae Suk]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» After The Rain (Han ~ DF Lu-Wen)
» Let It Rain...With Bubles!? (SDF HARMONY)
» The office (Modded Crobidoll Yeon-Ho.)
» ~Summer shoot!~ [Crobidoll Nia : Kawaiinino Iz]
» Illusions [Crobidoll Lance]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: