Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron)

Go down 
+3
Heceta
dark_dream
Xandorram
7 deltagere
ForfatterBesked
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 35
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) Empty
IndlægEmne: ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron)   ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) Icon_minitimeTirs Apr 28, 2009 5:23 am

Jeg lavede en ny face-up på min Bleu Citron da den gamle var hurtigt lavet, og langt fra pæn eftersom jeg havde set mig sur på hende da jeg lavede den >_<
Men jeg er meget glad for den nye hun har fået, er lidt stolt da jeg er langt fra øvet og ikke har lavet face-ups i lang tid ^^;
Hun låner her Damians wig, det vil sige en SD wig på et MSD hoved, kan godt lige ses på det ene billed, men syntes ikke det var så slemt, så lod det komme med alligevel ^^

Hun er stadig til salg, men ville lige tage billeder af hende alligevel xP

::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) BleuCitronBilleder002

::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) BleuCitronBilleder007

::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) BleuCitronBilleder008

::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) BleuCitronBilleder009

::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) BleuCitronBilleder010
Tilbage til toppen Go down
Guest
Gæst




::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) Empty
IndlægEmne: Sv: ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron)   ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) Icon_minitimeTirs Apr 28, 2009 6:07 am

hvor er hun fræk sådan som hun rækker tunge hele tiden =P
virkelig smuk pige, og elsker den face-up <3
syns hendes tunge ligner lidt en orm på billede to xD men dejlige billeder det er de ^^
Tilbage til toppen Go down
dark_dream

dark_dream


Antal indlæg : 130
Age : 29
Geografisk sted : danmark/nordjylland
Registration date : 04/02/09

::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) Empty
IndlægEmne: Sv: ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron)   ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) Icon_minitimeTirs Apr 28, 2009 6:41 am

hun er rigtig smuk ^^
kan godt lide den måde du tager billeder på >.< (kan dog ikke sig hvorfor(måske fordi den er meget afslappet)
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) Empty
IndlægEmne: Sv: ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron)   ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) Icon_minitimeOns Apr 29, 2009 7:40 pm

Hun er rigtig smuk, syntes du har fået lavet en flot face up på hende, du er ved at have rigtig styr på det skidt nu hva hehe ^^

Det eneste kritik jeg har, er at jeg syntes hendes bryn sidder llidt langt oppe.

Elsker hendes lille tunge, den syntes jeg du har fået favet utroligt godt, den ser meget realistisk ud.
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) Empty
IndlægEmne: Sv: ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron)   ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) Icon_minitimeOns Apr 29, 2009 9:03 pm

Smuk faceup, og dejlig bløde overgange Smile
Naturlig og alligevel en smule rå, hvis man kan sige det sådan

Eneste jeg sådan bidder mærke i er de nederste øjnvipper, de virker en smule voldsomme i tykkelsen, men hun er trods alt en MSD og det er ikke altid nemt at lave noget så småt Smile
Men selve arbejdet med øjnlåget, at "folden" er malet mørk synes jeg giver en super fed effekt Wink
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) Empty
IndlægEmne: Sv: ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron)   ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) Icon_minitimeFre Maj 01, 2009 1:12 am

Fine portrætter at hende. Farverne er rigtig klare og gode. :-) Det er cool at se en så speciel dukke. Og jeg synes, du er sluppet fint fra faceuppen. :-)
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) Empty
IndlægEmne: Sv: ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron)   ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) Icon_minitimeFre Maj 01, 2009 5:12 am

Hvor er hun fin! Bryder mig ikke meget om hende på Notdolls egne billeder, men din pige er virkelig skøn =D
Face-uppen er flot - du har fået malet tungen og munden super godt ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) Empty
IndlægEmne: Sv: ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron)   ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) Icon_minitimeMan Maj 04, 2009 3:48 am

Er vild med hendes tunge ;3 God detajle ;D
Smukke, frække billeder ;3 Meh luvs ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) Empty
IndlægEmne: Sv: ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron)   ::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
::: Toxic Innocence ::: (NotDoll Bleu Citron)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel
» Nobody can see..... (Notdoll Ligaya)
» Hellenira (Notdoll Ligaya)
» Widow (Notdoll Aletheia)
» Gemma (notdoll Ligaya)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: