Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

Budbringer (SSDF 08 man)

Go down 
+13
Nerdystreak
Kurisu
zenni
Rakuen
Astrid
714
Haruka_Kite
frkmm
jeanet kaulitz
chuchu
mystearica
Heceta
Lucie
17 deltagere
ForfatterBesked
Lucie
Admin
Lucie

Antal indlæg : 116
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Budbringer (SSDF 08 man) Empty
IndlægEmne: Budbringer (SSDF 08 man)   Budbringer (SSDF 08 man) Icon_minitimeSøn Maj 24, 2009 11:53 pm

Næste indlæg i 'jeg-har-andre-dukker-end-Lex'-serien...
Det er snart et år siden jeg fik denne herre, så mon ikke det er på tide at give ham lidt screen-time.
Jeg ved ikke hvad han hedder, men jeg ved hvad og hvem han er.
Det har jeg forsøgt at antyde i denne billedserie.

~o~

Budbringer (SSDF 08 man) 001

~o~

Budbringer (SSDF 08 man) 016

~o~

Budbringer (SSDF 08 man) 023

~o~

Budbringer (SSDF 08 man) 025

~o~

Budbringer (SSDF 08 man) 043

~o~

Budbringer (SSDF 08 man) 057

~o~

Budbringer (SSDF 08 man) 080

~o~

Budbringer (SSDF 08 man) 098b

~o~

Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta

Antal indlæg : 797
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

IndlægEmne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man)   Budbringer (SSDF 08 man) Icon_minitimeMan Maj 25, 2009 1:30 am

Hold da op hvor er han flot.
Jeg er vild med hans stil, og især hans hårfarve ^^
mystearica

mystearica

Antal indlæg : 764
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

IndlægEmne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man)   Budbringer (SSDF 08 man) Icon_minitimeMan Maj 25, 2009 3:34 am

han er virkelig flot, og sejt sværd han har Very Happy
chuchu

chuchu

Antal indlæg : 381
Geografisk sted : Aarhus, Denmark

IndlægEmne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man)   Budbringer (SSDF 08 man) Icon_minitimeMan Maj 25, 2009 3:59 am

Woah hvor er han smuk! han minder mig om en utrolig smuk overnaturlig assasin(lejemorder) virkelig flot fyr O_O
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz

Antal indlæg : 809
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

IndlægEmne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man)   Budbringer (SSDF 08 man) Icon_minitimeMan Maj 25, 2009 4:14 am

Uh han er super flot. Dejligt at få ham præsenteret ^^

Har du nogen ide om han nogensinde får et navn? Han er i hvert fald super skøn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man)   Budbringer (SSDF 08 man) Icon_minitimeMan Maj 25, 2009 4:18 am

Dejlige flotte og flydende billeder!~ Det udtryk han har, giver ham et mystisk præg syntes jeg. Og så kan jeg godt lide, at du holder det i de samme farver. F.eks. at noget af det pynt på sværdet næsten har samme farve som hans hår.

Desuden, er han en flot fyr *fnise ^w^* og pæne, skarpe billeder.
frkmm

frkmm

Antal indlæg : 123
Geografisk sted : DK
Registration date : 04/05/09

IndlægEmne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man)   Budbringer (SSDF 08 man) Icon_minitimeMan Maj 25, 2009 7:31 am

Hvor er han flot Very Happy
Jeg kan rigtig godt lide hans udtryk (og sværd).
Jeg kan specielt godt lide billede 2, der ser han rigtig fornem ud Wink
Haruka_Kite

Haruka_Kite

Antal indlæg : 245
Geografisk sted : Storkøbenhavn

IndlægEmne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man)   Budbringer (SSDF 08 man) Icon_minitimeMan Maj 25, 2009 9:25 pm

Hoho, screen time! Han er så super flot. Jeg er virkelig glad for hans faceup, som står rigtig godt til hans hårfarve. :)
Jeg glæder mig til at høre mere (og på et tidspunkt få et navn på den unge mand).
http://haruka-kite.deviantart.com/
714

714

Antal indlæg : 253
Geografisk sted : Uføret

IndlægEmne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man)   Budbringer (SSDF 08 man) Icon_minitimeTirs Maj 26, 2009 12:55 am

Vældig flotte billeder, og super godt lys. Very Happy Synes faceuppen er rigtig god til ham, og er i god harmoni med parykken. Very Happy Sværdet er også fedt, jeg kan rigtig godt lide detaljegraden i det. Han ligner en form for fucked up engel? ;D

Lude: "Dunno what the hell you're talking about."

Superflotte poseringer, meget naturlige. Det eneste er han måske lidt mangler en gribehånd til sit store sværd (hø hø), men skidt med det. Smile
Astrid

Astrid

Antal indlæg : 357
Registration date : 05/01/09

IndlægEmne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man)   Budbringer (SSDF 08 man) Icon_minitimeTirs Maj 26, 2009 3:53 am

Lækre billeder og god variation :3
Derudover er det en monsterfræk gut, ham her x3 <3
Rakuen

Rakuen

Antal indlæg : 28
Geografisk sted : In dream land

IndlægEmne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man)   Budbringer (SSDF 08 man) Icon_minitimeTirs Maj 26, 2009 4:08 am

På tros af det lidt kiksede navn 08 Man kan de nu være så flotte Very Happy
Jeg kunne nu godt tænke mig at vide hvad krop du har ham på... luts ss eller...?
zenni

zenni

Antal indlæg : 86
Geografisk sted : Frederiksberg

IndlægEmne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man)   Budbringer (SSDF 08 man) Icon_minitimeTirs Maj 26, 2009 5:25 am

Miiiaaooww cat Han er sgu da for lækker. Er helt vild med hårfarven og den står godt til hans lysende øjne..vil se mere cheers
Kurisu
Moderator
Kurisu

Antal indlæg : 645
Geografisk sted : Søllerød

IndlægEmne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man)   Budbringer (SSDF 08 man) Icon_minitimeTirs Maj 26, 2009 10:27 am

Uden tvivl den flotteste SSDF 08 Man jeg har set til dato. Hans poseringer på billederne er også helt genial til hans ansigtsudtryk. Super fremstilling. Smile
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Nerdystreak

Nerdystreak

Antal indlæg : 946

IndlægEmne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man)   Budbringer (SSDF 08 man) Icon_minitimeTors Maj 28, 2009 7:57 am

Hvor skal man starte ..? Jo, for det første synes jeg, at han er rigtig flot. Faceuppen og de delikate øjne får ham til at se passende overnaturlig ud. Og gevandterne (samt sværdet) er særdeles velvalgte. De bringer associationer frem i mig, men på en diskret og nyskabende måde.
Lyset og baggrunden er en interessant sammensætning. Det virker som en naturlig udendørsbelysning, men baggrunden ligner lidt et fotostudie ... Indtil man så får vippet skærmen på sin bærbare og rent faktisk kan se (ahem XD) den manipulation, billederne har gennemgået. I hvert fald giver det sammen et helt specielt udtryk - næsten som befandt han sig på et andet eksistensplan.
Poseringerne er gode, og jeg synes godt om variationen mellem dem. Der er noget yderst klassisk ved nr. 5.
Animist

Animist

Antal indlæg : 130
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

IndlægEmne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man)   Budbringer (SSDF 08 man) Icon_minitimeTors Maj 28, 2009 8:03 am

Flotte billeder. Han er virkelig smuk med de iskolde blå øjne. Syntes han har meget udstråling. ^^
Chazzi

Chazzi

Antal indlæg : 680
Geografisk sted : Aarhus

IndlægEmne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man)   Budbringer (SSDF 08 man) Icon_minitimeTors Maj 28, 2009 6:24 pm

Wow, hvor er han bare enormt flot! Er helt vild med hans face-up og wiggen ser vildt godt ud til ham. Og så er rullekrave-blusen super sød til ham xD Hvilken krop er han på?
http://tjassi.blogspot.dk/
Piratkaptajn

Piratkaptajn

Antal indlæg : 54
Geografisk sted : Vemb
Registration date : 31/12/08

IndlægEmne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man)   Budbringer (SSDF 08 man) Icon_minitimeFre Maj 29, 2009 12:36 am

damn hvis du er for lækker så lad mig se dig dreje rundt! for det er hot hot HOT HOT HOOOT! Like a Star @ heaven

hold da op en smuk dreng : D !
jeg elsker hans casual tøj og smukke smukke Cloud Strife udseende <3
og hans sværd er en mega fed detalja!
uuh ville elske at se mere til ham : D
Xandorram
Moderator
Xandorram

Antal indlæg : 296
Geografisk sted : Odense V

IndlægEmne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man)   Budbringer (SSDF 08 man) Icon_minitimeLør Maj 30, 2009 8:33 pm

Du burde ha' smæk for at have gemt denne lækre gentleman væk fra os D: Han er jo bare Flot med stort f! Hans outfit er jeg helt væk i, og med hans sværd kommer jeg til at tænke på et spil der er under development. (En blanding mellem "Crack Down" til Xbox, filmen "I Am Legend" og spillet "Assassins Creed" xD) Han ligner virkelig en nobel ridder i de moderne forstader som forsvare de uskyldige Surprised Han er virkelig en af de flottes Man '08 jeg har set ^^
Lucie
Admin
Lucie

Antal indlæg : 116

IndlægEmne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man)   Budbringer (SSDF 08 man) Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 3:37 am

Ooog så kom jeg i tanke om at jeg have glemt at svare på folks kommentarer...

Mange tak, allesammen! Very Happy '08man er vist lidt svær at have med at gøre. En del af dem ser en smule mærkelige ud, så jeg er glad for at I mener at min er blevet flot.

Han har tyvstjålet Sebastiens Dollshekrop (første udgave, så vidt jeg husker). Hovedet passer fint på den, men på et eller andet tidspunkt skal han have sin egen. Jeg regner med at det bliver en Super Senior Delf. :3

714: Jeg sparkede også lidt mig selv for ikke at have bedt om at låne dine leddelte hænder... Det må blive en anden gang.

Mary: Jeg prøvede også bevidst at få ham til at fremgå i klassiske positurer, som en statue eller et billede med religiøst tema. Flot at du lagde mærke til det!
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man)   Budbringer (SSDF 08 man) Icon_minitime

Budbringer (SSDF 08 man)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» before nighttime (SSDF Cane)
» Niel (SSDF Cane)
» First encounter (SSDF Cane & MM Kaoru)
» Music boy (SSDF Cane introduceres)
» Irish roots (SSDF Cane)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: