Antal indlæg : 116 Age : 42 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Budbringer (SSDF 08 man) Søn Maj 24, 2009 11:53 pm
Næste indlæg i 'jeg-har-andre-dukker-end-Lex'-serien... Det er snart et år siden jeg fik denne herre, så mon ikke det er på tide at give ham lidt screen-time. Jeg ved ikke hvad han hedder, men jeg ved hvad og hvem han er. Det har jeg forsøgt at antyde i denne billedserie.
~o~
~o~
~o~
~o~
~o~
~o~
~o~
~o~
~o~
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man) Man Maj 25, 2009 1:30 am
Hold da op hvor er han flot. Jeg er vild med hans stil, og især hans hårfarve ^^
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man) Man Maj 25, 2009 3:34 am
han er virkelig flot, og sejt sværd han har
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man) Man Maj 25, 2009 3:59 am
Woah hvor er han smuk! han minder mig om en utrolig smuk overnaturlig assasin(lejemorder) virkelig flot fyr O_O
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man) Man Maj 25, 2009 4:14 am
Uh han er super flot. Dejligt at få ham præsenteret ^^
Har du nogen ide om han nogensinde får et navn? Han er i hvert fald super skøn
Gæst Gæst
Emne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man) Man Maj 25, 2009 4:18 am
Dejlige flotte og flydende billeder!~ Det udtryk han har, giver ham et mystisk præg syntes jeg. Og så kan jeg godt lide, at du holder det i de samme farver. F.eks. at noget af det pynt på sværdet næsten har samme farve som hans hår.
Desuden, er han en flot fyr *fnise ^w^* og pæne, skarpe billeder.
frkmm
Antal indlæg : 123 Age : 30 Geografisk sted : DK Registration date : 04/05/09
Emne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man) Man Maj 25, 2009 7:31 am
Hvor er han flot Jeg kan rigtig godt lide hans udtryk (og sværd). Jeg kan specielt godt lide billede 2, der ser han rigtig fornem ud
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man) Man Maj 25, 2009 9:25 pm
Hoho, screen time! Han er så super flot. Jeg er virkelig glad for hans faceup, som står rigtig godt til hans hårfarve. :) Jeg glæder mig til at høre mere (og på et tidspunkt få et navn på den unge mand).
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man) Tirs Maj 26, 2009 12:55 am
Vældig flotte billeder, og super godt lys. Synes faceuppen er rigtig god til ham, og er i god harmoni med parykken. Sværdet er også fedt, jeg kan rigtig godt lide detaljegraden i det. Han ligner en form for fucked up engel? ;D
Lude: "Dunno what the hell you're talking about."
Superflotte poseringer, meget naturlige. Det eneste er han måske lidt mangler en gribehånd til sit store sværd (hø hø), men skidt med det.
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man) Tirs Maj 26, 2009 3:53 am
Lækre billeder og god variation :3 Derudover er det en monsterfræk gut, ham her x3 <3
Rakuen
Antal indlæg : 28 Age : 41 Geografisk sted : In dream land Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man) Tirs Maj 26, 2009 4:08 am
På tros af det lidt kiksede navn 08 Man kan de nu være så flotte Jeg kunne nu godt tænke mig at vide hvad krop du har ham på... luts ss eller...?
zenni
Antal indlæg : 86 Age : 51 Geografisk sted : Frederiksberg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man) Tirs Maj 26, 2009 5:25 am
Miiiaaooww Han er sgu da for lækker. Er helt vild med hårfarven og den står godt til hans lysende øjne..vil se mere
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man) Tirs Maj 26, 2009 10:27 am
Uden tvivl den flotteste SSDF 08 Man jeg har set til dato. Hans poseringer på billederne er også helt genial til hans ansigtsudtryk. Super fremstilling.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man) Tors Maj 28, 2009 7:57 am
Hvor skal man starte ..? Jo, for det første synes jeg, at han er rigtig flot. Faceuppen og de delikate øjne får ham til at se passende overnaturlig ud. Og gevandterne (samt sværdet) er særdeles velvalgte. De bringer associationer frem i mig, men på en diskret og nyskabende måde. Lyset og baggrunden er en interessant sammensætning. Det virker som en naturlig udendørsbelysning, men baggrunden ligner lidt et fotostudie ... Indtil man så får vippet skærmen på sin bærbare og rent faktisk kan se (ahem XD) den manipulation, billederne har gennemgået. I hvert fald giver det sammen et helt specielt udtryk - næsten som befandt han sig på et andet eksistensplan. Poseringerne er gode, og jeg synes godt om variationen mellem dem. Der er noget yderst klassisk ved nr. 5.
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man) Tors Maj 28, 2009 8:03 am
Flotte billeder. Han er virkelig smuk med de iskolde blå øjne. Syntes han har meget udstråling. ^^
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Wow, hvor er han bare enormt flot! Er helt vild med hans face-up og wiggen ser vildt godt ud til ham. Og så er rullekrave-blusen super sød til ham xD Hvilken krop er han på?
Piratkaptajn
Antal indlæg : 54 Age : 33 Geografisk sted : Vemb Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man) Fre Maj 29, 2009 12:36 am
damn hvis du er for lækker så lad mig se dig dreje rundt! for det er hot hot HOT HOT HOOOT!
hold da op en smuk dreng : D ! jeg elsker hans casual tøj og smukke smukke Cloud Strife udseende <3 og hans sværd er en mega fed detalja! uuh ville elske at se mere til ham : D
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Du burde ha' smæk for at have gemt denne lækre gentleman væk fra os D: Han er jo bare Flot med stort f! Hans outfit er jeg helt væk i, og med hans sværd kommer jeg til at tænke på et spil der er under development. (En blanding mellem "Crack Down" til Xbox, filmen "I Am Legend" og spillet "Assassins Creed" xD) Han ligner virkelig en nobel ridder i de moderne forstader som forsvare de uskyldige Han er virkelig en af de flottes Man '08 jeg har set ^^
Lucie Admin
Antal indlæg : 116 Age : 42 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Budbringer (SSDF 08 man) Ons Aug 12, 2009 3:37 am
Ooog så kom jeg i tanke om at jeg have glemt at svare på folks kommentarer...
Mange tak, allesammen! '08man er vist lidt svær at have med at gøre. En del af dem ser en smule mærkelige ud, så jeg er glad for at I mener at min er blevet flot.
Han har tyvstjålet Sebastiens Dollshekrop (første udgave, så vidt jeg husker). Hovedet passer fint på den, men på et eller andet tidspunkt skal han have sin egen. Jeg regner med at det bliver en Super Senior Delf. :3
714: Jeg sparkede også lidt mig selv for ikke at have bedt om at låne dine leddelte hænder... Det må blive en anden gang.
Mary: Jeg prøvede også bevidst at få ham til at fremgå i klassiske positurer, som en statue eller et billede med religiøst tema. Flot at du lagde mærke til det!