Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 udendørs (sleeping Chiwoo)

Go down 
+9
Nerdystreak
Xandorram
Astrid
Lilly
Heceta
Mika
wolter
714
Helene
13 deltagere
ForfatterBesked
Helene

Helene


Antal indlæg : 201
Age : 32
Geografisk sted : Kolding
Registration date : 29/12/08

udendørs (sleeping Chiwoo) Empty
IndlægEmne: udendørs (sleeping Chiwoo)   udendørs (sleeping Chiwoo) Icon_minitimeFre Apr 10, 2009 1:04 am

vil lige vise min lille Liam lidt mere frem her inde på forumet^^
kort om ham:
Liam er blind, (født sådan)
Han har et ar ned over sin venstre mundvig. (har jeg ikke fået tilføjet til faceupen endnu..) Som hans far påførte ham en aften han var pløre stiv.
Liam bode hos sin voldelige far gennem hele sin barndom. Han flyttede hjemmefra da han fylde 17 og har nu ingen kontakt til familien.
Liam er en stille, indadvendt og lidt mistroisk dreng. han knytter ikke serlig mange stærke bånd, og holder af at være alene.
ud over det elsker han musik og naturen. Lige i øjeblikket, er han ved at lære så mange fårskellige blomsterarter, som muligt at kende ved duften.

han ville gerne en tur ud i det gode vejer ^ ^

udendørs (sleeping Chiwoo) Erdjk-004

udendørs (sleeping Chiwoo) Erdjk-007

udendørs (sleeping Chiwoo) Erdjk-008

og så gik vi i skoven..

udendørs (sleeping Chiwoo) Erdjk-009

udendørs (sleeping Chiwoo) Erdjk-011

udendørs (sleeping Chiwoo) Erdjk-010

udendørs (sleeping Chiwoo) Erdjk-013

udendørs (sleeping Chiwoo) Erdjk-012

udendørs (sleeping Chiwoo) Erdjk-014
LIAM: Zzz

udendørs (sleeping Chiwoo) Erdjk-015
ME: don't sleep D:< *poke poke*
LIAM: Huh?? ø___o

taaarrk for kig ^ ^


Sidst rettet af Helene Fre Apr 10, 2009 1:35 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://www.flickr.com/photos/bumblebeelove/
Guest
Gæst




udendørs (sleeping Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: udendørs (sleeping Chiwoo)   udendørs (sleeping Chiwoo) Icon_minitimeFre Apr 10, 2009 1:31 am

Den dreng er dejlig~ De billeder er virkeligt flotte! Elsker enketheden i dem og så han så dejlig naturlig og de omgivelser passer bare så godt til ham. Det sødt det billede hvor han falder i søvn, må da også være trættende at skulle snuse til alle de blomster ? ^^
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

udendørs (sleeping Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: udendørs (sleeping Chiwoo)   udendørs (sleeping Chiwoo) Icon_minitimeFre Apr 10, 2009 1:42 am

Aww, han er rigtig sød. Very Happy De lyse øjenvipper er en god ide - matcher hans paryk godt, og på en eller anden måde bidrager det til at få ham til at se blind ud (for det giver jo perfekt mening ...) Meget flotte billeder. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

udendørs (sleeping Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: udendørs (sleeping Chiwoo)   udendørs (sleeping Chiwoo) Icon_minitimeFre Apr 10, 2009 1:55 am

nooooooorh! Jeg er helt vild med Liam!
Allerede da jeg så ham føreste gang!
Han har en eller anden speciel aura, sådan stille, og rolig! *wolter ser drømmene ud..*

ÅH IB, han er bare SÅ dejlig! QwQ
Jeg er glad for at han har fået et godt hjem Razz (hos Yaoi freak Helene alis. IB )


Billederne er virkelige smukke! Baggrunden, og selve blomsterne, og omgivelserne!
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

udendørs (sleeping Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: udendørs (sleeping Chiwoo)   udendørs (sleeping Chiwoo) Icon_minitimeFre Apr 10, 2009 2:16 am

Aww =w= ~<3 mit lille hjerte smeltede lige *suk* jeg har et elller andet for udkker med lukkede øjne *suk!* : ]
And I looooove the last picture pirat Myahaha x3
luff luff! <3<3<3

dejlige billeder :3 og dejlig dreng ;3 kan rigtig godt lide at der kun er fokuseret på forgrunden med Lium mens bagrunden er sløret, rigtig god effekt :3
Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

udendørs (sleeping Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: udendørs (sleeping Chiwoo)   udendørs (sleeping Chiwoo) Icon_minitimeFre Apr 10, 2009 8:11 pm

rigtig skøn serie.
Flotte brunlige nuancer igennem hele serien, som jeg syntes passer utroligt godt til ham. Og så syntes jeg han gør sig rigtigt godt i udendørs omgivelser.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 72
Age : 32
Geografisk sted : Nord/vest-jylland
Registration date : 29/12/08

udendørs (sleeping Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: udendørs (sleeping Chiwoo)   udendørs (sleeping Chiwoo) Icon_minitimeLør Apr 11, 2009 1:01 am

Haha, jeg er vild med de to sidste billeder - det virker fuldstændigt som om han vågner pludseligt op på det sidste og er vildt groggy Very Happy Og så er han altså bare virkelig smuk, synes jeg. Han ligner virkelig en blind dreng.
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

udendørs (sleeping Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: udendørs (sleeping Chiwoo)   udendørs (sleeping Chiwoo) Icon_minitimeLør Apr 11, 2009 7:43 am

Det er virkeligt nogle smukke billeder! <3
Jeg elsker bare hans udtryk. Det er dejligt at se på.
Derudover er billedet, hvor han sætter blomsten i håret også bare fantastisk <3
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

udendørs (sleeping Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: udendørs (sleeping Chiwoo)   udendørs (sleeping Chiwoo) Icon_minitimeMan Apr 13, 2009 4:25 am

Jeg synes stadig at han er den flotteste Chiwoo jeg længe har set og elsker ahns face-up! Han er optimal til udendørs miljøet at tage billeder i Very Happy Smukt arbejde!
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

udendørs (sleeping Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: udendørs (sleeping Chiwoo)   udendørs (sleeping Chiwoo) Icon_minitimeTirs Apr 14, 2009 3:06 am

Som altid er dybden i dine fotos super god, vinklerne vellykkede og poseringerne gode. Han er meget fredfyldt og fin, som han ligger der i naturen. :-)
Tilbage til toppen Go down
LiChan

LiChan


Antal indlæg : 178
Age : 36
Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg)
Registration date : 14/04/09

udendørs (sleeping Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: udendørs (sleeping Chiwoo)   udendørs (sleeping Chiwoo) Icon_minitimeFre Apr 17, 2009 1:27 am

Hvor er han dejlig!!! <3 og det er nogle rigtig flotte billeder!
Jeg glæder mig til selv at komme igang.
Tilbage til toppen Go down
Siriusly_James




Antal indlæg : 52
Age : 37
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 06/02/09

udendørs (sleeping Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: udendørs (sleeping Chiwoo)   udendørs (sleeping Chiwoo) Icon_minitimeTors Apr 23, 2009 8:13 am

Gud, hvor er han smuk. Jeg er vild med hele udtrykket i billederne, skønne poseringer, og bare det at du kan gøre dem så udtryksfulde med en dukke med lukkede øjne... Og så er jeg vild med hans trøje Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




udendørs (sleeping Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: udendørs (sleeping Chiwoo)   udendørs (sleeping Chiwoo) Icon_minitimeFre Apr 24, 2009 5:29 am

Iiih ja han er yndig Q__Q og overnuttethedd<333 xD Og kan vist ikke sige noget der allerede er blevet sagt, siden jeg er enig i at det er flot at fokusen er på ham og ikke baggrunden og det hele passer så fint sammen. Der kan vist ikke siges mere ^^
Tilbage til toppen Go down
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

udendørs (sleeping Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: udendørs (sleeping Chiwoo)   udendørs (sleeping Chiwoo) Icon_minitimeFre Apr 24, 2009 10:18 am

Aww han er da virkelig nuttet ;3 Faktisk en meget original ide at han er blind ^^
Billeder er også virkelig flotte, og der er en masse gode vinkler.
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

udendørs (sleeping Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: udendørs (sleeping Chiwoo)   udendørs (sleeping Chiwoo) Icon_minitimeLør Apr 25, 2009 2:06 am

(*_______*)~
Han er altså bare så cuuuuuute!
han har sådan et dejligt udtryk!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





udendørs (sleeping Chiwoo) Empty
IndlægEmne: Sv: udendørs (sleeping Chiwoo)   udendørs (sleeping Chiwoo) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
udendørs (sleeping Chiwoo)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» .: First day of Winther :. (CP Chiwoo SH Mod)
» Hurt and comfort [Mnf Sleeping Ante][Slight nudity!]
» vild dyr [MNF chiwoo]
» Lidt leg med filtre og stemning. [Souldoll Mayu, MNF Seorin, Ringdoll Dylan, MNF Sleeping Seorin mod]]
» CHIWOO....

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: